Oletteko muuten seurannut noita Miss Rock-kisoja?

Spencer Hastings
Tottakai, kun mun hanipuppels kisaa :heart:
Se on niistä se kaikista kuumin tietty ;)

Olin semifinaaleissa ja menen finaaliin kannustamaan kanssa :)
Jos mun mussu ei voita, niin ei ainakaan häviä huonoille. Kaikki on ihkuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Freiya
Tottakai, kun mun hanipuppels kisaa :heart:
Se on niistä se kaikista kuumin tietty ;)

Olin semifinaaleissa ja menen finaaliin kannustamaan kanssa :)
Jos mun mussu ei voita, niin ei ainakaan häviä huonoille. Kaikki on ihkuja.
Mmmmm.... Ööh, mä oon tosi ruosteessa nyt ku oon raskaana, en osaa sanoa kuka on kuumin :snotty: :D

Mutta musta on kivaa että toi Hannakin nyt pääsi finaaliin (vaikka se tarkoittaaki sitä että toinen kilpailija luovutti) :)
 
Spencer Hastings
Mua ei taas yhtään haittaa, että Hanna valittiin sen toisen tilalle :D

Mari yllätti jotenkin. Karsintaäänestyksessä ja semifinaaleissa ei ollut oikein mitään mielipiteitä, mutta nyt jotenkin astuu paremmin esiin ja luoja että on siinäkin kuuma mimmi!
 
Mua ei taas yhtään haittaa, että Hanna valittiin sen toisen tilalle :D

Mari yllätti jotenkin. Karsintaäänestyksessä ja semifinaaleissa ei ollut oikein mitään mielipiteitä, mutta nyt jotenkin astuu paremmin esiin ja luoja että on siinäkin kuuma mimmi!
Joo, Mari on kuvien perusteella tosi upea. Ja onhan siellä muutenkin tosi rock-tyylisiä typyjä.

Onneks ei tullu osallistuttua (pienen hetken harkitsin :ashamed: ) :LOL:
 
sellasta se on
Joo ihan varmaahan tuo on että se Fia voittaa. Bea voitti kans siksi koska on entisen missin tyttö. Tiesin asian heti kun niistä alettiin otsikoida rallikuskin ja entisen missin tyttöinä, ihan sama ketä muita siellä kisassa on kun asia on jo päätetty.
 
Joo ihan varmaahan tuo on että se Fia voittaa. Bea voitti kans siksi koska on entisen missin tyttö. Tiesin asian heti kun niistä alettiin otsikoida rallikuskin ja entisen missin tyttöinä, ihan sama ketä muita siellä kisassa on kun asia on jo päätetty.
No mä en ihan vielä ole luopunut toivosta, katsotaan tää kisa nyt loppuun!
Mutta joo, pahalta näyttää...
 
Hevari
Ei tässä ny niin inessä olla näihin skaboihin. Fia ja fia, juu juu :D Upeita mimmejähän nuo kaikki on, tuskin se maailma siihen kaatuu jos ei näissä miss roketti rolli kisoissa voita.
 

Yhteistyössä