Oletteko joutuneet tekemään huutonetin takia rikosilmoitusta?

Teittekö sen netissä sähköisellä lomakkeella vai miten?
Miten asia eteni?

Itse aion tehdä kun maksoin lähemmäs 30 euroa vaatteesta jota en sitten koskaan saanut.Eikä myyjä vastaa sähköposteihinsa saatikka huutonetin sivuillaantamaani palautteeseen :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiti Kuikka:
Etenikö asia sit miten?Saitko jotain korvausta tms?Miten myyjän kävi?

Mietin ihan sillä vaan et onko se ihan turhaa tehdä se ilmoitus...
Se ei ole KOSKAAN turhaa!!! Rikolliset vastuuseen teoistaan!!
Mikäli olet yrittänyt ottaa myyjään yhteyttä s-postilla, Huuto.netin yksityisviestillä ja puhelimella tuloksetta, seuraava askel on se rikosilmoituksen tekeminen.

Täälläpäin poliisit olivat ainakin huippukivoja ja suhtautuivat asiallisesti, vaikka minulla ei kyseessä mitkään suuret summat olleetkaan. Eikä se tietenkään saakaan vaikuttaa, minkäsuuruisesta summasta on kyse, se on periaate, jotta maksettu tavara lähetetään ilman sen suurempia kikkailuja ja jos ei lähetetä, ostajalla on oikeus periä/koittaa periä omansa pois vaikka sitten oikeusteitse.

Ekalla kerralla minulla kävi niin, että pelkkä poliisin soitto riitti myyjälle ja palautti pelästyneensä sekä maksamani summan, että toimitti tuotteen hyvityksenä. Minulle tämä oli O.K, en nostanut siitä juttua, koska minullehan tärkeintä oli, että sain omani pois.

Toinen juttu on laajempi huijausrypäs, syytteitä hlöllä on tolkuttomasti ja juttu on vielä kesken. Tässäkään kaupassa kyse ei ollut mistään satasista, ei edes monesta kympistä. mutta ilmanmuuta se rikosilmoitus kannattaa aina tehdä, ellei omiaan muuten pois saa. Ei ne ketut muuten opi. Jos sittenkään... :/ .

Toivon mukaan sinäkin saat rahasi takaisin tai huutamasi tuotteen.
 
en minä mutta mies, teki verkossa ilmotuksen ja sitte kävi asemalla kun kutsuttiin ja käräjille menee.. huijattuja oli melkeenpä kymmenen ja meiltä meni 200e. huijari myönsi kaikki ja ei ollu mitään selitystä tekoihin, kuhan vain tarttin rahaa.. |O
 

Yhteistyössä