Olen yhden naisen Mies!

piristävää
Jee, loistava ketju! Minä olen yhden miehen nainen ja ihastuin miehessäni mm. siihen, että hän kertoi halunneensa olla aina yhden naisen mies. Ja niin on ollutkin. :D
 
Mäki oon yhden miehen nainen. Välillä tosin tekis mieli vetää sitä kirveellä päähän, mutta enhän niin haluaisi tehdä jos en rakastaisi.
Hamaralla vai terällä, mietin vain että terä lopettaa kärsimykset turhan sutjakasti. Hamara kirpasee pirusti ja sit voit hivauttaa uudestaan, toki keittiöstä tuttu muusinuija aka astalo ajaa saman tylpän kipua aiheuttavan esineen ongelman. Muusinuija myös kauttaaltaan pyöreä joten ei tartte katella miten päin morkula on kourassa :D
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29875988:
Hamaralla vai terällä, mietin vain että terä lopettaa kärsimykset turhan sutjakasti. Hamara kirpasee pirusti ja sit voit hivauttaa uudestaan, toki keittiöstä tuttu muusinuijja aka astalo ajaa saman tylpä kipua aiheuttavan esineen ongelman. Muusinuija myös kauttaaltaan pyöreä joten ei tartte katella miten päin morkula on kourassa :D
En osaa eritellä noin tarkasti. Sitä ihmistä välillä vihaa, mutta kyllä sitä rakastaakin. Viha -rakkaussuhde se on mutkikas. Eiköhän me vielä kiikustuolissa vielä jakseta toisilemme jankata kunnes sovinoksi rakastelaan ja kuolaa sydäriin.
 
"terve"
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29876067:
Hassua, että edes Data palstamiehistä ei ole ilmoittautunut mukaan näihin kinkereihin, etten vain olisi poikkeus palstalla :D
terve mies1, miksi odotat palstan muita miehiä aina jotenkin kilpasille kanssasi? yritätkö jotenkin näyttää paremmuuttasi kun sulla on niin huono itsetunto?
 
[QUOTE="terve";29876074]terve mies1, miksi odotat palstan muita miehiä aina jotenkin kilpasille kanssasi? yritätkö jotenkin näyttää paremmuuttasi kun sulla on niin huono itsetunto?[/QUOTE]

En osaa sanoa sitä että missä sinulla klikkaa, mutta ilmeisesti pupu tupunasi on edelleen väärinpäin, epäilen että olet se kuuluisa poliisi mikä osaa kirjoittaa, mutta ei lukea. Ymmärtääkseni nimimerkkini on Ilkeä Harmaa ja yhtäläisyyksiä mies1 kanssa yhtä paljon kuin Leonid Breshnevillä ja Monica Lewinskyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin;29876079:
Hassua että olet yhden naisen mies ja sulla on kuitenkin rakkaan eksäsi kanssa 3 lasta
Jopa tällänen urpo kuin minä, tajuan että otsake tarkottaa sitä että oltas vain yhden kanssa kerralla.:rolleyes:

Samapa kai se on kuinka monta rakasta exää läähättää perään.
 
  • Tykkää
Reactions: Ilkeä Harmaa

Yhteistyössä