Olen alkanut pohtiin olisiko meijän just 4v täyttäneen ollu paras olla vielä vuosi pph.lla.

  • Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti
itku
Veli aloitti eskarin pk.n yhteydessä ja automaattisesti hain tällä viikolla 4 täyttäneelle siskolle paikan samaan päikkyyn. Olen tosi onnellinen että paikat kyseisessä pk.ssa. Elokuun alussa aloittivat ja tyttö aamuisin lähtee ihan mielellään. Mutta kun kotio tullaan, roikkuu hän lopun pvää sylissäni ja on tosi itkuherkkä. Ennen ei ole tälläistä ollut.
Pk. ryhmässä tytön lisäksi 12 vai 14 lasta. Hoitajilta en ole kuullut että hoidossa olisi mitään hämminkiä vaan ihan hyvin menee. Itseäni kuitenkin on nyt alkanut epäilyttään josko jokin mättääkin. Palautettakin tulee aina tosi vähän ja silloinkin pitää itse lypsää.
Tarhapäivistä tyttö ei juurkaan puhu, mutta vanhasta pph.sta päivittäin. Oli aivan ihana hoitaja!
Olisiko kuitenkin kannattanut pitää vielä pph.lla.
 
Minä siirsin poikani 3 vuotiaana (nyt 4v) ryhmiksestä päiväkotiin ja nyt vasta on alkanut vanha hoitopaikka unohtua, päiväkodissa alku oli hankalaa, mutta ajan kanssa sopeutui hyvin. Uskoisin että teilläkin alkaa alkuvaikeuksien jälkeen menemään paremmin ja tuo vanhakin hoitopaikka unohtuu.
 
"vieras"
Mä luulen että kaikki on hyvin ja tarha ok, ja pidemmän päälle kaikkia ressaa vähemmän, että lapset ovat samassa paikassa. Lapsi todennäköisesti nyt vaan reagoi muutokseen, uuteen tilanteeseen jne.. ei silti tarkoita, että jokin olisi pielessä.
Anna aikaa sopeutua ja pidä sylissä, jos lapsi niin kerran toivoo :) Kyllä se siitä
 

Yhteistyössä