Oletko kohdannut itsensäpaljastajaa ?

  • Viestiketjun aloittaja "misä"
  • Ensimmäinen viesti
lääkäri harmaana
En ole tainnut huomata koskaan itsensäpaljastajaa vaikka semmoinen olisi sattunut näköpiirissä olemaan... mutta nuorena naislääkärinä terveyskeskuksessa muistan kyllä parikin keski-ikäistä miespotilasta, jotka aina halusi riisua itsensä suurin piirtein ilkosilleen, oli käynnin syy mikä vain. Oli se veemäisen ärsyttävää joskus kun olis ollut kiire päivä (kyse esim. verenpainekontrollista, ei mitään edes kerran vuoteen, jolloin saatetaankin tarkemmin tutkia, vaan lääkkeenvaihdon yhteydessä joku pikkuinen aika vaan annettu johonkin toisten aikojen väliin) niin herra alkaa kiskoa paitaa solmiota ja kalsareita irti...

Mutta ky siel teekoossa näki niin montaa muutakin sorttista hiihtäjää...
 
Joskus pentuna yksi ukko aina vetkutteli ja näytteli. Joku kylähullu.
Kerran ratikassa istui viereeni ihan virkamiehen näköinen mies. Hetken kuluttua tunsin pientä tönimistä viereltäni ja kun vilkaisin mieheen, niin hän nosti salkkuaan sylissä ja alla sojotti k...lli. Tuli kiire pois ja mieheltä putosi salkku käytävälle ja kiire piilotella kaluaan. Ei kai se mitään olisi tehnyt. Olisi vaan pitänyt naurahtaa surkimukselle.
Joskus on myös joku bussipysäkillä availlut takkiaan ohiajavalle bussille.
Kyllä sitä tapahtuu.
 
en tiedä
En ole aivan varma. Kerran vaikutti siltä että joku saattoi olla alasti, mutta silloin oli pimein mahdollinen syysilma, oli todella pimeää, niin ei voinut oikein tarkasti erottaa.

Tuttava oli joskus syyspimeillä ajellut jossain korvessa hiljaisella tiellä, niin puskista ja pimeydestä oli hypännyt joku täysin alaston mies tielle melkein auton eteen.
 
"sipsi"
Nuorena asuin isossa kaupungissa lukion jälkeen, ja olin pizzalla työkaverin kanssa. Ikkunapöydässä illalla. Salusiinien raosta näimme miehen, joka suomeksi sanoen veti käteen ja kunnolla. Puolen metrin päässä meistä pizzansyöjistä.
 
lklkdsiis
Nuorempana oon pari kertaa nähnyt. Ensimmäisellä kerralla istuin kaupungin puistossa ja söin mansikoita. Huomasin, että joku mies oli noin 50-100 m päässä piilossa pensaan vieressä, katsoi minua päin ja veti käteen. Toisella kerralla kävelin kaupungin keskustassa ja joku mies oli kerrostalon porttikongissa ja veti käteen.
 
vieras..
Olen. Sattuipa vielä kamerakin mukaan. Naurahdin ja aloin ottamaan valokuvaa. Kysyin että sopiihan että otan susta muiston itselleni... Ukko vetäs pippelin takas farkkuihin ja lähti juoksemaan :D
 
"orion"
Höyrysaunassa yks ukko oli naisten puolella. Oli periaatteessa samaa tilaa se sauna vaikka oliki toinen pää miehille ja toinen naisille. Se oli sit tullu sinne naisten puolelle, muna puoliksi pystyssä sielä istuskeli.
 
"vieraana"
Yläaste ikäsenä kouluun mennessä aina sillon tällön näki yhtä miestä joka oli pusikon suojassa poplari yllä ja siellä sitten vilautteli ohikulkijoille. Ei mitään muuta yrittänykään ja kavereiden kanssa suhtauduttiin ihan neutraalisti, pidettiin vissiin pipinä päästään. Ei jääny traumoja.
 
"Jen"
Istuin bussipysäkillä, siinä pyöri joku mies, kun bussi tuli ja nousin sen pysäyttämään, mies avasi takin ja näytti erektiotaan.. :D Mä repesin nauramaan ja nousin bussiin. :D
 

Yhteistyössä