Olen ihastunut exäni serkkuun

  • Viestiketjun aloittaja Ihastunut
  • Ensimmäinen viesti
Ihastunut
Tämä kuvio on outo. Exäni petti mua meidän yhteisen tutun kanssa ja ovat edelleen yhdessä. Jätti muhun ihan kauheat traumat ja olen alkanut pikkuhiljaa toipua siitä ja olen jo aika vahvoilla. Lasten kanssa arki sujuu jne.

Exäni serkku, joka asuu kauempana, on alkanut laitella kaikenlaisia viestejä. Olen nähnyt häntä pari kertaa ja on tosi mukava yh-mies. Ollaankin soiteltu ja viestitelty ja olisi niin mukavaa nähdä häntä. On ollut aina tosi mukava mies ja vuosien varrella olen useasti miettinyt, että jos olisin sinkku niin hän olisi sellainen jota haluaisin tapailla. Hän on miettinyt samoin. Ei olla nähty vielä kun välimatkaa on parisataa kilometriä.

Onko oikeasti esteenä etten voisi tavata häntä, koska hän on exäni serkku? Miksen saisi jatkaa elämääni kun olen kerrankin löytänyt ihmisen joka tekee mut hyvälle tuulelle ja pelkkä ajatteleminen perhosia vatsanpohjaan? Onko sukulaisuussuhde esteenä?
Exäni teki niin paskan tempun ettei tosikaan. Nainen jonka kanssa hän on, niin näen häntä pakollisista syistä päivittäin.
Miksen itse saisi tavata hänen serkkuaan, pitääkö mun ajatella mitään sellaista sen jälkeen kun ex otti ja lähti kaverini matkaan?

Mitäs mieltä olette tilanteesta? Haluaisin kannanottoja :)
 
Ihastunut(ap)
Juuri tuon halusinkin kuulla :) Kuka siinä mitään menettää, paitsi ehkä exäni jos joskus saa tietää....ja sillä ei ole väliä. Mietin että tuleekohan suku kimppuun :D
 
Mitä vielä mietit? :) antaa palaa. Ehkä sukulaiset ensin voi aatella jotain, ehkä, mutta ainakin oot tuttu nainen ja lapset myös :)
Exääs älä mieti. Asia olisi eri jos olisit jättänyt sen ja se sydän revenneenä itkee perään, sillon ei ehkä olis sukujuhlissa kiva törmätä. Mutta ootte aikuisia ja toivottavasti ne oikeat toisillenne :)
Eli kannatan ja kiva kun rupeet oleen selvillä tuollaisesta kokemuksesta :)
 
Miten
Siis kenen mielestä et voisi tapailla? Jos ex ei tiedä niin minkä kumman ihmisen kanssa tällaista keskustelua käyt?

Mutta onhan se kiva kun lapset on kuitenkin omassa suvussa, jolloin ei vieraannu toisista isovanhemmistaan kun samoissa juhlissa välillä pyörisitte. Monihan juuri ei tule näkemään toisia isovanhempiaan juurikaan.

Jos tuota pitäisi kyseenalaistaan niin ehkä se on tämän serkun homma että voiko tapailla serkun ex:ää. Tätä varmaankin on pohinut ja odottanut että voi tehdä siirtonsa. Anna heidän sukunsa tehdä omat asiansa ja ota sinä mies josta oikeasti pidät, oli serkku, kaima, kummi tai mikä vaan!
 

Yhteistyössä