Oleskelulupapäätöksiin jotakin rotia nyt ja harkinnanvataiset oleskeluluvat kokonaan pois!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Suomen on pakko tehdä itsestään epähoukutteleva!
Muuten meille tuleva "tph-virta" on taattua, ja sitä tapahtuu juuri niin pitkään kun Afrikassa ja Arabiemiraateissa tulokkaita riittää!

Perheenyhdistämiset ovat mahdollisia jos hakija saa oleskeluluvan!
Ei meillä riitä mitenkään varat hoitamaan heidän kaikkien elinkustannuksia ja asianmukaista kotouttamista! Tämä on ihan selvä asia!

Lisää toimenpiteitä hallitukselta siis odotellessa. Soini hoitaa hienosti osansa.
Missä on muiden panos?


Mutta Arkadianmäellä tulisi olla nyt tarkkana tulevien päätösten kanssa! Nyt aletaan touhuamaan muutoksia eliitin hyväksi enenevässä määrin, koska kaikki ovat keskittyneitä maahanmuutto-ongelmaan.
 
vierailija
Kaikki selvitystyö kestää aina ikuisuuden. Sitten lakien muuttaminen yleensä vie aikaa monta vuotta. Suomi on kyllä todella suuressa pulassa, ennen kuin poliitikot saavat mitään aikaan.
 
vierailija
Eikös Hanna Mäntylä ole alkanut toimiin Suomen houkuttelevuuden vähentämiseksi? Mun mielestä tph:lle tarjottavat edut pitäs painaa kiireellä vähintäänkin piirun alle Ruotsin tason. Nythän ne ovat 50% korkeammat.
Soini

-neuvottelee irakin ja somalian kanssa palautussopparit

-ei suostu ottamaan enempää tph:ta kun on sovittu taakanjaossa

-vastustaa oleskeluluvan myöntämistä, jotta perheenyhdistämiset saataisiin minimiin

-vastustaa tph:lle maksettavia kk rahoja

-kannattaa tiukempaa rajapolitiikkaa

ym.

Kaikkien tulisi ajaa näiden edellä olevien asioiden puolesta, muuten luulisi tapahtuvan kansannousua hallitusta ja, ikävä kyllä myös tph:ta ja mamuja vastaan, koska ihmiset ovat epätoivoisia ja on luonnollista, että he kohdistavat vihansa kaikkiin syyllisiin: Osat heistä tietoisesti tulevat repimään selkänahastamme isoja paloja. Se on väärin!

Meillä on puolueellinen Valtamedia sekä korruptioitunut hallitus.

Ja se, mikä tässä eniten saa voimaan pahoin, on ihan julkean avoin puolueellisuus maahanmuuttajia ja tph:ta kohtaan sekä suomalaisen enemmistön asettaminen kokonaisvaltaisesti kakkosluokkaan.
 
vierailija
Ei hallituksella ole aikaa tarkastaa tph-prosessia kun on kiire leikata perheellisiltä työssäkäyviltä suomalaisilta.


Nyt kaikki allekirjoittamaan!

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1494



En usko mihinkään illuminaateihin tms. tai en tiedä mitä se on, mutta alempana olevasta videossa näkyy osa meidän Suomen hallituksen korruptiosta.
Googlettamalla löytyy myös ihan faktaa millä tavoin muun muassa osa ministereistä hyötyy rahallisesti maahanmuutosta!





Ja sitten on tätä "piilokorruptiota", mitä on hyvin vaikea käsittää!:

Suomi on täysin piilo korruptoitunut maa
Jos valtion virkamiehet ketkä valvovat lain säädöksiä antavat tällaisia lausuntoja Hallinto-oikeudelle, niin voimme sanoa että vakuutuslääkäreitä suojellaan yhtä hyvin kuin huumepoliisin päällikköä vuosia.
22.05.2015 12:14

Menee meinaan viimeinenkin usko oikeus valtioon, oikeutta on vain erikseen määrätyillä henkilöillä ei kansalaisilla, Suomi on täysin piilo korruptoitunut maa.



Tietosuojavaltuutettu lausuu:

Lääkärin tai muun terveydenhuollon ammattihenkilön ammattitaitonsa perusteella tekemä arvio ei VÄÄRÄNÄKÄÄN ole henkilötietolain 29 §:ssä tarkoitetulla tavalla VIRHEELLINEN.”

Ja kyseessähän ei siis ole potilasasiakirja.

Siis vakuutuslääkäri saa tämän tulkinnan mukaan kirjoittaa lausuntoonsa mitä haluaa ja sattuu keksimään vakuutusyhtiön eduksi jos tekee lausuntonsa täysin Valviran ja Lääkäriliiton ohjeiden vastaisesti ja jättää kirjoittamatta mitä tarkoitusta varten lausunto on tehty, näin minä tämän ymmärrän.

Syyttäjä Pekka Mäkisen mielestä lausunto on tehty PVK.lle ja tietosuojavaltuutettujen Johanna Järvisen / Reijo Aarnion mukaan Oikeusistuimelle.

