Oletteko käyttäneet lapsen sängyssä

hmm
mulla on tollanen ohut fleecepeitto taitettuna kaksinkerroin, on just passelin kokoinen (ikeasta ostettu, jotain 4? maksoi), kun ajattelin, ettei se hiosta niin paljon kuin muovi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
En. Kamalan hiostavia ne.

Meillä on kuopuksella fleecepeitto taiteltuna lakanan alla "imuna". Ei tosin ole yhtäkään vahinkoa tullut.
Miten monta "kerrosta" sitä fleeceä sit mahtaisi olla hyvä laittaa? Kun olen melko varma että tulee vahinkoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
En. Kamalan hiostavia ne.

Meillä on kuopuksella fleecepeitto taiteltuna lakanan alla "imuna". Ei tosin ole yhtäkään vahinkoa tullut.
Miten monta "kerrosta" sitä fleeceä sit mahtaisi olla hyvä laittaa? Kun olen melko varma että tulee vahinkoja.
Jaa-a... Mulla on yksi iso peitto siellä taiteltuna, oisko siinä sit 6 tai 8 kerrosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on ollut muovitettu frotee vaipan vuotojen takia... yövaippa on jätetty pois kun se on pysynyt toistuvasti kuivana. Tiedäthän, että yökuivaksi ei voi opettaa.
Toki tiedän, ettei voi opettaa ja pakottaa yökuivaksi :) Paremmin vaan voisi tajuta sen itse, kun silloin tällöin nukkuisi yönsä ilman vaippaa.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
kaksi fleecekerrosta on kosteudenpitävä!!
Käytetäänkös noissa kestovaipoissa imuvaippana tuota fleeceä? Vai mitä siinä käytetään?
Ja kyllähän se nopeasti selviää, montako kerrosta tarvitsee :)
jep. kestoissa voi olla päällikerros yksinkertaista fleeceä, se imaisee nopeasti pissat läpi ja pinta pysyy suht kuivana. kaksinkertainen fleece taas on kosteudenpitävänä, eli vaippakuoret voivat olla kaksinkertaista fleeceä.

mystistä, mutta noin se vaan menee :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
jep. kestoissa voi olla päällikerros yksinkertaista fleeceä, se imaisee nopeasti pissat läpi ja pinta pysyy suht kuivana. kaksinkertainen fleece taas on kosteudenpitävänä, eli vaippakuoret voivat olla kaksinkertaista fleeceä.

mystistä, mutta noin se vaan menee :)
No todellakin tuntuu jotenkin uskomattomalta :) Mut pitääpä koittaa.

 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
kaksi fleecekerrosta on kosteudenpitävä!!
Käytetäänkös noissa kestovaipoissa imuvaippana tuota fleeceä? Vai mitä siinä käytetään?
Ja kyllähän se nopeasti selviää, montako kerrosta tarvitsee :)
jep. kestoissa voi olla päällikerros yksinkertaista fleeceä, se imaisee nopeasti pissat läpi ja pinta pysyy suht kuivana. kaksinkertainen fleece taas on kosteudenpitävänä, eli vaippakuoret voivat olla kaksinkertaista fleeceä.

mystistä, mutta noin se vaan menee :)
tarkennus siis tuohon, että varsinaisena imuna fleeceä ei kyllä käytetä, koska se ei tosiaan pidä sitä kosteutta kuin pienen määrän/päästää sen läpi.
 
Oikeesti? Jos laitan sänkyyn kaksi fleecepeittoa päällekkäin niin pitää kosteuden? Meillä on jenkkisänky ja poika nukkuu meidän välissä. Kuivaksi oppimisen jälkeen on tullut vain yksi yövahinko mutta en ole uskaltanut jättää muovifroteeta pois kun en keksi miten tuollaisen sängyn ikinä saa puhtaaksi jos sinne pissat liruu patjoihin... Ja se muovifrotee kyllä hiostaa ihan kamalasti.

 

Yhteistyössä