Oletteko säästäneet vanhat päiväkirjat?

Mulla on yksi pahvilaatikollinen vanhoja päiväkirjojani tuossa vieressä. Mua on pitkään hirvittänyt, että kuolen jossakin kolarissa tms., ennen kuin ehdin karsia noista älyttömimmät jutut pois. Ihan kaikkea en kertakaikkiaan voi jättää perinnöksi jälkipolville :LOL: Todella moni päiväkirja on puolityhjä. Kuinkahan pelkät irtosivut (viskaisin siis puolityhjistä päiväkirjoista tyhjät sivut ja paksut kannet menemään) voisi säilöä järkevästi ja kestävästi, kun molemmilla puolilla paperia on kirjoitusta? Liimata niitä ei mihinkään voi... Olisikohan mappi muovitaskuineen onneton ajatus?
 
vieras
Olen, ne hävettävät kirjat ovat visusti vaatekaapin päällä olevassa salalokerossa. Odottamassa sitä paljon puhuttua vanhuutta jolloin niitä on kuulemma kiva lukea :eek:
 
Missä te muut säilytätte päiväkirjojanne / mihin piilotatte ne, kun vaikkapa lähdette matkoille? Mun omani ovat työhuoneessani pahvilaatikossa, mutta pitempien matkojen ajaksi olen kätkenyt ne keittiön kaappiin tyhjiin puurohiutalepaketteihin :LOL: Ei ole tarvinnut pelätä, että joku kukkien kastelija (sisko, vanhemmat tai appivanhemmat) "vahingossa" ne löytäisivät :LOL: :LOL:
 
Sinterella
On mulla päiväkirjoja, mutta jos joku haluaa ne lukea niin siitä vaan. Tai no mun päiväkirjat eivät ole sellaisia että joka päivä olisin kirjoittanu, vain silloin kun on tunne että nyt haluan kirjoittaa. Viimeiseen 3-4 vuoteen en ole kirjoittanu ollenkaan. Haluaisin joskus kirjoittaa, mutta jotenki se pikkuhiljaa jäi pois.
 
Niitä on ympäriinsä täälä... mies saa luka jos uskaltaa, mutta ei ole vielä uskaltanut Ahdistui jo ekasta sivusta... lapset niihin ei koske, eivätkä tiedäkkään missä ovat. Aikuiset saavat lukea jos löytävät, saattaisivat yllättyä
 
yök
Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:
Missä te muut säilytätte päiväkirjojanne / mihin piilotatte ne, kun vaikkapa lähdette matkoille? Mun omani ovat työhuoneessani pahvilaatikossa, mutta pitempien matkojen ajaksi olen kätkenyt ne keittiön kaappiin tyhjiin puurohiutalepaketteihin :LOL: Ei ole tarvinnut pelätä, että joku kukkien kastelija (sisko, vanhemmat tai appivanhemmat) "vahingossa" ne löytäisivät :LOL: :LOL:
Tosi luonnotonta ja pervoa säästää päiväkirjojaan;)
Oli vielä pakko;) Hyvää yötä
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:
Missä te muut säilytätte päiväkirjojanne / mihin piilotatte ne, kun vaikkapa lähdette matkoille? Mun omani ovat työhuoneessani pahvilaatikossa, mutta pitempien matkojen ajaksi olen kätkenyt ne keittiön kaappiin tyhjiin puurohiutalepaketteihin :LOL: Ei ole tarvinnut pelätä, että joku kukkien kastelija (sisko, vanhemmat tai appivanhemmat) "vahingossa" ne löytäisivät :LOL: :LOL:
Tosi luonnotonta ja pervoa säästää päiväkirjojaan;)
Oli vielä pakko;) Hyvää yötä

Joo, mä saan siitäkin kiksejä :D Itse asiassa tapaan yksinäisinä iltoina kääriä vanhan päiväkirjani rullalle ja käyttää sitä dildona :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:
Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:
Missä te muut säilytätte päiväkirjojanne / mihin piilotatte ne, kun vaikkapa lähdette matkoille? Mun omani ovat työhuoneessani pahvilaatikossa, mutta pitempien matkojen ajaksi olen kätkenyt ne keittiön kaappiin tyhjiin puurohiutalepaketteihin :LOL: Ei ole tarvinnut pelätä, että joku kukkien kastelija (sisko, vanhemmat tai appivanhemmat) "vahingossa" ne löytäisivät :LOL: :LOL:
Tosi luonnotonta ja pervoa säästää päiväkirjojaan;)
Oli vielä pakko;) Hyvää yötä

Joo, mä saan siitäkin kiksejä :D Itse asiassa tapaan yksinäisinä iltoina kääriä vanhan päiväkirjani rullalle ja käyttää sitä dildona :saint:
:LOL: :LOL: tää on kyllä ehdottomasti mun ehtooni kliimaksi.. hyviä öitä. (menee ettimään päiväkirjojaan saatuaan niille uuden käyttötarkotuksen) *hih*
 
muut menneet vuosien saatossa ja elämäntilanteiden muuttuessa hävitykseen, mutta matkapäiväkirjoja kasoja ajalta, jolloin matkustin yksin ja yksin junassa tai lentokoneessa istuessa oli aikaa pohtia matkaa, maailmanmenoa ja kaikenlaista eli ei ne nyt pelkkiä matkapäiväkirjoja olekaan.
 
Aika kauan niitä säästelin, melkein kaikki oli yläasteen aikana kirjoitettu. Kerran niitä sitte aloin lukemaan, niin mun oli aivan pakko polttaa kaikki |O Hävetti, puistatti ja kauhistutti ne jutut... jostain laatikon pohjalta kai niitä vois vielä löytyä, mutta saavat sitte luultavasti saman kohtalon kun nuo muutkin :D
 
En ikävä kyllä, nolojahan ne suurimmaksi osaksi olivat, mutta silti. Vain opiskeluaikaiset kalenterit, jotka kirjoitin umpitäyteen kannesta kanteen, ovat tallella, niitä lueskellessa ei kyllä aina tiedä itkisikö vai nauraisiko.

Matkapäiväkirjat toki ovat tallella, niitä on jo monta vihkollista, mutta ne ovat vasta aikuisiältä.
 
Mullaki on iso laatikko vanhoja TÄYSIÄ päiväkirjoja...

Ja vuosia sitte mun serkun kanssa sovittiin et poltetaan toistemme päiväkirjat kun toinen kuolee jos ei satuta kuolemaan yhtäaikaa :whistle:

Mutta nyt oon ohjeistanu miestä et saunan pesään vaan jos kuolen...
Vitsit oiskin nolo jos joku lukis ne........................ :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Juups ja mun on pitäyt jo useampia kertoja ne hävittää.....Mutta en olekkaan saanut sitä tehtyä. :ashamed: En kuitenkaan halua niitä jälkipolville säästää luettvaksi, joten jossain välissä otan niillä kunnon löylyt
 
Olen pitanyt meidan ulkomaanvuosista paivakirjaa. Taman viimeisen komennuksen aikana sentaan pidin nykyaikaista blogia, enka mitaan perinteista paivakirjaa. Iso urakka olisi jos skannaisin vanhat paivakirjat. Kirjotukset ovat tarkeaa matskua jos ei siihen unelmieni kirjaan mutta ainakin lapsille tulevaisuutta varten.
 

Yhteistyössä