Oletko koskaan

  • Viestiketjun aloittaja DakotanEmo
  • Ensimmäinen viesti
DakotanEmo
Äh, neljäs laastari menossa kun vuotaa vaan :'( Tekkeepä kipiää \|O .
Toi veitsi setti löytyi takakontista sunnuntai yönä kun purin autoa sisään, isä ilmeisesti sen sinne heittänyt. Siin oli sellainen pienempi hedelmä veitsi ja toi hullu kokki veitsi :'( .. Sen siitä saa kun ajattelin "nopeesti" vaan sipasta makkara siivun :p :\|
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 21:58 sairaanhoitaja kirjoitti:
tartteet tikit jos tuli noin syväksi, mee lääkäriin tänään... haavan voi ommella pari tuntia haavoittumisesta.
On mulla ohtakin ollut auki neljä senttiä ja hyvin meni kiinni vielä seuraavana päivänä tikattaessa :snotty: .
Tosin nyt järkyttää niin pahasti, että en varmana anna kenenkään koskea tohon \|O
Jos mä teippaan laastarin toiste päin? Jotta se ikään kuin "liimautuu" takas kiinni?
Toi on n.1cm levee ja luuhun asti, oiskos 4-5mm syvä? Ei tahdo venytellä ja katsoa \|O
 
sairaanhoitaja
luuhun jos osuu niin muistaakseni pitää syödä ab-kuuri ettei tuu paha tulehdus. helpommalla pääset jos tikkautat, soi repee vaan päivittäin uudellee. tsemppiä
 
AnQ
En mie Fiskarsilla, mut kyllä tuosta nimettömästä onnistuin silpomaan palasen (ihan kunnon palasen vielä) pois jollain kerpeleen terävällä veitsellä.

Siihen kun ei tikkejä saanut, ni siinä sit aina revittiin iltasin sideharsosuojaa siitä ruvesta irti = yllättäen alko aina vuotaa uudelleen, miksiköhän..? (työterveys onnesti pelasti miut monelta huudolta: suositteli siihen rasvalappuja siteen alle). Nyt siinä on vaan mystistä, tunnotonta arpikudosta, mut sentään ei jääny sormi toispuoleiseksi :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 21:39 DakotanEmo kirjoitti:
vetänyt tuli terällä fiskarsin kokki veitsellä etusormeen niin, että se vähän jää kiinni luuhun :'( :'( :'( :'(
minä olen paitsi että ei ollut fiskars eikä kokki veitsi :D

olin tyhjentämässä astiakonetta ja puhelin (lankapuhelin mikä oli seinällä) soi ja säikähdin ja vedin sitten koko veitsen pituudella sormenpään auki.
oli semmoinen ohut ja tosi pitkä veitsi.
ja luuhun asti meni ja lääkärissä liimasivat sormenpään takaisin.

tuntoa ei sormenpäässä ole kunnolla enään.

se muuten ei sattunut ennenkuin huomasi että verta tulee prkleesti B)
ja veitsi on edelleen :D
 
DakotanEmo
No joo! Verta kun alkoi tulla niin alkoi vapina ja kipu :x Nyt se näköjään on hillinny tuo vuoto kun tempasin viidennen kerran puhistusainetta sormeen ja laastarin toiste päin. Piru kun sykkii ikävästi, että ällöttää koko juttu :x
 
pikkubertta harmaana
puhdistusaine saattaa lisätä verenvuotoa. Pidä kylmän, juoksevan veden alla jonkin aikaa. Itse oon aikoinani leikannu suurkeittiöllä kokinveitsellä peukalonpään melkein irti, roikkui kiinni yhdestä pienestä riekaleesta ja luu näkyi! Ei tikattu, verenvuoto tyrehtyi kylmän veden ansiosta ja sitten vedettiin teipeillä kiinni tiukaksi paketiksi.
 

Yhteistyössä