Olen viemässä kirpparille tavaraa niin onko ok hinnat?

Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:
Lähes uudet farkut ja ei näy kulumisjälkiä 7-8e, kesähame(vähä käytetty) 4e, lähes uusi kauluspaita 4e ja muut vaatteet joissa näkyy että on joskus pidetty ei kuiten ryysyjä niin 1-2e hinnalla?
Niin ja piti sanovan että kaikki tuotteet on h&m, vero modan tai onlyn tuotteita.
 
wiiru
muista katsoa että vaatteet on puhtaita...mulla ärsytti eilen kun kiertelin kirpparit ja lasten vaatteissa oli rajastaan ruoka tahroja jotka ei ollu pesussa lähteny mutta hintaa oli 5-10e koska oli hello kitty tms. kuvassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vg:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Farkuista en noin paljoa maksaisi, mutta ehkä joku maksaa.
No samaa olin tulossa sanomaan, vähän kovilta kuulostavat hinnat kun kaupoissa pyörii alennusmyynneissä uutta vaatetta samaan hintaan...
Pitänee puottaa hintaa, mulle tärkeintä että pääsen niistä eroon.
Entä paljon laittaisitte imetysliivien hinnaksi joita käytetty vaan päällä. Pitsikuviointi ja uutena makso lähes 30e/kpl?
 
dd
Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:
Alkuperäinen kirjoittaja vg:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Farkuista en noin paljoa maksaisi, mutta ehkä joku maksaa.
No samaa olin tulossa sanomaan, vähän kovilta kuulostavat hinnat kun kaupoissa pyörii alennusmyynneissä uutta vaatetta samaan hintaan...
Pitänee puottaa hintaa, mulle tärkeintä että pääsen niistä eroon.
Entä paljon laittaisitte imetysliivien hinnaksi joita käytetty vaan päällä. Pitsikuviointi ja uutena makso lähes 30e/kpl?
5 euroa?

farkuista maksaisin ehkä 5-8 euroa ja paidoista 2-3 euroa.
 
Minäkin viemässä vaatteita kirpparile ja hintoja pohdiskelen.
Paljon on farkkuja, osa käyttämättömiä ja osa muutaman kerran käytettyjä. Päädyin laittamaan hinnaksi 5e, että niistä pääsee eroon. Jos ei tuohon hintaan mene niin ostakoot sitten kaupasta kalliimmalla.
 
Mulla farkuissa hinnat 2-8?.
Kauluspaitoja (käyttämättömiä )2-4?,käytettyjä hyväkuntoisia paitoja,toppeja jne 1-2?.
Kenkiä aikuisten ja lasten 1-8?.(kalliimmat kengät on käyttämättömiä )
Kohtuullisen hyvin on kauppa käynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja avee:
Minäkin viemässä vaatteita kirpparile ja hintoja pohdiskelen.
Paljon on farkkuja, osa käyttämättömiä ja osa muutaman kerran käytettyjä. Päädyin laittamaan hinnaksi 5e, että niistä pääsee eroon. Jos ei tuohon hintaan mene niin ostakoot sitten kaupasta kalliimmalla.
Niinpä:) Nuoki on muutaman kerran päällä pietettyjä.
nuo imetysliivit nyt tuottaa päänvaivaa kun tosiaan ostin parit liivit"valmiiksi"mutta mulla paisuki tissit Dolly Partonin malliin ja eipä ne mennytkään päälle, toisia siis vaan päällä käytetty ja toiset ihan käyttämättömät.
Yleensä nuo rintaliivit ei varmaan kovin hyvin kaupaksi mene :snotty:
 
dea
Itse olen maksanut kirpparilla Onlyn farkuista 8?. Oli uudenveroiset. Ensin hieman mietin hintaa mutta tulin siihen tulokseen että "säästän" kun ostan ne enkä uusia kaupasta.
Ja kuinka sattuikaan olemaan juuri oikean kokoiset.=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:
Vietkö itsepalvelukirppikselle vai itse myymään?
Itsepalvelussa saattaisin laittaa kalliimman hinnan nyt, ja jos ei mene laittaa halvemmaksi.
Itsepalvelu, siellä käy tosi paljon ihmisiä niin jos hinnat on ok niin varmasti menis kaupaksi. Kaveri tienasi lastenvaatteilla yli 200e viikko.
 

Yhteistyössä