Olen varma että mua salakuunnellaan ja kuvataan salaa

  • Viestiketjun aloittaja "Pöllö"
  • Ensimmäinen viesti
"Pöllö"
Tuntuu, että jutuissasi viljelet pikkasen liikaa kaksosolentojuttuja/toistelet jo itseäsi , ei oikein uskottavaa mielestäni psyk.sairaalta tai sulla on aikamoiset univelat päällä ja kantsii hakeutua psyk.päivystykseen.
Ei mun tarvitse itseäni toistaa kun mua ja mun lähipiiriä toistetaan ja kopioidaan ties missä,vuodesta toiseen...mä olen helppo ja halpa kopioitava,mitäs niitä nyt katukuvasta vaklaamaan kymmenittäin kun pystyy aina jonkun mun lähipiiristä nostamaan silmätikuksi.
Korostan,että suurin osa tv-näytännöistä on ihan ok eli suurin osa näyttelijöistä esim.Salkkareissa ei täsmää.Enkä mä hätkähtäisi jos jossain näkyy noin suunnilleen mun näköinen koska onhan heitä,mä olen aika tavallisen näköinen jonkanäköisiä vilisee monissa paikoissa.Mutta se kun puolet BB-talon porukasta tai kolmasosa Putouksen porukasta maskeerataan ja stailataan TÄYSIN, viimeistä yksityiskohtaa myöten mun lähipiirin näköisiksi on stalkkausta.
 
"Pöllö"
Eikä ole univelan kanssa mitään tekemistä, normaalit elämäntavat,tänään viimeksi ulkoilin lasten kanssa.Syön monipuolisesti.Nämä on monivuotisia pähkäilyjä muun arjen lomassa.
 
"Pöllö"
No näytä hyvä ihminen niitä hahmoja sukulaisillesi / ystävillesi, joita he muistuttavat, ja kysy mitä mieltä he itse ovat, ovatko he aivan yksi yhteen näiden kanssa?Luulisihan nyt hyvänen aika muidenkin suvussasi huomaavan, jos heitä ITSEÄÄN käytetään joidenkin viihedohjelmien matariaalina aivan ryökänään?
Miehelleni olen näyttänyt lehdistä useita hänennäköisiään(joissa on usein vieressä just mun näköinen nainen),naureskelee,ok.Mun perheelle ja mun ystävälle en enää puhu,eivät usko,ja toisaalta en halua ahdistaa heitä tai saada heihinkin epäilyksiä istutettua.En halua heille näitä samoja mietteitä.
 
"hmm"
Sinun pitäisi olla onnellinen ap, eikä murehtia ja miettiä.

Suurin osa suomalaisista katoaa massaan, tunnetaan lähipiiri, mutta muu suomi ei tiedä että täällä keikkuu joku virtanen tai niemisen riitta perähikiän viimeisessä talossa.

Mutta sinä olet tärkeä ja sinun elämääsi seurataan. Elämäsi jää historiaan ja elää televisiossa ja lehdissä.

Minusta se on poikkeuksellisen hienoa, olisit ylpeä.
 
Vaikka kuinka koitan pähkäillä niin en keksi että miten ihmeessä voit tietää että hoitaja kuvasi sua, se kännykän näyttöhän oli pakko olla hoitajaan päin. Ja mistä tiedät ottiko hän kuvaa varmasti? Ja jos otti, ottiko itsestään etukameralla vai susta? Vai olisko vaan vaihtanu taustakuvaa?
 
"Pöllö"
Niin mites se miehes nyt suhtautuikaan asiaan kun kerroit ettei se usko sua, sitten sanoo pöpiksi ja lisäksi se vaan kunnioittaa sun tahtoas ko. asiassa...?
Siis se naureskelee kun sanon hänelle hänennäköisestään miehestä,mutta hän ottaa vakavasti nää mun murheet.Toivoo ehkä koko ajan että unohtaisin nämä...mutta hoitoon en tämän takia mene,jos olisi vaikka vakava masennus niin menisin mutta kun ei ole sitäkään.Hallitsen tämän ajoittaisen ahdistuksen tästä asiasta.Mutta halusin vaan kirjoittaa näistä koska onhan tämä ihan sekoa,mut mä en esim.näköaistiani suostu epäilemään,kun se ei petä koskaan muutenkaan.
 
