Oletko rummo?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Vitsi, mä toivon, et musta tulee rummo! Oikeen semmonen ryppynen ja koukkuselkänen ja .. vois mennä leikkauttaan nenänkin semmoseksi kyömyseksi! Laittaakohan ne niihin luomia kanssa :unsure:
 
vierailija
Antonio Rummo avvia l’attività di
famiglia, specializzata nella macinatura
del grano e nella manifattura di pasta
lì dove il grano è buono e le acque sono
pure: Benevento.
 
vierailija
Minä olen kaunis mummo. Perusteet ammattimalli, myös miss Suomi kilpailuun osallistunut ja olisin voittanut, mutta olin lähdössä keväällä Pariisiin. Pitkä, hoikka, babyface, urheilullinen..... Joten en allekirjoita tuota rummoa.
 
vierailija
Minä olen kaunis mummo. Perusteet ammattimalli, myös miss Suomi kilpailuun osallistunut ja olisin voittanut, mutta olin lähdössä keväällä Pariisiin. Pitkä, hoikka, babyface, urheilullinen..... Joten en allekirjoita tuota rummoa.
Hauska viesti. Osallistuin aiemmin tähän ketjuun copypastaamalla lauseen pastayrityksen nettisivulta. Osaan hieman italiaa. Tähään syön omatekoista lasagnea. Puolittain omatekoista, sillä sorruin pakkauksen kuivakastikkeeseen. En ikinä unohda munakoisolasagnea Rooman ihanassa pienessä ravintolassa muutama vuosi sitten.
Missikisoihin en ole osallistunut, mutta kannan riesanani yhden missin etunimeä. Mikä lie silloin vanhempiani rieponut. Luultavasti suurperheellisenä mielikuvituksen puute.
 

Yhteistyössä