Olettako paluttaneet meandi vaatteita?

  • Viestiketjun aloittaja Mii
  • Ensimmäinen viesti
Mii
Mulle eilen tuli vaatteet mitkä sorruin tilaamaan, mutta ei ne ole oikein sopivat ja haluaisin palauttaa. Tuossa on osoite mihin laittaa, mutta täytyyköhän maksaa ite postimaksut vai miten te ootta tehneet. Ei kehtais myyjältä kysyä, ku on vähän tuttu ja nyt palautan nämä....nolo, mutta ku maksavat niin siaraan paljon, niin haluan kyllä silloin mieluisat. Hitsi ku menin koko kutsuille, tuli vain riesa näistä.
 
Mii
Siellä kutsuilla tuli semmonen ihme "hysteeria", kaikki vaatteet oli niin mahtavia. Ehkä mää vaan vien ne postiin asiakaspalautuksena. enkä puhu myyjälle mitään. Vaikka kyllä se varmaan näkee ketkä palauttaa...no jos kysyy niin sanon sit, että ei ollut sopivia.
 
oon myös palauttanu
Se palauttaminen on tehty tosi vaikeeksi! Pitää esim täyttää lomakkeeseen pitkiä numerosarjoja, jotka lukee paperin toisella puolella, kunnon ohjeita ei ole, missään ei lue, että ne voi viedä vaan postiin ja postissa tietävät että niillä on joku sopimus asiakaspalautuksia varten. Kaikkein typerintä on, että se palautuslomake on samalla lasku. Olis nyt eri papereilla, niin ei tartte kopioida laskun tietoja itelle talteen, jos ei laskua ole vielä maksanut.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja oon myös palauttanu:
Se palauttaminen on tehty tosi vaikeeksi! Pitää esim täyttää lomakkeeseen pitkiä numerosarjoja, jotka lukee paperin toisella puolella, kunnon ohjeita ei ole, missään ei lue, että ne voi viedä vaan postiin ja postissa tietävät että niillä on joku sopimus asiakaspalautuksia varten. Kaikkein typerintä on, että se palautuslomake on samalla lasku. Olis nyt eri papereilla, niin ei tartte kopioida laskun tietoja itelle talteen, jos ei laskua ole vielä maksanut.
Toi on totta, että on tyhmästi samalla lapulla. Mutta ei se muuten kovin vaikeeta se palauttaminen ole. Ihan samanlaista kuin postimyynnissäkin. Jos se on susta liian vaikeeta, niin anna palautetta meandille, voisi hyödyttää sit muitakin!

 
murkku
Siis mitä ihmeen vaikeeta tuossa palautuksessa on??! Ei yhtään sen kummempaa kuin muunkaan postimyyntifirman...Ei siellä tosiaankaan tarvii mitään numerosarjoja kirjoitella!Mistähän ihmeestä nyt höpistään...Yksinkertasesta asiasta vaikeeta.
 

Yhteistyössä