Olen 3-kymppinen ja äsken viiltelin itseäni saksilla

  • Viestiketjun aloittaja tarvitsen apua
  • Ensimmäinen viesti
tarvitsen apua
Voi jessus että olen sekaisin. Minun elämä on ihan perseestä.
Tämä viiltely siksi, koska 2 vuotta sitten koin keskenmenon, enkä ole onnistunut tulemaan uudestaan raskaaksi.
Tänään sain kuulla kaverilta, että se on TAAS pieniin päin. :'(
 
"..."
Todellakin tarvitset apua. ja toivottavasti et tulekaan raskaaksi, ennen kuin olet itsesi hoitanut kuntoon. Nyt välittömästi tk tai yksityiselle ja sieltä lähetteellä hoitoon. Voimia!
 
tarvitsen apua
[QUOTE="...";24003774]Todellakin tarvitset apua. ja toivottavasti et tulekaan raskaaksi, ennen kuin olet itsesi hoitanut kuntoon. Nyt välittömästi tk tai yksityiselle ja sieltä lähetteellä hoitoon. Voimia![/QUOTE]

Tämän halusinkin kuulla! HV!
 
Tämän halusinkin kuulla! HV!
tuskin vieras tarkotti pahalla. tokiha sun pitää hoitaa itsesi kuntoon. raskaus ja vauva-arki on raskasta aikaa henkisellekin jaksamiselle ja silloin masentumisen riski suuri. hoida itsesi kuntoon ensin. hae apua heti maanantaina, sen jälkeen päset yrittämään vauvaa taas. hyvä puoli on se että tiedät että sulta raskautuminen onnistuu, kun se on kerran jo onnistunut.
jaksamisia :hug:
 
[QUOTE="...";24003812]No todellakin, jos olet noin huonossa kunnossa, sinun pitää hoitaa itsesi ennen kuntoon! Vaikka tulisit nyt raskaaksi, se ongelma ei sieltä häivy, ehkä lykkääntyy vain hieman. Mutta et sinä raskaaksi tulemalla tollasesta ongelmasta parane.[/QUOTE]

Et parane et. Älä ulkoista itseäsi, eli koita parantaa ongelmaa jonkun muun asian avulla, ainakaan sen mikä sen on aiheuttanut. Jos pääset tästä ongelmasta yli omin voimin, tietenkin jonkun ammattilaisen avustuksella, olet entistä vahvempi ja parempi äiti sitten kun on sen aika :)
 
[QUOTE="vieras";24003898]Mikä tuon viiltelyn pointti on olevinaan?[/QUOTE]

jotkut sitä tekee, auttaa pahaan oloon satuttaa itseään fyysisesti. mä tein tota jonku kerran teini-ikäisenä. rumat arvet kädessä muistona :/
 
tarvitsen apua
[QUOTE="vieras";24003898]Mikä tuon viiltelyn pointti on olevinaan?[/QUOTE]

Halusin satuttaa itseäni. Mulla oli todella ilkeitä ajatuksia päässä. Olen paha, paha, paha.

Ja mitä vauvoihin tulee, niin tuskin tulen koskaan enää raskaaksi. Olen alistunut siihenkin kohtaloon ja senkin vuoksi tapan itseni kiduttamalla hiiiitaaastiiiiii. :(
 
"vieras"
Halusin satuttaa itseäni. Mulla oli todella ilkeitä ajatuksia päässä. Olen paha, paha, paha.

Ja mitä vauvoihin tulee, niin tuskin tulen koskaan enää raskaaksi. Olen alistunut siihenkin kohtaloon ja senkin vuoksi tapan itseni kiduttamalla hiiiitaaastiiiiii. :(
Tuo keskenmeno ei ole syy sun ongelmiin, se on ehkä laukaissut muuta psyyken ongelmaa. Älä nyt tapa itteäs. Sä saat halutessas apua. Aiotko hakea?
 
:hug: Onko sulla ketään kenelle pystyt aukaisemaan sydämesi ja kaikki ajatuksesi?
Toivotan sulle mielettömästi voimia, ja sitä ajankohtaa kun vielä löydät iloa ja elämän halusi takasin.
Pitkä tie, mutta toivottavasti kuljet sen vielä.
 
"vieras"
[QUOTE="tööt";24004123]Pitäiskö tuosta viiltelystä sympatiaa herua? Junan alle kun loikkaa, niin ei tartte täällä tilittää.[/QUOTE]

Suosittelen sitä sinulle senkin paska!
 
Paljon voimia sinulle! :hug:

Toivottavasti haet apua ja myös saat sitä! Itselläni on kahdeksan vuoden viiltelyhistoria, nyt olen onneksi siitä päässyt jo eroon. Siitä pahasta olosta ja pahoista ajatuksista voi päästä eroon, ihan varmasti voi. Voi kun voisin jotenkin auttaa sinua.
 
tarvitsen apua
Joopase joo. Täytyypä maanantaina soittaa mielenterveystoimistoon, jotta missä vaiheessa se lähete psykiatrille on. Olen ollut jonossa viime vuoden elokuusta asti. :(
Olen varmaan pudotettu syystä tai toisesta jonon hänniltäkin pois,kun yhteydenottoa ei vieläkään ole tullut . :snotty:
Omasta mielestäni joutaisin jo suljetulle osastolle, olen itselleni vaarallinen, hengenvaarallinen.
Miehen mielestä olen pelottava, eikä uskalla kuulemma siksi lähestyä minua.
 

Yhteistyössä