Olen vartoojan kanssa eri mieltä.

Sikke
Se on pahinta kipua ikinä, kun aamulla herää puistosta ja huomaa tulleensa raiskatuksi ja kehon joka aukkoa särkee ja jomottaa eikä tiedä yhtään mitä sinne on työnnetty ja kuinka moni työntänyt....

Pahempaa tuskaa en ole eläissäni kokenut ja tuosta on aikaa jo lähes 20 vuotta.....edelleen tulee kyynel silmään kun asiaa ajattelen....
 
vieras
sun alaleuka on ensin murrettu ja sit leuat sidottu yhteen ettei tikit vahingossakaan repee. Tämän jälkeen joku pösilö tuo niin hervottoman kuvan eteesi ettei voi olla nauramatta. Sanoisinko että sattui ja paljon....
 
Silmäkipu.. Juhannuksena kun laskeuduimme lentokentälle, alkoi silmäni vuotamaan vettä ihan järkyttävästi ja siihen sattui kamalasti. Tuntui siltä kuin silmä olisi minä hetkenä hyvänsä poksahtanut pihalle.. Sanoin siinä tilanteessa miehelleni, että ei se synnytyskään sattunut näin paljon vaikka sekin oli kivun vuoksi kamalaa..
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Ei ei ei, kyllä hammassärky ja synnytys ja maailman pahimmat kivut, sulla ei ilmeisesti oo koskaan koskenu oikeesti hampaaseen, kun mikään ei auta. :D
Multa on vedetty yks rautahammas irti, koska sen alle oli kehittynyt mätäpesäke, vaikka sitä oli juurihoidettukin ja kaikkea. Multa on revitty puhkeamattomat viisaudenhampaat kaikki kerralla pois. Mutta ei, hammaskivut eivät tule lähellekään sappilähtöistä kipua, joka tuntuu ihan sydänkohtaukselta ja sitä vaan toivoo, että kuolis jo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Ei ei ei, kyllä hammassärky ja synnytys ja maailman pahimmat kivut, sulla ei ilmeisesti oo koskaan koskenu oikeesti hampaaseen, kun mikään ei auta. :D
Multa on vedetty yks rautahammas irti, koska sen alle oli kehittynyt mätäpesäke, vaikka sitä oli juurihoidettukin ja kaikkea. Multa on revitty puhkeamattomat viisaudenhampaat kaikki kerralla pois. Mutta ei, hammaskivut eivät tule lähellekään sappilähtöistä kipua, joka tuntuu ihan sydänkohtaukselta ja sitä vaan toivoo, että kuolis jo.
Mut mut jutussa oli kyse juurikin särystä. Mun sappikohtaukset oli KIPUA ei särkyä... Minä myös kerran luullu että sydänkohtaus iski, se oli hirveetä..
 
Mulla oli syörähoitojen aikaan limakalvot kuivat ja peräaukkoon tuli pieniä repeämiä. Se kipu oli aivan järkyttävää! En voinut istua kunnolla, burana ei auttanut enkä saanut nukuttua. Itkin kipua ja väsymystä keskellä yötä nojatuolissa ja yritin saada nukuttua.

Synnytys ei ole jäänyt mieleen niin hyvin kuin tuo.
 
Rukoilijasirkka
Eiköhän olkapään paikaltaan meno ja avautumiskivut synnytyksessä ole pahimpia kipuja.

Ja uskon kyllä että nuo repeämät suolessakaan eivät mitään kivoja ole. Ai kauhea.
 

Yhteistyössä