Oletteko ostaneet noita uusia Lenore huuhteluaineita?

Mitä olette pitäneet? Itse löysin uuden suosikkini siitä keltaisesta. Muita en ole vielä kerennyt testata. :) Tähän ei sitten tarvitse vastata, että "Meillä ei käytetä mitään huuhteluaineita, eikä hajustettuja pesuaineita, koska ne haisee oksettavalle. Ällöttää, kun naapurin lapsi kulkee ohi niin koko katu haisee sille teolliselle hajulle. Huomaa että huuhteluainetta on lotrattu. Kun meillä halutaan tuoksua hyvälle, suihkaisemme hieman parfyymiä."
 
Mä oon kaupassa muutamaan otteeseen hypistellyt noita ja miettinyt et mahtaako olla hyvänhajuisia. Mulla on kauheen vaikea löytää nykyisen sellaista huuhteluainetta jota haluaisin käyttää, etsin siis vielä täydellistä :rolleyes:
Viimeks ostin Softlanin uutta pinkkipurkkista, olikohan joku paradise ja yhden koneellisen sillä pesin ja annoin siskolle sen..
 
Meidän kaupassa jaettiin siitä ruskeasta Lenorista näytteitä. Yksi näyte oli vissiin 50 ml ja riitti neljään koneelliseen. Jos ohjeen mukaan olisi laittanut koko pussillisen tai edes puolet niin koko kämppä olisi haissut. Pyykki oli kyllä jotenkin pehmeämmän tuntuista ja tuoksu ihan ok ottaen huomioon etten noista hajuista niin välitä.
 
"moi"
Tuo ylläoleva uusi comfort on täälläkin suosikki. Tosi mukava ja raikas haju!.
Nuita Leonoreja en ole vielä kokeillut, mutta ajattelin kokeilla kyllä.

Ovatko muut muuten huomanneet, että nuissa ainakin comfortin pulloissa on nykyään lappu "avaa ja nuuhkaise" (en muista miten tarkalleen ottaen oli), mutta lukee selvästi, että purkit saa avata kaupassa ja haistella. Ei tarvitse ostaa sikaa säkissä, eikä syyllisen oloisesti nuuskia vaivihkaa purkkiakaan.
 
pyykkiä
Sain näytepussin pesuaineen mukana jossa on 50ml. siinä liku mye 7x. siis tiedä onko pikkukoneellisia nuo 7 x. Kannattaa käyttä vähemmän siis eikä lorauttaa liikaa.
 

Yhteistyössä