Olenko huono ihminen, jos...

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
ap.
haluan toisen lapsen vasta kesällä? Siis niin että syntyis keväällä 2011 JOS tärppää. Siis niin, että en halua sitä vielä, ja syy siihen on se, että haluan mennä ja rellestää kesän, ottaa alkoholia sillon tällön jne. 2008 kesä meni raskaana ollessa, joka oli ihanaa <3 2009 kesä taas meni siinä, että imetin, joten tissit pursus vaikka edes vettä vähän joi. Olenko siis huono äiti, jos haluan siirtää pikkukakkosen hankintaa syksyyn, sen takia, että haluan rellestää?? Sanokaa rehellisesti. Alun alkaen tarkotuksena oli, että tehdään lapset tosi lähekkäin, mutta en tiedä haluanko sittenkään. On vahva tunne, että haluan nähdä eskoisen kehityksen ihan rauhassa, ilman raskautta jne.

Jotenkin tulee silti huono omatunto, kun ajattelen, että en halua toista lasta sen takia kun haluan ottaa kesästä irti ja RELLESTÄÄ. :/
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
no ei tossa mun mielestä mikään muu mene vikaan ku tuo, että sulla on lapsi ja
HALUAT RELLESTÄÄ KESÄN :eek:
No, ehkä vähän liioittelet. Kirjotin, että haluan rellestää ja ottaa irti SILLOIN TÄLLÖIN. Tarkoittaa siis, että haluan parina viikonloppuna mennä ystävien kanssa ja nauttia terassilla muutaman lasin kuohuvaa tms. Onko se väärin? Ja lapsella on nähkääs isäkin.
 
No näin kun on raskaana niin pystyn hyvin ymmärtää sun halun päästä tuulettumaan..Isäntä meillä pelotteli et heti uutta putkeen kun yks saadaan ulos ja mua ajatus suorastaan kauhistuttaa, mä haluan välissä nauttia siitä yhden lapsun kasvusta ja elää myös vähän sitä omaa elämää. Ei tää raskaana olo yms. hehkeetä ole..
 
Outo ajattelutapa joillakin.. ihan niinku olisi ihan normaalia että mies sillon tällön käy ulkona, mutta jos nainen käy niin se on ihan kamalaa!
Kyllä äiditkin SILLONTÄLLÖN varmasti tarvitsevat "tyttöjenillan";)

Ja ap et ole kauhea ihminen:D Ei ole kamalaa ajatella parina vkloppuna itseään, se on tervettä!;) Ja tosiaan isähän on olemassa niin tuskin lapsi traumatisoituu lopullisesti:D

Eri asia nää jotka vetää sitä viinaa koko ajan ja vielä kotona kun lapsi on siellä:(
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
No näin kun on raskaana niin pystyn hyvin ymmärtää sun halun päästä tuulettumaan..Isäntä meillä pelotteli et heti uutta putkeen kun yks saadaan ulos ja mua ajatus suorastaan kauhistuttaa, mä haluan välissä nauttia siitä yhden lapsun kasvusta ja elää myös vähän sitä omaa elämää. Ei tää raskaana olo yms. hehkeetä ole..
Juu, mäkin haluan ehdottomasti nauttia esikoisesta, hänen kehityksestään yms. ihan rauhassa ja rauhottua, niin jaksaa taas sitten uuden raskauden ja uuden vauva-ajan, meillä kun esikoisen vauva-aika ei ole ollut mitenkään helppo. Enkä mä kyllä joka viikonloppu ajatellu itteeni känniin vetää, tuskin koskaan, koska osaan ottaa hillitysti, mutta tarkotin just nimenomaan sitä, että käydään kaveriporukalla terassilla muutamalla oluella tai kuohuvalla. Voihan sitä raskaanakin käydä, mutta mua ei kiinnosta katsoa muiden juomista, jos en itse voi ottaa mitään, varsinkaan, kun 2 kesää mennyt tässä nyt lähes kuivin suin.
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Outo ajattelutapa joillakin.. ihan niinku olisi ihan normaalia että mies sillon tällön käy ulkona, mutta jos nainen käy niin se on ihan kamalaa!
Kyllä äiditkin SILLONTÄLLÖN varmasti tarvitsevat "tyttöjenillan";)

Ja ap et ole kauhea ihminen:D Ei ole kamalaa ajatella parina vkloppuna itseään, se on tervettä!;) Ja tosiaan isähän on olemassa niin tuskin lapsi traumatisoituu lopullisesti:D

Eri asia nää jotka vetää sitä viinaa koko ajan ja vielä kotona kun lapsi on siellä:(
:/ Olis ihan kamalaa, jos oma lapsi näkin kännissä :/ Voihan sitä lasten nähden lasillisen viiniä ottaa, mut ei siihen kuntoon, että ei tajua mistään mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Outo ajattelutapa joillakin.. ihan niinku olisi ihan normaalia että mies sillon tällön käy ulkona, mutta jos nainen käy niin se on ihan kamalaa!
Kyllä äiditkin SILLONTÄLLÖN varmasti tarvitsevat "tyttöjenillan";)

Ja ap et ole kauhea ihminen:D Ei ole kamalaa ajatella parina vkloppuna itseään, se on tervettä!;) Ja tosiaan isähän on olemassa niin tuskin lapsi traumatisoituu lopullisesti:D