Kuuntelin juuri käräjäoikeuden nauhoitteet ja siellä todistaja valan vannoneena kertoo aivan päin vastoin asiat kuin Olavi Airaksinen minua näkemättä tekemässään lausunnossa.

HIENOSTI MENEE

Lähde:Vammautuneet ja vakuutusyhtiöt https://www.facebook.com/groups/vammautuneet/?fref=nf
 
vierailija
Mitä luulet että ketkä kaikki tämän sinun viestisi lukee? Mitä luulet että millainen vaikutus tällä sinun viestillä täällä kaksplussalla on näihin asioihin? Tuleeko sinulle kovinkin tärkeä olo kun kirjoittelet fiksuja räkäiselle foorumille?
 
vierailija
Mitä luulet että ketkä kaikki tämän sinun viestisi lukee? Mitä luulet että millainen vaikutus tällä sinun viestillä täällä kaksplussalla on näihin asioihin? Tuleeko sinulle kovinkin tärkeä olo kun kirjoittelet fiksuja räkäiselle foorumille?
Tämä on minun vakiopaikka kirjoitella.
On minulla rekattu nimimerkkikin.

Toki olen kirjoitellut Arkadianmäellekin, mutta haluan ottaa osaa ja herättää keskustelua täälläkin Suomea koskevista tärkeistä asioista.
Aika monia tuntuu kiinnostavan.
Sen huomaa ihan vilkaisemalla etusivua.
Tämä koskettaa meitä kaikkia, ja on luonnollista, että ihmiset käyvät tätä läpi siellä missä yleensäkin keskustelua käyvät muiden kanssa.
 
vierailija
Tämä on minun vakiopaikka kirjoitella.
On minulla rekattu nimimerkkikin.

Toki olen kirjoitellut Arkadianmäellekin, mutta haluan ottaa osaa ja herättää keskustelua täälläkin Suomea koskevista tärkeistä asioista.
Aika monia tuntuu kiinnostavan.
Sen huomaa ihan vilkaisemalla etusivua.
Tämä koskettaa meitä kaikkia, ja on luonnollista, että ihmiset käyvät tätä läpi siellä missä yleensäkin keskustelua käyvät muiden kanssa.
Täällä on ehkä max 10 tyyppiä jotka on omistaneet koko elämänsä kaksplussalla mamuista ja pakolaisista ja maahanmuuttokriittisyydestä ja suviksista kirjoittamiseen. Sitten se pieni joukko lässyttää päivästä toiseen niitä samoja juttuja. Suosittelen kaikille reipasta kävelyä raittiissa ulkoilmassa ja unohtamaan edes viikoksi kaikenmaailman mamut. Varmasti olisi oikein terapeuttista teille kaikille.
 
vierailija
Kaikki selvitystyö kestää aina ikuisuuden. Sitten lakien muuttaminen yleensä vie aikaa monta vuotta. Suomi on kyllä todella suuressa pulassa, ennen kuin poliitikot saavat mitään aikaan.
On se jännä, että lakimuutos siitä, että kunnat eivät voi enää vastustaa millään tavoin vastaanottokeskuksien perusramista, pykättiin pystyyn ennätysajassa....
 
vierailija
Täällä on ehkä max 10 tyyppiä jotka on omistaneet koko elämänsä kaksplussalla mamuista ja pakolaisista ja maahanmuuttokriittisyydestä ja suviksista kirjoittamiseen. Sitten se pieni joukko lässyttää päivästä toiseen niitä samoja juttuja. Suosittelen kaikille reipasta kävelyä raittiissa ulkoilmassa ja unohtamaan edes viikoksi kaikenmaailman mamut. Varmasti olisi oikein terapeuttista teille kaikille.
Olen itseasiassa just lenkillä metsässä. Istahdin tähän kannon nokkaan ja mietin, että kuinkahan tämäkin paikka tulee pysymään tällaisena, kauniina ja rauhallisena kun Helsingistä kaavaillaan metropolia.

Edellinen vakiopaikka, metsä jossa tykkäsin lenkkeillä ja samoilla on kaadettu maantasalle, vaikka siinä metsässä oli kallisarvoisia kallioalueita:

http://www.laajasalo.net/laajasalo/kuvagalleria/valtakunnallisesti_arvokas_kalli/

Samaisesta metsästä hain vuosia mm. aamumunakkaaseni suppilovahverot sekä smoothieeni marjat.

Tuo metsä oli erittäin kaunis alue ja lapsetkin tykkäsivät siinä käydä marjassa sienessä ja muuten vain leikkimässä.
 
vierailija
Olen itseasiassa just lenkillä metsässä. Istahdin tähän kannon nokkaan ja mietin, että kuinkahan tämäkin paikka tulee pysymään tällaisena, kauniina ja rauhallisena kun Helsingistä kaavaillaan metropolia.

Edellinen vakiopaikka, metsä jossa tykkäsin lenkkeillä ja samoilla on kaadettu maantasalle, vaikka siinä metsässä oli kallisarvoisia kallioalueita:

http://www.laajasalo.net/laajasalo/kuvagalleria/valtakunnallisesti_arvokas_kalli/

Samaisesta metsästä hain vuosia mm. aamumunakkaaseni suppilovahverot sekä smoothieeni marjat.

