Olenko huono äiti...

...jos skippaan ulkoilun lasten kanssa myös tänään?
Asumme pk-seudulla ja pakkasta nyt ei ole tietenkään niin paljon kuin pohjoisemmassa, mutta oikeasti KUKAAN MEISTÄ EI HALUA mennä tuonne pakkaseen?
Paikkaan kyllä tilanteen leipomalla lasten kanssa myöhemmin iltapäivällä päivän teeman mukaisia torttuja.
 
Olet. Ihan paska.

Ja niin olen mäkin. Me ei olla ulkoiltu moneen päivään. Siellä jäätyy naama heti, kun nokkansa ovesta ulos tunkee. Tänään taidetaan päästä ulos, mutta viime kerrasta on tosiaan jo päivä jos toinenkin.
 
Perjantaina olimme viimeksi pihalla, joten en sitten aivan yhtä paska ole kuin sinä :D
Koulu ja päiväkoti hoiti hommat puolestani!
Minä tuolla kyllä tarkenisin, mutta muksut oikein ei. Olen aikoinani asunut itärajallakin ja siellä pakkaslukemat talvisin oli aivan jotakin toista kuin täällä etelän lämmössä.
 
"annika"
espooseen on luvattu iltapäivksi vain 14 astetta, kai sielä nyt sitten jo tarkenee. Ajattelin että mennään iltapäivällä äänestämään ja samalla ulkoillaan vähän.
 
[QUOTE="annika";25599194]espooseen on luvattu iltapäivksi vain 14 astetta, kai sielä nyt sitten jo tarkenee. Ajattelin että mennään iltapäivällä äänestämään ja samalla ulkoillaan vähän.[/QUOTE]

Niinhän siellä tarkenisi, mutta kun ei huvita mennä :)
Äänestänyt olen jo, joten kansalaisvelvollisuudet on hoidettu.
 
onhan sitä sisälläkin mukavaa tekemistä=) emme mekään näillä pakkasilla ulkoile kuin ns pakolliset.. muuten katsellaan leffoja ja leivotaan.. lapset kyl välillä ovat ulkona, ovat sen laadun jääkarhuja et varmaan nukkuisivatkin ikkuna auki jos antaisin...
 
"Arwen"
Joo ei todellakaan mennä ulos kun pakkasta yli 20 astetta, lapset vasta 3,5 ja 2v japahoja atoopikkoja joten naamat muuten aivan verillä illalla.

Ovat melkeen koko viikon olleet ulkona mutta ens viikolla onneks lauhtuu!
 

Yhteistyössä