Oletko katsonut leffaa Paranormal Activity? Oliko paha?

  • Viestiketjun aloittaja jänishousu
  • Ensimmäinen viesti
ruips
Pari hyvää jännitys-kohtaa antaa ja tukan nostaa pystyyn. Mutt loppuu ku kananlento ja tosi typerä loppu. Jää semmonen olo että W00T! Mitään ei selitetä eikä loppu liity mitenkään itse elokuvan juoneen..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Mulla kaveri oli nähny ihan eri lopun elokuvalle ku minä! Eli siihenki on kaksi loppua. Niin ja oli kyllä karmea leffa, varsinkin kun yksin katoin..
no vuokraleffas on molemmat loput ja molemmat ihan paskat minusta.
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja ruips:
Pari hyvää jännitys-kohtaa antaa ja tukan nostaa pystyyn. Mutt loppuu ku kananlento ja tosi typerä loppu. Jää semmonen olo että W00T! Mitään ei selitetä eikä loppu liity mitenkään itse elokuvan juoneen..
no liittyyhän se loppu leffan juoneen se nainen tappaa sen miehensä koska se sekos kaiken sen tapahtuneen takia
 
Miusta se oli niin tekemällä tehty, et petyin jo ihan sen takia. Varsinki alussa ne kaikki iloset naurukohat oli jotenkin niin kliseisiä -_- Siitä oli niinku väkisinki tehty semmonen et se vaikuttas aidolta, lopputulos tosin täysin päinvastainen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja ruips:
Pari hyvää jännitys-kohtaa antaa ja tukan nostaa pystyyn. Mutt loppuu ku kananlento ja tosi typerä loppu. Jää semmonen olo että W00T! Mitään ei selitetä eikä loppu liity mitenkään itse elokuvan juoneen..
no liittyyhän se loppu leffan juoneen se nainen tappaa sen miehensä koska se sekos kaiken sen tapahtuneen takia
No kiitos kun paljastit loppuratkaisun! Kiitti vain.
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja ruips:
Pari hyvää jännitys-kohtaa antaa ja tukan nostaa pystyyn. Mutt loppuu ku kananlento ja tosi typerä loppu. Jää semmonen olo että W00T! Mitään ei selitetä eikä loppu liity mitenkään itse elokuvan juoneen..
no liittyyhän se loppu leffan juoneen se nainen tappaa sen miehensä koska se sekos kaiken sen tapahtuneen takia
No kiitos kun paljastit loppuratkaisun! Kiitti vain.
oleppas oikein hyvä.!
 
plääh
suurimmaks osaks ihan sairaan kuiva, mutta lopussa ihan vitun friikkiä kamaa, mutta ei missään vaiheessa kyllä pelottanu ku katoin. mutta se sängystäraahaus jäi moneks viikkoa pyörimään päähän :eek: en uskaltanu nukkuu ilman kultsia.
 

Yhteistyössä