oksettaa miesten tuijotus terassien ym. kauppojen edustoilla :X

  • Viestiketjun aloittaja tt
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun kävelet terassin ohi, niin katsotko kuka sinua katsoo? Vai päätteletkö huuteluiden määrästä miten sinut huomataan? Itse en tuijottele terasseille, huutelut häiritsevät.
Onneksi en ole niin juntteihin törmännyt, jotka huutelisivat, se on kuvottavaa. Mutta kyllähän sen nyt tiedostaa, vaikkei itse katsoisikaan, katsooko joku sinua.
Ilmeisesti sinulla on joitain yli-luonnollisia kykyjä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mies joka katsoo naisia:
Mikäs sen mukavampaa viihdettä kuin katsoa nättiä muodokasta naista, jos ei katseet kiinnosta niin jäädä kotia ja pysyä siellä, tai sitten nainen omaa todella huonon itsetunnon jos ei kestä katsetta mieheltä.
Huono itsetunto on ihmisellä, joka haluaa niitä katseita. Tiedän olevani nätti enkä tarvitse ketään kommentoimaan mitään/kuolaamaan perääni. Enkä hyväksy alaikäisten tyttöjen tuijottelua.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ilmeisesti sinulla on joitain yli-luonnollisia kykyjä...
Näköjään. Mutta kyllähän sen nyt tiedostaa, jos joku sua katsoo.

No en mä vaan tiedosta jos en itse katso joskus saattaa ystävä huomauttaa, et hei toi katteli sua aika pitkää tms. En mä kuitenkaan itse mitään huomaa ellei sitten tissit näy tai oo kumisaappaat jalassa ja kalsarit päässä. Sillon voi olla varma, et katellaan vaikkei itse kattos :D
 

Yhteistyössä