Olen 31v sinkku..Mitkä mahdollisuudet saada lapsi heti

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
kun "haluaisi"? Jos siis miehen löydän. Sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa, mutta lääkärin mukaan sen ei pitäisi vaikuttaa lasten saantiin. Lapsia olen halunnut aina, pelottaa jos kumppanin löydyttyä ei heti tärppääkään ...
 
hmm
No aika vaikee sanoa. Toisinaan sulla jo ikää sen verran että saattaa hieman viivytellä, tai sitten ei ollenkaan. Tärppääkin ekasta... mistä sitä tietää... kun ei sulla ikää NIIIN paljoa vielä ole.
 
=)
No eiköhän ne tsäänssit oo ihan samanlaiset kuin kellä tahansa, se joko tärppää tai sitten ei heti.... Mä olin 30 v kun raskauduin ekan kerran ja 31 kun tokan kerran ja molemmat tärppäs heti.
 
tytti
Riippuu miehestäkin. Alettiin yrittää, kun olin 33. Nyt olen 35 ja ollaan hoidoissa, koska miehellä hyvin vähän siittiöitä. Pidän sulle peukkuja! Yleensä kuitenkin kaikki menee hyvin vielä tässäkin iässä, kun vaan se elämänkumppani löytyy.
 
vierailija
Vanha ketju mut vastaanpa silti, jos joku samanlaisessa tilanteessa oleva lukee tämän. Tuollaisessa tilanteessa ei musta kannattaisi pohdiskella mahdollisuuksia itsekseen vaan mennä ihan johonkin klinikalle testauttamaan oma hedelmällisyys. Sittenhän sen tietää ainakin jotakuinkin. Eihän nekään hormoni testit kaikkea kerro. Mikäli testien mukaan olisi kiire hankkisin lapsen yksin, jos taas olisi aikaa odotella odottelisin muutaman vuoden, jos ei löytyisi kumppania niin sitten hankkisin sen lapsen yksin.
 

Yhteistyössä