"Pöllö"
Vaikka kuinka koitan pähkäillä niin en keksi että miten ihmeessä voit tietää että hoitaja kuvasi sua, se kännykän näyttöhän oli pakko olla hoitajaan päin. Ja mistä tiedät ottiko hän kuvaa varmasti? Ja jos otti, ottiko itsestään etukameralla vai susta? Vai olisko vaan vaihtanu taustakuvaa?
Kännykkä melkein huoneiden välisessä lasissa kiinni kun huoneessa olisi ollut tilaa muutenkin?Niin että pitää kurottautua mua kohti?Ne sormetkin oli just sennäköisesti kun älypuhelimella otetaan kuva,kai mä tiedän kun itselläkin semmoinen on.
 
tilulilulii
Nyt se on auki ja nut se on kiinni. Putouksessa tietävät milloin jalkasi on levällään? Ja soppakin sulle maistuu, kuten BBssä?
Oikeasti, sä varm,aan koet tän kaiken ihan todella, mutta meille miulle se ei ole totta, koska se tapahtuu vaan sun päässäsi.
 
vinkki2
Koska lähipiirisi ei enää sinua kuuntele, mikset menisi puhumaan ihmiselle, joka työnsä puolesta osaa kuunnella ja auttaa. Ei se ole mikää häpeä! Turhaan elät ahdistuksen kanssa, jos sen saisi pois hoidettua. Mut nyt ehkä kannattais mennä nukkuun :)
 
[QUOTE="Pöllö";29572446]Kännykkä melkein huoneiden välisessä lasissa kiinni kun huoneessa olisi ollut tilaa muutenkin?Niin että pitää kurottautua mua kohti?Ne sormetkin oli just sennäköisesti kun älypuhelimella otetaan kuva,kai mä tiedän kun itselläkin semmoinen on.[/QUOTE]

Jos se otti selfien?
 
skgpgs
Aiemmin sulle kirjoitettiin että kirjoittajan tuttava oli myös puhunut samankaltaisia asioita kuin sinä ja häneltä oli löydetty aivokasvain joka aiheutti vainoharhat jne. Mutta jos sua ei kiinnosta lastesi tulevaisuus niin älä mene lääkäriin, pilaa vaan heidän loppuelämänsä
 
"flikka"
Kai ymmärrät, että monet hahmot tv.ssä ja sarjakuvissa yms perustuvat stereotypioihin, yleistyksiin, tavanomaisuuksiin, hyvin yleisiin ilmiöihin, koska ne nimenomaan uppoavat yleisöön, koska muistuttavat usein heitä itseään/lähipiiriään. vaikka tuntuvatkin joskus hyvin yksityiskohtaisilta ja sellaisilta, ettei kellään muulla voi sellaista olla. Usko pois, ette ole niin erityisiä. Kaikille sattuu tällaisia.

Hoitaja otti todennäkisesti selfien.

MENE hoitoon, itsesi ja perheesi takia.
 
nuinjh
[QUOTE="Pöllö";29571342]Vaikka olisi vainoharhaisuutta,niin luin lääkärikirjasta että sellainen ihminen pystyy toimimaan elämässään ihan hyvin,niinkuin mäkin.Musta ei päällepäin huomaisi että ajattelen näitä,olen reipas ja iloinen ihmisten ilmoilla.[/QUOTE]

Se on hyvä. Sinun kannattaisi kuitenkin yrittää hyväksyä sairautesi. Silloin ei niin ahdistaisi kun tietäisit että muut eivät salakuuntele ja tarkkaile sinua vaan kyse on harhoista.
 
vierasa
[QUOTE="Pöllö";29572378]Huoh, kyllä mä aistejani uskon.Mä teen vastuullista työtä,olen kaikin puolin terve millä mittarilla tahansa arvioituna,muidenkin mielestä.Tunne-elämä pelittää jne.Mä en koskaan ole nähnyt mitään semmoista mitä mun tarvitsisi epäillä,muut näkevät yleensä saman.[/QUOTE]

Uskotko sä kuitenkin, että on olemassa sellainen tauti kuin skitsofrenia? Ja sellainen mielenterveyden häiriö kuin psykoosi? Uskotko, että jotkut ihmiset näkevät ja kuulevat harhoja? Ihmisiä, jotka luottavat näköaistiinsa ja ovat varmoja, että muut näkevät saman, mutta oikeasti he näkevätkin jotain ihan muuta? Jos sä uskot, että kaikki tämä on mahdollista, miksi se ei olisi mahdollista myös sinun kohdalla?
 
Tulos
Alan tulla siihen tulokseen, että olet ns. valittu. Sinussa on jotakin poikkeuksellisen kyvykästä, jota pyritään käyttämään hyväksi. Nauti tästä edusta, maailma tulee vielä kiittämään sinua. Valokuvaus, kaksoisolennot ym. Kaikki todistaa, että ihmiset ovat valmiita tekemään suuria ponnistuksia päästäkseen seuraamaan elämääsi. Sinuna kertoisin kaikille avoimesti, että tiedät näistä asioista. Jääpähän pois turha salamyhkäisyys.
 
hysssss
Ai niin unohdin vielä sanoa että poliisit pystyis ehkä lopettamaan tämän touhun, mutta en tiedä onnistuisitko kertomaan niille tai muulle viralliselle taholle jotka vois ottaa yhteyttä poliiseihin. Luulen että sun seuraajat estää kaikki sun yritykset. Tai no voithan sä toki kokeilla, onkin ollut aika pitkään aika tylsiä kaikki sun tekemiset, vähän jotain jännitystä tulis sitten siihen showhun.
 

Yhteistyössä