Eri asia nää jotka vetää sitä viinaa koko ajan ja vielä kotona kun lapsi on siellä:(
:/ Olis ihan kamalaa, jos oma lapsi näkin kännissä :/ Voihan sitä lasten nähden lasillisen viiniä ottaa, mut ei siihen kuntoon, että ei tajua mistään mitään.
Aivan!
:|
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
no ei tossa mun mielestä mikään muu mene vikaan ku tuo, että sulla on lapsi ja
HALUAT RELLESTÄÄ KESÄN :eek:
No, ehkä vähän liioittelet. Kirjotin, että haluan rellestää ja ottaa irti SILLOIN TÄLLÖIN. Tarkoittaa siis, että haluan parina viikonloppuna mennä ystävien kanssa ja nauttia terassilla muutaman lasin kuohuvaa tms. Onko se väärin? Ja lapsella on nähkääs isäkin.
saatoin käsittää väärin, myönnän. väsymyskö vaiko mikä, mutta sain nimenomaan viimeisestä lauseesta käsityksen että "nyt ilo irti ku ei oo aiemmin voinut, rellestän KESÄN eikä SILLONTÄLLÖN.." sori :saint:
Mutta siis, tottakai teet niinku susta tuntuu.
:) eikö :)
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
no ei tossa mun mielestä mikään muu mene vikaan ku tuo, että sulla on lapsi ja
HALUAT RELLESTÄÄ KESÄN :eek:
No, ehkä vähän liioittelet. Kirjotin, että haluan rellestää ja ottaa irti SILLOIN TÄLLÖIN. Tarkoittaa siis, että haluan parina viikonloppuna mennä ystävien kanssa ja nauttia terassilla muutaman lasin kuohuvaa tms. Onko se väärin? Ja lapsella on nähkääs isäkin.
saatoin käsittää väärin, myönnän. väsymyskö vaiko mikä, mutta sain nimenomaan viimeisestä lauseesta käsityksen että "nyt ilo irti ku ei oo aiemmin voinut, rellestän KESÄN eikä SILLONTÄLLÖN.." sori :saint:
Mutta siis, tottakai teet niinku susta tuntuu.
:) eikö :)
Jep, näin :D Kiva että myönsit ylireagointisi. Mä en ole mikään juoppo, nautin silloin tällöin, ja lähinnä ajattelin tosiaan, että kesällä haluan nauttia kesästä. Raskaana se on erilaista. Ja lisäks mä haluan ehdottomasti kesällä tehdä asioita, joita en voi tehdä raskaana ollessa, kuten esim. se terassilla muutaman oluen nauttiminen, jalkapallo (lähellä sydäntä), baechvolley jne jne :)
 
taas
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
no ei tossa mun mielestä mikään muu mene vikaan ku tuo, että sulla on lapsi ja
HALUAT RELLESTÄÄ KESÄN :eek:
No, ehkä vähän liioittelet. Kirjotin, että haluan rellestää ja ottaa irti SILLOIN TÄLLÖIN. Tarkoittaa siis, että haluan parina viikonloppuna mennä ystävien kanssa ja nauttia terassilla muutaman lasin kuohuvaa tms. Onko se väärin? Ja lapsella on nähkääs isäkin.
saatoin käsittää väärin, myönnän. väsymyskö vaiko mikä, mutta sain nimenomaan viimeisestä lauseesta käsityksen että "nyt ilo irti ku ei oo aiemmin voinut, rellestän KESÄN eikä SILLONTÄLLÖN.." sori :saint:
Mutta siis, tottakai teet niinku susta tuntuu.
:) eikö :)
Jep, näin :D Kiva että myönsit ylireagointisi. Mä en ole mikään juoppo, nautin silloin tällöin, ja lähinnä ajattelin tosiaan, että kesällä haluan nauttia kesästä. Raskaana se on erilaista. Ja lisäks mä haluan ehdottomasti kesällä tehdä asioita, joita en voi tehdä raskaana ollessa, kuten esim. se terassilla muutaman oluen nauttiminen, jalkapallo (lähellä sydäntä), baechvolley jne jne :)
mä en itse ole "tissuttelijoita" mut mä ymmärrän kyllä oikein hyvin.. ei se kesä ole kesä sen kaiken nesteenkertymisen ja huonovointisuuden kanssa.
on paljon asioita mitä iteki haluan tehä ensi kesänä ^^
Mutta..mukavaa kevään odotusta sinulle ;)
 
niih
Alkuperäinen kirjoittaja Juups:
Ajatteles sitä lapsrukkaa... Loppuelämänsä se miettii katkerana, et mie voisin olla nelejä kuukautta vanhempi...
Se kyllä taattuun traumatisoituu! Jos masennuksesta päästään yli, niin se iskee sit uudestaan 17v 8kk iässä kun se tajuaa, että olis voinut jo täyttää 18v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niih:
Alkuperäinen kirjoittaja Juups:
Ajatteles sitä lapsrukkaa... Loppuelämänsä se miettii katkerana, et mie voisin olla nelejä kuukautta vanhempi...
Se kyllä taattuun traumatisoituu! Jos masennuksesta päästään yli, niin se iskee sit uudestaan 17v 8kk iässä kun se tajuaa, että olis voinut jo täyttää 18v.
hehehhe:) no tuo on kyllä totta!;)
Pitänee syyttää äitiä kun sai mut joulukuussa :kieh:
 
hih
Mun mielestä ihan hyvä pitää vähän taukoa lasten välillä =) Tekee sisarusten suhteillekin hyvää kun ei tarvitse niin kilpailla huomiosta. Eikä sitä joka kesä halua uhrata kroppaansa vauvoille :D :saint:
 

Yhteistyössä