Olemmeko liian vanhoja?

Eli vaikka adoptio on ykköshaave, olemmeko liian vanhoja biologisen lapsen hankintaan? Minä olen 34-vuotias ja mies 40-vuotias. Kummallakaan ei ole ennestään lapsia, mies kokee olevansa piirun verran iäkäs oman lapsen hankintaan (iän mukanaan tuomat riskit syynä ).

Ehkäpä tästä pitäisi keskustella ihan jossain muualla mutta sitä hetkeä odotellessa. :D
 
Ette te minun mielestä liian vanhoja ole, ette todellakaan. :) Kyllähän useat naiset saavat ensimmäisen lapsen yli 40-vuotiaana, ja siskoni mies oli lähes 40-vuotias, kun he saivat ensimmäisensä. Jos tuntuu siltä, että haluatte lapsen, niin älkää ainakaan iän antako olla esteenä. :D
 
Mulla on tuttavapariskunta, jotka on 43 ja 50. Lapset ikähaitarilla 4v.-1v.
Tämä rouva on itse sanonut, että hän on vähän liian vanha tähän, mutta minkäs teet kun löysivät toisensa vasta myöhemmällä iällä.

Ei teillä siis vielä ole mitään hätää.

Itse olen päättänyt, etten lisäänny enää yli 3-kymppisenä, mutta syynä on enemmänkin se, että siihenkin mennessä olen käyttänyt 10 vuotta elämästäni lasten tekemiseen ja hoitamiseen.
Jos tilanne olisi toisenlainen, voisin hyvin yrittää lasta vielä 35 hujakoilla.
 
Hei

Minä olen 36, mieheni 41. Omaa lasta toivotaan eikä tunneta itseämme yhtään liian vanhoiksi :). Miehelläni on lapsia ennestään, minulla ei. Hoidoissa ollaan tällä hetkellä, tosin voi olla, että olisimme, vaikka olisimme yrittäneet lasta nuorempinakin. Mutta minkäs teet, kun tapaat Sen Oikean vasta tässä iässä, hih. Hoitoja meille tekevät lääkärit eivät ole kertaakaan maininneet, että olisimme liian vanhoja tähän, päin vastoin. Joskus olen sitä kysynyt, jolloin ovat vastanneet, että meillä on vielä reilusti aikaa, sillä olen vielä melko nuori :) . Joten älä huoli, hyvin ehditte vielä!
 
Ette minunkaan mielestä ole vanhoja todellakaan! Meillä niin, että minä olen viikoa vaille 27 :D ja mies on 38, enkä tunne, että mies olisi vanha isäksi. Eikä onneksi tunne hänkään itseään liian vanhaksi. Meillä myös saattaa olla, että hoitoihin joudutaan jossain vaiheessa, mutta vielä ainaki suhataan terot-clomit-luomu-akselilla. Kysyin just mieheltä yks päivä, että jos ootki jo esim. 43v kun saat lapsen niin haittaako, no ei kuulemma haitannu :D

Kummallakaan meistä ei ole lapsia entuudestaan.
 
Mä olen 39-vuotta ja ekaa lasta yritän ja ensi keväänä tulee 40-vuotta täyteen ja kyllä olen nyt alkanut miettimään,että kuinka kauan yritän vauvaa vielä,sillä ei keho kestä enään,alkaa huomaamaan,että vanhuus tulee päälle pikku hiljaa.
 

Yhteistyössä