Olenkohan yksinkertainen tai jotain..?

  • Viestiketjun aloittaja Tönt
  • Ensimmäinen viesti
Tönt
Tiiättekö tunteen kun nolaa itseensä täydellisesti ja tajuaa sitä vasta myöhemmin??
Taas mulle kävi niin että vitsailu-vaihe jäi päälle ja en erottanut vitsiä "oikeasta". |O :ashamed: jälkeenpäin vasta tajusin että toinen saattoi ottaa mun läppää pahalla. oon niin tyhmätyhmätyhmä! onneks saan korjata asioita ylihuomenna, siihen asti saa vaan elää huonon omatunnon kanssa. :headwall:
 
Tönt
ei, ei, EI! tässä ei ollut nyt mitään tykkäämistä! :D murr! miksi, oi miksi, en voi pitää turpani joskus kiinni. tää on ihan kauheeta, taisin nauraa sen autollekin. |O :stick:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26399073:
ei, ei, EI! tässä ei ollut nyt mitään tykkäämistä! :D murr! miksi, oi miksi, en voi pitää turpani joskus kiinni. tää on ihan kauheeta, taisin nauraa sen autollekin. |O :stick:
Ai kauheaa! Miten kehtasit?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26399073:
ei, ei, EI! tässä ei ollut nyt mitään tykkäämistä! :D murr! miksi, oi miksi, en voi pitää turpani joskus kiinni. tää on ihan kauheeta, taisin nauraa sen autollekin. |O :stick:
Miesten autojen haukkuminen taitaa kyllä olla aika paha.:D Jospa hän tuntisi sut ja tietäisit, ettet tarkoittanut pahalla.
 

Yhteistyössä