Tuo metsä oli erittäin kaunis alue ja lapsetkin tykkäsivät siinä käydä marjassa sienessä ja muuten vain leikkimässä.
Noniin hieno alku. Nyt pidät vielä edes sen viikon taukoa kaikista mamujutuista ja imet sen kaiken metsän antaman ilon ja kauneuden itseesi, niin varmasti tulee entistäkin parempi olo.
 
vierailija
Noniin hieno alku. Nyt pidät vielä edes sen viikon taukoa kaikista mamujutuista ja imet sen kaiken metsän antaman ilon ja kauneuden itseesi, niin varmasti tulee entistäkin parempi olo.
:D

Mulla on ihan hyvä olla.:p

Saa kai välillä kuitenkin keskustella ja ottaa kantaa tärkeisiin asioihin, jotka koskettavat meitä mammojakin?:D

Sinä sen sijaan sinä vaikutat ahdistuneelta, koska ihmiset keskustelevat nykysuomen tilasta.

Olisiko parempi piilottaa asiat - sulkea korvat/silmät, ja kuvitella että kaikki on hyvin?:D

Sekö on tapasi vaikuttaa?
Osaatko edes äänestää oikein jos et tiedä mistään mitään?

Internetissä voi joko selailla monia eri sivuja tai tulla tänne/tms. sivustolle.
Tänne on näemmä koottu kattava kokoelma nykysuomen asioista, jotka varmasti puhuttavat, ja ihmiset haluavat tukea kokemaansa vääryyteen.

Se on ainoastaan sinun yksittäinen arviosi, että samat muutamat tyypit kirjoittelevat täällä kokoajan.
Minä en usko, että asia on noin.
Esityksesi on aika hataralla pohjalla minusta.:)
 
vierailija
:D

Mulla on ihan hyvä olla.:p

Saa kai välillä kuitenkin keskustella ja ottaa kantaa tärkeisiin asioihin, jotka koskettavat meitä mammojakin?:D

Sinä sen sijaan sinä vaikutat ahdistuneelta, koska ihmiset keskustelevat nykysuomen tilasta.

Olisiko parempi piilottaa asiat - sulkea korvat/silmät, ja kuvitella että kaikki on hyvin?:D

Sekö on tapasi vaikuttaa?
Osaatko edes äänestää oikein jos et tiedä mistään mitään?

Internetissä voi joko selailla monia eri sivuja tai tulla tänne/tms. sivustolle.
Tänne on näemmä koottu kattava kokoelma nykysuomen asioista, jotka varmasti puhuttavat, ja ihmiset haluavat tukea kokemaansa vääryyteen.

Se on ainoastaan sinun yksittäinen arviosi, että samat muutamat tyypit kirjoittelevat täällä kokoajan.
Minä en usko, että asia on noin.
Esityksesi on aika hataralla pohjalla minusta.:)
Joo ja sinun arviosi minusta ja tavoistani on aika hataralla pohjalla.
 
vierailija
Aloituksessa nauratti tuo Arabiemiraatit. Varmaan tosi kova muuttoliike Emiraateista Suomeen.
Varmaan tykkaisivat ilmastosta, palkkatasosta ja verotuksesta.
Lähi-idän maista!, pahoittelut.

Mietin tuota kirjoittaessani Arabi-Emiirejä.:D Apu ja Abu olis ollut aika lähellä siinä alhaalla.:D
Ainakin rikkaimmat tph:t on mitä ilmeisemmin otettu sisään....
 
vierailija
No et iskenyt.
Vähän oli sellaisen sävytteinen tuo sinun viestisi, mutta hienoa jos ihan vilpittömästi kannat noin kovin huolta kanssapalstailijoista!(y)
Niin. Mielestäni on ihan tärkeää että suomalaiset voisivat hyvin. Meille kaikillehan se olisi mukavempi niin. Siksi olenkin sitä mieltä että JOS maahanmuuttoasiat ahdistavat niin kovasti, niin kannattaa mennä vaikka sinne metsään ja irtautua hetkeksi näistä asioista, jotta huomaa että ei koko maailma niiden asioiden ympärillä pyöri.

Minäkin taidan lähteä nyt metsää ihailemaan. Adios!
 
sivustaseurannut_
Niin. Mielestäni on ihan tärkeää että suomalaiset voisivat hyvin. Meille kaikillehan se olisi mukavempi niin. Siksi olenkin sitä mieltä että JOS maahanmuuttoasiat ahdistavat niin kovasti, niin kannattaa mennä vaikka sinne metsään ja irtautua hetkeksi näistä asioista, jotta huomaa että ei koko maailma niiden asioiden ympärillä pyöri.

Minäkin taidan lähteä nyt metsää ihailemaan. Adios!
Jos sinua niin kovasti ahdistaa maahanmuutokeskustelut, niin kannattaa pysyä niistä poissa. Ei ole mikään pakko avata näitä viestiketjua.
 

Yhteistyössä