olenko itsekäs

  • Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti
ärsyttää
Minulla on ystävä, jonka kanssa vietän paljon aikaa. Olen tottunut monta vuotta polttamaan autossa (en sitä tee kyllä lasteni aikana).
Nyt ystäväni syyttää minua hengenahdistuksestaan, jota hänellä oli kyllä jo ennenkuin koskaan autossani istui ja vaati minua lopettamaan polttamisen hänen seurassaan. Kieltäydyin. Olen varmasti huono ystävä kaikkien mielestä, mutta mielestäni ainoastaan lasteni lähettyvillä tupakoimattomuus on tarkoituksenmukaista, muut saavatkin itse sitten valita ovatko seurassani....
 
Minun mielestä väärin.. Ystäväsi saa kyllä valita haluaako haistella tupakkaa. Minä poltan autossa en lapseni ollessa mukana jos joku ystävä on kyydissä joka ei polta minä kysyn haittaako jos poltan jos vastaus olisi kieltävä niin en polttaisi. =) Ajattele asiaa vähän tarkemmin :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse88:
Minun mielestä väärin.. Ystäväsi saa kyllä valita haluaako haistella tupakkaa. Minä poltan autossa en lapseni ollessa mukana jos joku ystävä on kyydissä joka ei polta minä kysyn haittaako jos poltan jos vastaus olisi kieltävä niin en polttaisi. =) Ajattele asiaa vähän tarkemmin :hug:
Ymmärrän tämän hyvin, mutta tämä ystäväni liikkuu seurassani lähes JATKUVASTI.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse88:
Minun mielestä väärin.. Ystäväsi saa kyllä valita haluaako haistella tupakkaa. Minä poltan autossa en lapseni ollessa mukana jos joku ystävä on kyydissä joka ei polta minä kysyn haittaako jos poltan jos vastaus olisi kieltävä niin en polttaisi. =) Ajattele asiaa vähän tarkemmin :hug:
Ymmärrän tämän hyvin, mutta tämä ystäväni liikkuu seurassani lähes JATKUVASTI.
No älä polta autossa jos se sitä niin ärsyttää mutta ei se voi pakottaa sua olemaan polttamatta muualla
 

Yhteistyössä