olenko ainoa joka ei huolestu yhtään vaikka kaupat olisi tyhjiä jo huomenna!

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mitä väliä vaikka ruoka loppuisi kaupoista? Kyllä yhteiskunta järjestäisi kaikille ravintoa. Myös lakkoilijat/työnantajat luovuttaisivat siinä vaiheessa aivan varmasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Ei mua omat sapuskat huoleta yhtään... syödään tarvittaessa vaikka puuroa. :D
Silti huomenna pakko hakea pojalle Nania.
No sama juttu. Jos korvikkeet loppuis, niin en tiedä mitä poika sit söis. Pitäiskö sitä pyytää jotain tuttua äitiä imettämään:D
Mutta ei ne kyllä mihinkään lopu, ellei kaikki nyt säntää sinne kauppaan hamstraamaan...

 
niina
Alkuperäinen kirjoittaja lennia:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Ei mua omat sapuskat huoleta yhtään... syödään tarvittaessa vaikka puuroa. :D
Silti huomenna pakko hakea pojalle Nania.
No sama juttu. Jos korvikkeet loppuis, niin en tiedä mitä poika sit söis. Pitäiskö sitä pyytää jotain tuttua äitiä imettämään:D
Mutta ei ne kyllä mihinkään lopu, ellei kaikki nyt säntää sinne kauppaan hamstraamaan...
no ekana mäkin mietin että loppuuko NAN, voi apua. Ja nyt se voi loppua ihan siksikin että ihmiset hamstraa
 
Pienten äiti myös
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Hitto et oli tänään kiva käydä kaupassa. Mummot jonossa suurinpiirtein sylki miun päälle kassajonossa kun ostin ainakin viikon ruoat, vaipat ja lastenruoat kerralla. Huutelivat kovaan ääneen "NO EI SE RUOKA MIHIKÄÄ LOPU, HITTO ET IHMISET ON TYHMIÄ !!!

Ihan ku miuta huvittais monta kertaa viikossa käydä kaupassa kahden alle kaksivuotiaan kanssa. Ei ollut mitään tekemistä lakon kanssa.
.. mä kun ajattelin tänään, että on parasta olla menemättä kauppaan, kun mummot siellä tappelee leivistä ja makkaroista, mut teki niin tai näin, he taisivat tänään olla erityisen äkäisellä tuulella. Ei tullut sinulle varmasti hyvä mieli, kun olit vain tekemässä sitä, mikä on perheellesi parhaaksi..
 
siru
Meidän Prismassa ei onneksi näkynyt hamstraavia ihmisiä, kun kaupassa kävin. Enkä hamstrannut minäkään, vaan ostin ne ruuat, mitä olisin muutenkin ostanut. Hengissä selvitään taatusti, ei se ruoka niin nopsaan kaupoista lopu.
 
juu
juu no tuossa just selitimme esikoiselle, että meillä ei taida olla koskaan ollut näin tyhjänä kaapit. ei leipää, ei maitoa, ei hedelmiä ei mitään.

ja kerroimme että kaikki muut varmaan hamstrannee ruokaa kuin viimeistä päivää koska uutisissa on ollut että kuljetusala menisi lakkoon, eli kaupppaan ei menisi nii paljon ruokaa.

ja ei kiinnosta pätkääkään. jostain ne kaupat kuitenkin ruokaa hankkivat. tottakai. myydä haluavat.
toisekseen 90% suomalaisista ylipainoisista läskeistä tekisi hyväää olla syömättä muutama viikko, niin lasten kuin aikuistenkin. noin 90% läskejä. meillä kaikki laihoja.
 
?
Mie käyn ostaa lehmän tuohon terassille, niin maidontulo on taattu.
Jos possun ostais ja pistäis lihoiksi. Ja sitten tuolta kylän seutuvilta yhen poron kävis kidnappaamassa omiin tarpeisiin. ;)
Eiköhän niillä tovin pärjäis :D :D
 
Foortti harmaana
Diabeetikon äitinä toi leipäpuoli vähän mietityttää, koska sitä syö ja sillä "elää" ne ruuan väliajat...

=/
Mutta ostin paketin Koulunäkkiä kokouksesta tullessa ;)
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:
Diabeetikon äitinä toi leipäpuoli vähän mietityttää, koska sitä syö ja sillä "elää" ne ruuan väliajat...

=/
Mutta ostin paketin Koulunäkkiä kokouksesta tullessa ;)
Mä ostin hiivaa ja jauhoja. Jos näyttää, että leipä alkaa loppumaan, niin pyöräytän sämpylöitä lakkoajan leiviksi :)
 
xx
Kyllä näkyi ihmisiä huolettavan. Mun työpaikkalla leivät ja maidot oli illasta tosi vähänä vaikka ihan normaali määrä niitä oli tilattu.. No huomenna tulee uusi kuorma..
 

Yhteistyössä