Olenko korvausvelvollinen? ( huutonetistä asiaa )

eli myin sormuksen osta heti hinnalla.ostajalle myin vielä hieman edullisemmin ku oli oikea hinta.ostaja maksoi ensinnäki kahdessa erässä sen ja laittoi että laita postiin.laitoin seurv pvänä kirjeen postiin ja sitten tältä tulee mailia että laitoitko sillä nimellä ja siihen osoitteeseen!
mä vastasin että laitoin sinun osoitteeseeen joka tuli huutonetin viestissä..
eli to laitoin postiin ja jo perjantaina laitteli mailia että missä sormus ei oo tullu,rahat tilille pitäs maksaa takas! eli olenko korvaus velvollinen koska mä tein niinku pitää ja laitoin hänen tiedoilla olevaan osoitteeseen,ei voi mitää jos rouva onki antanu väärät osoitteet..vai..
 
vieras
minulle huutonetin myyjä oli laittanut kirjeen postiin oletettavasti viime viikon keskiviikkona koska oli tällöin laittanut palautetta. Kirje tuli kuitenkin perille vasta maanantaina. Että kannattaa odotella, ei se posti aina niin nopea ole!!!
 
yks kaks tuli sit pe viestiä että laitoitko xxx nimen kuoreen..mä totesin että en koska et sanonut aiemmin siitä vaan laitoin niillä tiedoilla mitkä sain..muutenki kyseinen henkilö on outo..sen tunnus on jo suljettu huutonetissä ja kaikki 4 palautetta oli negaa..
 
vv
sekava sun selostus.
hällä pitäis olla osoite oikein huutiksen viestissä.
onko sormus mennyt eilen perille? vai eikö tämä ostaja enää asu siellä? senhän pitäis olla jo pe perillä, mikäli veit ennen laatikon tyhjennystä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
et ole korvausvelvollinen..tämä sormuksen saaja taitaa huijata nyt sinua..että sais rahat takaisin..veikkaan että sillä se sormus on kuitenkin.
nii tuli itelläki mieleen..mutta kyse kuitenki vain vaivaisestA 15eurosta..mutta eihän sitä tiää niin..

 
vieras
Jos ei ole ilmoittanut selkeästi siinä viestissä maksettuaan, että laita siihen ja siihen osoitteeseen lisähuomautuksella, että se on eri kuin huutonetissä oleva osoite, niin ei ole sinun mokasi tuo osoite.
 
SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
et ole korvausvelvollinen..tämä sormuksen saaja taitaa huijata nyt sinua..että sais rahat takaisin..veikkaan että sillä se sormus on kuitenkin.
nii tuli itelläki mieleen..mutta kyse kuitenki vain vaivaisestA 15eurosta..mutta eihän sitä tiää niin..
ai..ettei ollut sen kalliimpi..no mutta oli tai ei. Et ole korvausvelvollinen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
sekava sun selostus.
hällä pitäis olla osoite oikein huutiksen viestissä.
onko sormus mennyt eilen perille? vai eikö tämä ostaja enää asu siellä? senhän pitäis olla jo pe perillä, mikäli veit ennen laatikon tyhjennystä.
juu on sekava :D mutta vein siis torstai ilta pvällä.ja jo pe aamuna laittoi etteisormus ole tullut! eilen eilaittanu mitää viestiä joten epäilen että sormus tulikin mutta haluu rahansa takas..

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
et ole korvausvelvollinen..tämä sormuksen saaja taitaa huijata nyt sinua..että sais rahat takaisin..veikkaan että sillä se sormus on kuitenkin.
nii tuli itelläki mieleen..mutta kyse kuitenki vain vaivaisestA 15eurosta..mutta eihän sitä tiää niin..
heh, ja maksoi kahdessa erässä :) Outo ostaja muutenkin, jätä omaan arvoonsa!

 
Kyllähän sen olis pitänyt itse päivittää osoitetietonsa sinne. Jätä omaan arvoonsa koko juttu, vaikuttaa aika omituiselta koko ostaja.
Ja aika huvittava et maksaa 15 euroa kahdessa erässä.. Kun ei se sormus varmaan mikään elämäntärkee juttu ole. Huutais jos on rahaa..
 
meandi
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
yks kaks tuli sit pe viestiä että laitoitko xxx nimen kuoreen..mä totesin että en koska et sanonut aiemmin siitä vaan laitoin niillä tiedoilla mitkä sain..muutenki kyseinen henkilö on outo..sen tunnus on jo suljettu huutonetissä ja kaikki 4 palautetta oli negaa..
Sä olet sormuksen postittanut, ja se siitä. Jos huutajan tunnus on suljettu, hän ei voi edes antaa sulle palautetta.
Jos huutajasta vielä jotain kuuluu, sun kannattaa tehdä katoamisilmoitus postiin. Mutta odota vielä. 95% kirjeistä menee kyllä päivässä perille, mutta viikko on syytä odottaa, ennenkuin katoamisilmoitus kandee tehdä.
 

Yhteistyössä