Oletko mielestäsi isotissinen ?

  • Viestiketjun aloittaja jos olet
  • Ensimmäinen viesti
oli 65G mutta ymärys on kasvanut kun tuli parisen kiloo painoo lisää..
nyt koko on 70H riippuen kovasti liivistä. kaikenmalliset liivit ei käy kun rinta pullahtaa pihalle, tai nänni.
en pidä mitenkään isona, sopii kroppaan. en ole laiha vaikka ymärys on pienehkö, oon tilmalasi ja perää löytyy myös.
 
"hapankorppu"
[QUOTE="vieras";29117278]Ei minustakaan ne näytä niin isoilta mitä olen kuviasi katsonut, Liioitteletkohan vähän.[/QUOTE]

No astro ilmeisesti käyttää myöskin Changen liivejä, kuten mäkin pääasiassa. Oma liivikokoni on 65I changen liiveissä, muiden liikkeiden liivit on yleensä 70DD. On mulla keskivertoa isommat tissit, ainakin näin hoikaksi ihmiseksi, mutta ei mun mielestä silti liian isot,
 
"hapankorppu"
[QUOTE="hapankorppu";29121214]No astro ilmeisesti käyttää myöskin Changen liivejä, kuten mäkin pääasiassa. Oma liivikokoni on 65I changen liiveissä, muiden liikkeiden liivit on yleensä 70DD. On mulla keskivertoa isommat tissit, ainakin näin hoikaksi ihmiseksi, mutta ei mun mielestä silti liian isot,[/QUOTE]

ps. picture 'cause it did happen. :D

 
Kaverini on btw rintaliiviliikkeessä töissä ja toi minulle sieltä 65D -koon liivit. Täydellisen sopivat. Tissini ovat kuitenkin pienet. Olin ihan ällistynyt, koska en ollut koskaan ajatellut asiaa oikealla tavalla.

Onkin siis harhaanjohtavaa, että miehet hönkii suut vaahdossa D-kupin tissien perään, mutta se D-kuppi ei ole mikään tietty standardikoko, vaan suhteessa vartaloon. Tämä oli minulle täysin uutta. Esimerkkinä 65D -koon ja 90D -koon liivit, jotka ovat täysin eri kuppikokoja. 65D:n pelkkä kuppi vastaa 90-senttisen ympärysmitan liiveissä ehkäpä B:tä. Eli mitä pienempi ympärys, sitä pienempi myös se kuppi, vaikka kulkee samoissa kirjainluokitteluissa.

Itse olen aina luullut, että kokoni on jotakin 75B-standardia, joita saa kympillä kolmet kaikista ruotsalaisista halpisliikkeistä. Ja kas, ympätysmitasta kun liiviliikkeessä lähti 10 cm ja kuppia laitettiin kaksi kokoa lisää, on minulla ekaa kertaa täydellisen sopivat liivit. Ei vaan ole aikaisemmin kiinnostanut koko asia, mutta nyt kun olen saanut kokea miltä istuvat liivit tuntuvat, olen ihan myyty!

Ja vaikka siis käytänkin nyt oikeankokoisia, D-kupin liivejä, en missään tapauksessa ole isorintainen. Jos 90D-koon nainen yrittäisi saada tissiään mahtumaan pelkkään 65D-koon liivinkuppiin, ei tulisi ikinä onnistumaan.

Tämä kaikki oli minulle siis uutta... Hmmm, olenhan toki vasta 35-vuotias kahden lapsen äiti:D
 
"hapankorppu"
oletko mies vai nainen? ilmeisesti mies.

naiset yleensä ymmärtävät, että noin pienellä rinnanympäryksellä 65-70 on j-kuppikin ihan normikuppi. eli 85j on täysin eriä kaliiberia kuin 65j. varmaan kaikenkaikiaan joku 65j ihan normikoko ja vertaan niitä kooltaan ehä 80 b-c.
Mutta toisaalta vartaloon suhteutettuna J-kuppi on huomattavan iso, yleensä kun rasvan määrä jakautuu tasaisesti vartaloon. Eli yleisesti hoikilla on pienehköt tai keskikokoiset rinnat. Kun ympärysmitta kasvaa, kasvaa ylipainokin. 90 ympäryksellä oleva nainen on jo lihava, joten luonnollisesti sillä rasvan määrällä tissitkin ovat isot. Itselläni siis on tosiaan 65I kokoiset rinnat (tai 70DD jos käyttäisin muita kuin changen liivejä) ja kyllä ne miesten päät saa kääntymään, eli ei enää ole ihan tavallisen kokoiset tissit.
 
[QUOTE="hapankorppu";29121807]Mutta toisaalta vartaloon suhteutettuna J-kuppi on huomattavan iso, yleensä kun rasvan määrä jakautuu tasaisesti vartaloon. [/QUOTE]

No, 65J-kuppikoon naisella rasva ei ole kovin tasaisesti jakaantunut, jos siitä on kaikki rinnoissa (tosin voi rintarauhaskudoksenkin määrä vaihdella reippaasti) ja toisaalta taas 90J-koon naisella on sitä rasvaa joka puolella, kyljissä (ympärysmitta) ja toki sitten vatsassa ja joka puolella. Vaikka hänen J-kuppinsa eivät näytä yhtä isoilta hänen vartalossaan, ovat ne silti huomattavasti isommat rinnat kuin tällä 65J-tyypillä, joka taas näyttää kaatuvan nenälleen hetkellä millä hyvänsä.
 
Kyllä vain
Kokoni on 70G. Käytän oikeastaan vain Changen liivejä ja laadukkaita urheiluliivejä. Tissit on mallia pisara ja imetys ei ainakaan parantanut tilannetta :D... Muuten olen hoikka, tai ehkä atleettinen paremminkin sanottuna. Mulla on hyvin kapea vyötärö.
C-kuppi riittäisi oikein hyvin!
 
"mies"
Onko nämä koot jotenkin muuttuneet? Miinulla oli aikanaan tyttöystävä joka oli rinnoiltaan 85D ja minusta isorintainen. DD oli jo meloniluokkaa.
Nyt täällä on kirjaimia E,F,G,H ja jopa J
Nykyinen tyttöystävä on pienirintainen joten en enää ole selvillä näistä isoista kupeista.
 

Yhteistyössä