olen vain äiti

  • Viestiketjun aloittaja wettex
  • Ensimmäinen viesti
wettex
mulla on ongelma seksiin liittyen. en pysty harrastamaan seksiä mieheni kanssa koska en tunne iteäni tarpeeksi kiihottavaksi tai halutuksi... tunne itseni vain pelkäksi äidiksi ja eihän äitinä voi olla seksikäs tai kiihottava... olo on ku vanhalla kuluneella tiskirätillä... läskiä on vaikka ei nyt mitenkään hirveesti 3kiloa enemmän ku ennen raskauksia. mutta tuo pussi maha ja rinnat ne vasta karmeet onkin ihan järkyttävät.... :/
 
--
samat fiilikset itselläkin, tosin painoa 10 kiloa enemmän kun ennen raskauksia. tissit vuotaa maitoa ja maha lyllyy arpisena pussina. Siltipä tuo ukko tuntu yöllä kopeloivan :D
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Shokeerattu Letkajenkka:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
oletko puhunu asiasta miehesi kanssa? Ajattelee luultavasti täysin eri tavalla:)
Eihän se auta,että mies ajattelee toisin jos itse ajattelee itsestään noin.
totta kai se auttaa, kun on varma siitä toisesta. Puhuminen parisuhteessa auttaa lähes aina.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja no:
oletko puhunu asiasta miehesi kanssa? Ajattelee luultavasti täysin eri tavalla:)
olen jotain ohimennen maininnut mitä itsestäni ajattelen. mies vaan sanoi että älä hauku itseäsi ei muuta. mutta jotenkin jotain on kadonnu intohimo toisiame kohtaan vai mikä lie? ei osata edes suudella enää kunnolla... vaan semmosia pikku pusuja hyvä että edes huulet koskee toisiinsa... äh vaikee selittää koko asiaa....
 
vieras
Otat pikkasen siideriä että rentoudut, sitten valot pois ja hommiin, niin huomaat jälkeenpäin, ettei ne kehon pienet muutokset haittaakaan. Liikunnallakin saa kroppaa hyvin kiinteämmäksi ja ryhtiä paremmaksi, niin ei se mahan ihopussikaan niin näy. Tsemppiä!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Otat pikkasen siideriä että rentoudut, sitten valot pois ja hommiin, niin huomaat jälkeenpäin, ettei ne kehon pienet muutokset haittaakaan. Liikunnallakin saa kroppaa hyvin kiinteämmäksi ja ryhtiä paremmaksi, niin ei se mahan ihopussikaan niin näy. Tsemppiä!
no sitte taas mies ottaa nokkiinsa jos en pysty harrastamaan seksiä hänen kanssaan ilman että oon pienessä maistissa.... kyllähän liikunnalla saa suht hyviä tuloksia paitsi että rintoihin ei vaikuta mitenkään, niihin ei vissiin auta muu kun kirurgin veitsi..... :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Otat pikkasen siideriä että rentoudut, sitten valot pois ja hommiin, niin huomaat jälkeenpäin, ettei ne kehon pienet muutokset haittaakaan. Liikunnallakin saa kroppaa hyvin kiinteämmäksi ja ryhtiä paremmaksi, niin ei se mahan ihopussikaan niin näy. Tsemppiä!
no sitte taas mies ottaa nokkiinsa jos en pysty harrastamaan seksiä hänen kanssaan ilman että oon pienessä maistissa.... kyllähän liikunnalla saa suht hyviä tuloksia paitsi että rintoihin ei vaikuta mitenkään, niihin ei vissiin auta muu kun kirurgin veitsi..... :/
Tarjoa miehellesi juomista kans! Eihän sitä joka kerta tarvi maistissa olla, mut alkuun että saatte taas homman toimimaan. Eikä niitä rintoja seksiin tarvita, ne on niitä vauvoja varten. ;)
 

Yhteistyössä