Olen tosi ovela.

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Kysyn lapsilta, että saavat toivoa mitä vaan ruokaa ja se toteutuu. mutta kun mä tiedän, että ne toivoo aina peruna-porkkana-sosekeittoa, raejuustoa ja teeleipää. Sitä mä oisin muutenkin tehnyt.

Pistin keiton joukkoon lisäksi kuivattua omenaa ja kolmen juuston makukermaa. Tuli aika hyvää. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kysyn lapsilta, että saavat toivoa mitä vaan ruokaa ja se toteutuu. mutta kun mä tiedän, että ne toivoo aina peruna-porkkana-sosekeittoa, raejuustoa ja teeleipää. Sitä mä oisin muutenkin tehnyt.

Pistin keiton joukkoon lisäksi kuivattua omenaa ja kolmen juuston makukermaa. Tuli aika hyvää. :)
oisko sulla laittaa tohon sosekeittoon ohjetta? kuullostaa namilta :p
 
vieras
Soseutitko ne omenatkin? Kuulostaa herkulliselta. Ihanaa kuulla, että lasten lempiruoka on noin terveellistä, monesti lapset toivoo jotain ranskalaisia tai hampurilaista. Meidän perheessä on myös terveelliset elämäntavat ja on ihanaa kun lapset tykkää salaatista ym. terveellisestä... Ei tarvii koskaan väkisin tuputtaa syömään kasviksia ym.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kysyn lapsilta, että saavat toivoa mitä vaan ruokaa ja se toteutuu. mutta kun mä tiedän, että ne toivoo aina peruna-porkkana-sosekeittoa, raejuustoa ja teeleipää. Sitä mä oisin muutenkin tehnyt.

Pistin keiton joukkoon lisäksi kuivattua omenaa ja kolmen juuston makukermaa. Tuli aika hyvää. :)
oisko sulla laittaa tohon sosekeittoon ohjetta? kuullostaa namilta :p
Ei sen kummempaa ohjetta, kuin että 3-4 perunaa, 3-6 porkkanaa ja sitten hetken mielijohteesta niitä kuivattuja omppuja, kun ei ollut tuoreita nyt meillä. Ja sit cayannepippuria, suolaa ja lopuks se makukerma. Ei oo tarkkaa ohjetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kysyn lapsilta, että saavat toivoa mitä vaan ruokaa ja se toteutuu. mutta kun mä tiedän, että ne toivoo aina peruna-porkkana-sosekeittoa, raejuustoa ja teeleipää. Sitä mä oisin muutenkin tehnyt.

Pistin keiton joukkoon lisäksi kuivattua omenaa ja kolmen juuston makukermaa. Tuli aika hyvää. :)
oisko sulla laittaa tohon sosekeittoon ohjetta? kuullostaa namilta :p
Ei sen kummempaa ohjetta, kuin että 3-4 perunaa, 3-6 porkkanaa ja sitten hetken mielijohteesta niitä kuivattuja omppuja, kun ei ollut tuoreita nyt meillä. Ja sit cayannepippuria, suolaa ja lopuks se makukerma. Ei oo tarkkaa ohjetta.
ok, kokeilen soveltaa.

 

Yhteistyössä