Olenko nipo miehen vanhemmista?

  • Viestiketjun aloittaja ehkä tyhmästä valitan
  • Ensimmäinen viesti
ehkä tyhmästä valitan
Miehen veljellä koira ja sen avokilla kaksi kissaa. Hoitaa näiden elukoita pääsääntöisesti....ei voi lähteä mihinkään jos miehen veljellä ei ole lomaa kun on koira....mies on sanonut veljelleen että se on sinun koirasi etkä voisi hoitaa itse sitä?

Me asutaan 600km päässä. Nyt oltaisiin menossa ohikulkumatkalla siellä käymään mennessä ja paluu matkalla kun lomalle mennään. Yksi yö viivytään molempiin suuntiin.....

Nämä vanhemmat on eläkkeellä eikä ole mitään päivämääriä löyty lukkoon ovat puhuneet että lähtevät lappiin kalaan jossian vaiheessa.... Niin nyt kun ilmoitimme että oltaisiin tulossa niin ne on just lähdössä kaksi päivää ennen meitä kalaan....noh paluu matkalla tavataan ne sitten.

Toki saadaan mennä sinne ja olla siellä.

Mutta minua ihmetyttää se etteikö ne halua nähdä lapsenlapsia...en mä niin anopista välitä, mutta sydän sulaa ettei lapset nää mummua kun on niin tärkeä heille.

Ajattelenko kohtuuttomasti että olisivat lähteneet vasta sitten kalaan lappiin kun ollaan pyörähdetty siellä koska ilmotettiin kuitenkin tulosta ja heillä ei ole väliä...kerkeisi käydä sillä välillä kalassa kun olalan reissusa...niin lapset olisi nähnyt molemmilal kerroilla mummun....

tuntuu vaan siltä ettei mieheni ja lapset ole niin tärkeitä kuin tämä peräkammarin poika joka on vihdoin löytänyt naisen niin niitä paapotaan ja mennään niiden aiktaulujen mukaan. En varmaan valittaiskaan jos ei menisi niiden pillin mukaan...koska jokaisella saa olla omaelämäkin, mutat koirien ja kissojen aikataulun mukaan elävät...argh!!
 
plörö
Miksi te ette sitten voi mennä vaikka 3päivää aikasemmin anoppilaan niin näkee lapset isovanhemmatkin:) Miksi isovanhempien pitäsi automaattisesti muuttaa omaa lomaa jotta teidän loma olisi täydellinen?
Ehkä isovanhemmilla nyt vain sattuu olemaan loma varattuna juuri tuole ajankohdalle ehkä heillä on sovittu jonkin toisen kanssa yhteismajoitus tapaaminen tms.
 
ap
näin varmaan sanonkin että lapsi ihmetteli miksei mummu ollut kotona kun tullaan....kun ei näe edes usein...

en ihmettelisi jos minun vanhemapani ei toimisi meidän aikataulun mukaan kuna suvat 100m päässä...mutta jos ne asuisi 600km päässä ne ottaisi jopa töistä vapaa päivän että näkisi lapsenlapsiaan niin ajattelevaisia he ovat
 
ap
ei ole lähtevät asusntovaunulla kahdestaan kalaa....kerrottiin hyvissä ajoin suunnitelmista ja he muuttivat vielä kalareissun ajankohtaa...sen jälkeen....ajattelemattomuuttaan..... me ollaan työelämässä niin ei lomia siirreellä noin vaan.
 
wb
mä ymmärrän ton, meillä vähän samanlaista. miehes pitää sanoo niille että ovat kotona ja lähtevät vasta myöhemmin jos kerran heillä ei ole töitä tms vaan lähtevät koska huvittaa.


ja vaikka voit ittekin sanoo niille mut miehes on se vastuuhenkilö koska on verisukua
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
näin varmaan sanonkin että lapsi ihmetteli miksei mummu ollut kotona kun tullaan....kun ei näe edes usein...

en ihmettelisi jos minun vanhemapani ei toimisi meidän aikataulun mukaan kuna suvat 100m päässä...mutta jos ne asuisi 600km päässä ne ottaisi jopa töistä vapaa päivän että näkisi lapsenlapsiaan niin ajattelevaisia he ovat
Etpä taida miehesi vanhemmista muutenkaan kovin positiivisesti ajatella, kun tekstiäsi luen.

Mikä siinä onkaan et muiden joihin on välimatkaa pitäisi omat menonsa jäjestää sopiviksi ku te kerran olette menossa just sillon siihen suuntaan.

Saattaa myös se metsä vastata sieltä valitettavasti sua kohtaan myös siten ettei sua välttämättä haluta nähdä näinhän itse kirjoitit anopistasi.
 
mieti mistä valitat
Jos sinä haluat että lapsesi näkevät mummon ja ukkinsa, niin silloin sinä menisit vartavasten heitä tapaamaan, onko loukkaavampaa käytöstä kuin että me tässä ohikulkumatkalla teidän luona piipahdamme, mutta jos meillä ei matka suuntaisi sinne, niin ei me tultaisi ollenkaan
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja kasva jo aikuiseksi:
sä inhooot niitä, ok, myönnä se, oikeesti
Olipas lapsellinen kommentti.

Aloitus oli vähän sekava. Kuka hoitaa niitä elikoita, miehen vanhemmatko? Mutta se ei vissiin ollutkaan tässä pääasia.

Mun vanhemmat on vähän samanlaisia. Ovat myös eläkkeellä ja välistä on tosi hankalaa sopia tapaamisista. Yleensä kyllä heille saa olla menossa kylään, eivät koskaan ole kieltäneet. Mutta meille päin heitä ei tahdo saada millään. Aina on jotain "tekosyytä", pitää tehdä sitä ja tätä juuri silloin... ;) Eli eivät vaan sitten jaksa.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja mieti mistä valitat:
Jos sinä haluat että lapsesi näkevät mummon ja ukkinsa, niin silloin sinä menisit vartavasten heitä tapaamaan, onko loukkaavampaa käytöstä kuin että me tässä ohikulkumatkalla teidän luona piipahdamme, mutta jos meillä ei matka suuntaisi sinne, niin ei me tultaisi ollenkaan
peesi tälle!!! Jos te olette vaan ohikulkumatkalla lomailemaan, niin miksi appivanhempien pitäisi muutta omia suunnitelmia?! Olisivat varmaan kotona, jos olisitte menossa sinne varta vasten kyläilemään...
 

Yhteistyössä