Oletteko käyttäneet väriseviä dildoja raskausaikana?

  • Viestiketjun aloittaja Katjuska
  • Ensimmäinen viesti
vieras
voi olla haittaa!! ennen aikainen parkinsonin tauti, ihan tutkittu juttu!!! selvisi sekin, miks mun mummo sairastui parkinsoniin jo 36 vuotiaana, minkähänlaiset "pelit ja värisevät vehkeet" silloin 30-luvulla on ollu käytössä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi olla haittaa!! ennen aikainen parkinsonin tauti, ihan tutkittu juttu!!! selvisi sekin, miks mun mummo sairastui parkinsoniin jo 36 vuotiaana, minkähänlaiset "pelit ja värisevät vehkeet" silloin 30-luvulla on ollu käytössä...
Todennäköisesti huomattavasti tehokkaammat kuin nykyään. oon 4-kymppinen eikä parkinsonista tietoakaan :whistle:

 
Katjuska
No ei tää nyt ollu kyl vitsiksi tarkoitettu. Tiedän kyllä että esim. seksiä voi harrastaa aivan normaalisti raskausaikana, mutta sillä tämä vaan tuli mieleen kun minulla on hartioiden hierontaaan tarkoitettu värisevä laite, ja siinä lukee käyttöohjeissa ettei suositella käytettävän raskausaikana. Ajattelin vaan että dildohan tärisee vähän samalla tavalla, ja on paljon lähempänä kohtua mitä hartiahieroja.
 
harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Sen verran haittaa siitä tuli että poika tärisee hetken ennen nukahtamistaan :whistle:
Ja meillä mies sanoo aina kun poika huutaa, että mitä ihmettä sinä oikein täriset? Mutta nytpä minäkin tiedän sitten mistä se johtuu, miehelle en taida kyllä kertoa...

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi olla haittaa!! ennen aikainen parkinsonin tauti, ihan tutkittu juttu!!! selvisi sekin, miks mun mummo sairastui parkinsoniin jo 36 vuotiaana, minkähänlaiset "pelit ja värisevät vehkeet" silloin 30-luvulla on ollu käytössä...
:LOL: :LOL: :LOL: maha kippurassa nauran!!!
 
Ihan surutta molempien odotusten aikana. Ja etenkin tämän jälkimmäisen raskauden aikana hormoonit hyrräs tosi kovaa :snotty: :kieh: :LOL:
Joten niitä paristoja piti ostaa muualta, kuin lähikaupastamme vähemmän huomiota herättävästi :whistle: Mukelot ihan normaaleja, ja poika on ilmoittanut tulevan "volmulakuskiks" huuliaan pärisyttäen... :$
 
piiperö
voikohan lapsesta tulla kuuro, ajattelin että mitä jos se tärisee liikaa, kyllähän varmasti on kovat ääniaallot tms..
Samaa olen ajatellut myös uimahallien vesihierojista...

 
ei jaksa kirjautua
ei kukaan ollu vielä maininnnu että loppuraskaudesta on riski saada tulehdus jos käyttää dildoa..

minä oon vaan haaveillu dildo´sta. ei ole kehdannu ostaa/tilata. mieskään ei tykkäis ku luulis että on hältä pois. seksoholikki. ;)
jos mulla ois sellanen ollu raskausaikoina niin en olis varmasti käyttäny. vältä raskausaikoina aina kaikkea mistä en ole luotettavalta taholta kuullu että voi käyttää.
 
Katjuska
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa kirjautua:
ei kukaan ollu vielä maininnnu että loppuraskaudesta on riski saada tulehdus jos käyttää dildoa..

minä oon vaan haaveillu dildo´sta. ei ole kehdannu ostaa/tilata. mieskään ei tykkäis ku luulis että on hältä pois. seksoholikki. ;)
jos mulla ois sellanen ollu raskausaikoina niin en olis varmasti käyttäny. vältä raskausaikoina aina kaikkea mistä en ole luotettavalta taholta kuullu että voi käyttää.


Ei ole ainakaan tulehdusvaaraa, koska ihan housujen läpi vaan olen tärisytellyt.
 
jöö
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa kirjautua:
ei kukaan ollu vielä maininnnu että loppuraskaudesta on riski saada tulehdus jos käyttää dildoa..

minä oon vaan haaveillu dildo´sta. ei ole kehdannu ostaa/tilata. mieskään ei tykkäis ku luulis että on hältä pois. seksoholikki. ;)
jos mulla ois sellanen ollu raskausaikoina niin en olis varmasti käyttäny. vältä raskausaikoina aina kaikkea mistä en ole luotettavalta taholta kuullu että voi käyttää.
Joo voi vaikka klitoris tulehtua kun hankaa siitä päältä vibralla :D ohhoh sentään, kyllä mä oon käyttäny näitä vehkeitä :p Mitään sisälle työnnettävää en käytä muutenkaan, ei oo mun juttu ollunna koskaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun Peppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Katjuska:
Siinäpä se kysymys jo tulikin. Mietin vaan että voiko siitä olla jotain haittaa?
:LOL:


Mikähän tässä on niin hauskaa?? Itse kysyin asiaa kaveriltani joka on teerveydenhoitaja, niin hän sanoi ettei suosittele. Värähtely voi olla haitallista sikiölle, ja toisekseen jos dildo ei ole puhdas on siinä tulehduksen vaara.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun Peppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Katjuska:
Siinäpä se kysymys jo tulikin. Mietin vaan että voiko siitä olla jotain haittaa?
:LOL:


Mikähän tässä on niin hauskaa?? Itse kysyin asiaa kaveriltani joka on teerveydenhoitaja, niin hän sanoi ettei suosittele. Värähtely voi olla haitallista sikiölle, ja toisekseen jos dildo ei ole puhdas on siinä tulehduksen vaara.

Mulla on vaan tapana joskus visioida kirjoitettuja asioita...

Tietysti on hyvä että asioista otetaan selvää.
 

Yhteistyössä