Olen kohta viiden lapsen yh joilla neljä eri isää.

  • Viestiketjun aloittaja kohta 5 lasta
  • Ensimmäinen viesti
"niin"
Vois ottaa vähän vastuuta niitten lasten teosta ja miettiä että miltä siitä lapsesta tuntuu kun isä ei ole paikalla ja ehkä toisen sisaruksen isä onkin maisemissa..Tuskin kerkeät jokaisen isin kanssa sopimaan vuoroista.Onhan se varmaan kivaa tehdä niitä mutta vastuu kestää 18 vuotta ainakin-selitä siinä sitten kun lapsi kysyy että missä mun isi on!tai miksi jokaisella on oma isi,niin miksi äiti????
 
loppuune tuetkin joskus
Tiedän yhden tapauksen joka eli 3lapsen tuilla kohtuullisesti siihen asti kun lapset muutti pois kotoa-siihen loppui kohtuullinen tulon saaminen.Nyt tää äiti elää jollain muutamalla satasella/kk kun ei suostu ees työkkärin pilipali-kursseille menemään.
Että ei ne rahat juokse loputtomiin lapsistakaan.
 
No onhan näitä tarinoita.. suomi pullollaan. itsekkin tiedän saman tyyppisiä perhekuviota monta ja yksikään niistä ei liity tukien nostamiseen millään lailla. ennemminkin rakkaudesta lapsiin ja miehillä on loppunut kiinnostus siinä vaiheessea kun on nainen saatettu raskaaksi ja lähdetty polkemaan uutta muijaa ku oma ei anna taion säikähdetty ku nainen raskaana ja nostettu kytkintä ku ollaan niin villiä ja vapaata ja nuorta 35 vuotiasta.

Halusin tuoda toisen näkökannan tähän asiaan en muuta.

Voimia ketjun aloittaneelle ja jaksamisia omalla valitsemalla tielläsi =) pää asia kun itse tiedät mitä teet ja teet sen hyvin :)
 
kohta 5 lasta
[QUOTE="zzzzz";28898600]Pidät lapsista (tai ainakin niiden tekemisestä), mutta et miehistä.[/QUOTE]

No en erityisesti lapsista pidä mutta tukien takia teen niitä.
 

Yhteistyössä