Olenko ainoa joka syö joka päivä herkkuja?

  • Viestiketjun aloittaja "Himmeli"
  • Ensimmäinen viesti
"meriina"
Minä yritän taistella tuosta irti....mulle karkki on aina ollut kompastuskivi :( Kahvileivät, sipsit ym. saa olla rauhassa mutta irtokarkit....niitä tekis nytkin mieli aivan s*tanasti. Auttaako tuo kromi oikeasti?
 
[QUOTE="Himmeli";29241410]Miten sait sen loppumaan?[/QUOTE]

Kaapit tyhjäksi kaikista herkuista. Oli paha tapa napsia keksiä ja karkkia pitkin päivää, ei auttanu ku vaa lopettaa. Tekee kyllä mieli tosi paljon, varsinkin niitä keksejä aterian jälkeen, mut sit vaa touhuu jotain muuta.
 
"Himmeli"
[QUOTE="meriina";29241420]Minä yritän taistella tuosta irti....mulle karkki on aina ollut kompastuskivi :( Kahvileivät, sipsit ym. saa olla rauhassa mutta irtokarkit....niitä tekis nytkin mieli aivan s*tanasti. Auttaako tuo kromi oikeasti?[/QUOTE]

Ainakin ystävälläni toimi. Itse ostin kromit vasta tänään, niin saa nähdä.
 
"kolmen äiti"
Joka päivä jotain...suklaata, ehkä kahvipullaa... Tuo suklaa on kyllä pahin, en mahda itselleni mitään. Normaalipainossa olen kuitenkin mutta haluaisin eroon tavasta. Alkaa takapuoli levitä näin iän myötä :/
 
"Heidi"
Et varmasti ole ainoa. Täällä ilmoittautuu yksi sokeririippuvainen. Olen hoikka, mutta terveyteni takia haluan päästä herkkuhimostan iirti. Eniten syön karkkia ja suklaata, myös keksit ja munkit maistuvat.

Pari kaveria on onnistunut lopettamaan makean syönnin. Se vaatii vain itsekuria ja lopulta kuulemma ei enää tee edes mieli niin kovasti. Minä olen nyt ollut yhden päivän ilman makeaa ja olen ihan tuskissani.
 
Syön kyllä joka päivä jotain herkkua, sipsit ja keksit ei ole mun juttu mutta irtokarkit ja suklaa on paheeni. Olen hoikka mutta sairastan 1.tyypin diabetesta ja vaikka hoitotasapaino on ollut huippuhyvä monen monta vuotts niin kyllä sitä itse huomaa miten voimaton olo tulee aina karkin syömisen jälkeen, joka siis johtuu siitä että ensin verensokeri nousee nopeasti ja sitten laskee yhtä nopeasti.
 

Yhteistyössä