Oletko työtön vai työssäkäyvä?

vierailija
Työssä. Huonosti palkattu, huonosti arvostettu työ. Ei paljoa motivoi kun Sipilä tekee leikkaukset mitättömästä palkastani ja kustantaa verorahoillani partalapsien riehumisen maassamme.
 
vierailijatartar
Töissä, mun ei tarvitse olla työtön niin kauan kuin töitä riittää ja niitähän riittää. Mies taas on edenny niin hyvään asemaan ettei häneltä työt lopu.
 
vierailija
Njaah.. hoitovapaalla nyt. Äitiyslomalle jäin tehdessäni sijaisuuksia. Pomo on kyllä tässä 2,5 vuoden aikana muutamasti soitellut että koska palaan töihin. Että töitä on heti kun hoitovapaa loppuu, niitä sijaisuuksia..
 
vierailija
Työtön, omalla alalla hyvin heikko työtilanne näin taantuman aikoina. Työkokeiluun osallistun että saan cv laitettua tehneeni asioita oman työkykyä hyväksi. Koulunkäynninavustajan töitä teen.
 
Työssäkäyvä. Vuorotyötä monelle eri työnantajalle nollasoppareilla. Teen työtä sen verran, kuin mihinkin elämäntilanteeseen sopii. Jos haluan pitää taukoa, teen 0 h/vko, mutta tarvittaessa voin tehdä myös 40-tuntisia viikkoja. Sunnuntait ja turhat pyhäpäivät oon mielellään töissä (y)
 
Olen ollut onnekas, töitä on ollut aina tarjolla.

Tsemppilöitä niille jotka ettii duunia, toivotaan että löytyy!(y)
 
vierailija
Työssäkäyvä. Vuorotyötä monelle eri työnantajalle nollasoppareilla. Teen työtä sen verran, kuin mihinkin elämäntilanteeseen sopii. Jos haluan pitää taukoa, teen 0 h/vko, mutta tarvittaessa voin tehdä myös 40-tuntisia viikkoja. Sunnuntait ja turhat pyhäpäivät oon mielellään töissä (y)
Millä alalla ja millaisella koulutuksella työskentelet?
 
Mäkin poltin kakskytviisi vuotta (miinust raskaudet ja synnytykset) On tää omituista ilman.
Oottete ihmeellisiä jotka voivat lopettaa tosta noin vain!

Mä sitä sähkäriä imin vuoden ja tyhmänä piti kokeilla taas syöpäkäärylettä, koukussa taas.:cautious:
Pitäis varmaan kokeilla jotaki laastareita ja purkkia välillä. Niitä en ookaan stedannu ennen.
 
viera.s
Olen työssäkäyvä työtön työnhakija. Tarkoittaen sitä, että olen vakituisessa osa-aikaisessa työssä, välillä on enemmänkin hommia, mutta ei pysyvää täysipäiväistä työtä.
 

Yhteistyössä