Olen raivoissani siskoni lapselle!

  • Viestiketjun aloittaja Raivoissaan!
  • Ensimmäinen viesti
Raivoissaan!
Tyttäreni (9v) sai joululahjaksi 3 kultakalaa ja ne olivat hänelle todella rakkaita. Eilen illalla siskoni kävi meillä 8-vuotiaan poikansa kanssa ja yllättäen tytön huoneesta kuului kova räsähdys ja tytön itkua. Siellä se siskoni poika oli kaatanut niiden kultakalojen maljan lattialle jolloin se meni rikki, vettä oli joka paikassa ja kaiken lisäksi siskon poika otti meidän muiden nähden kultakalat käteen yksitellen ja tappoi ne työntämällä niille lyijykynän pään läpi!
 
vierailija
Tyttäreni (9v) sai joululahjaksi 3 kultakalaa ja ne olivat hänelle todella rakkaita. Eilen illalla siskoni kävi meillä 8-vuotiaan poikansa kanssa ja yllättäen tytön huoneesta kuului kova räsähdys ja tytön itkua. Siellä se siskoni poika oli kaatanut niiden kultakalojen maljan lattialle jolloin se meni rikki, vettä oli joka paikassa ja kaiken lisäksi siskon poika otti meidän muiden nähden kultakalat käteen yksitellen ja tappoi ne työntämällä niille lyijykynän pään läpi!
Eläinten kidutus lapsena on yksi psykopaattien tunnusmerkki. Sanoisin, että puhu vakavasti siskosi kanssa pojan käytöksestä. Yleensä psykopaatit osaavat olla hurmaavia silloin kun se heille sopii, ja julmia silloin kun eivät jää siitä kiinni.
Jos epäilet pojan olevan psykopaatti, aloita ottamaan välimatkaa siskosi lapseen (ja siskoosi) heti. Psykopaatti ei parane koskaan.
 
vierailija
Mun mielestä on todella rasistista tuomita pojan toiminta. Mitä jos kynällä pään lävistäminen on osa hänen kulttuuriaan? Hä? Ei häntä voida velvoittaa muuttamaan omia uskonnollisia rituaalejaa, sillä meillä on Suomessa uskonvapaus. Sitä paitsi kyllä olen kuullut että muutkin on joskus työntäneet kynän pään läpi. Sitä paitsi tämä on pelkästään yksittäistapaus, joten ei saa yleistää.

Te senkin ennakkoluuloiset siat!! Miltä teiltä tuntuisi jos teidän elämänne arvovalinnat, uskonto ja elämä kyseenalaistettaisiin?! Hä?
 

Yhteistyössä