Oletteko toivoneet juuri tyttövauvoja/tyttölapsia?

  • Viestiketjun aloittaja kysyn
  • Ensimmäinen viesti
kysyn
Olen hämmästynyt. Tuttava- ja ystäväpiirissä olen huomannut, että lähes kaikki toivovat juuri tyttövauvoja ja lapsia..Pojat otetaan kyllä vastaan rakkaudella myös, mutta pettymyksen tunne on ollut kun ei ole niitä tyttöjä tullutkaan. Mitä ihmettä, miten tämä maailma on mennyt tällaiseksi? Mikä tekee tyttölapsista niin paljon toivotumpia?
 
poitsau
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
Olen hämmästynyt. Tuttava- ja ystäväpiirissä olen huomannut, että lähes kaikki toivovat juuri tyttövauvoja ja lapsia..Pojat otetaan kyllä vastaan rakkaudella myös, mutta pettymyksen tunne on ollut kun ei ole niitä tyttöjä tullutkaan. Mitä ihmettä, miten tämä maailma on mennyt tällaiseksi? Mikä tekee tyttölapsista niin paljon toivotumpia?
Mä nimenomaan halusin poikavauvan ja sainkin. Ei ole sulosempaa kun poika<3
 
hhh
Kyllä mä vähän enemmän toivoin lapsesta tyttöä.. Tai en ainakaan osannut ajtella lasta kuin tyttönä. Tyttö siis tuli. :D En tiedä miksi, ei pojassa mitään vikaa olis ollu.
 
kysyn
Noita Odotuspuolen-ketjuja selaillessa tämä ilmiö tulee myös vastaan. Eräässäkin ketjussa tänään joku kirjoitti että ultrassa luvattiin heille kolmatta poikaa, kirjoitti että oli todella pettynyt, sillä oli aina toivonut vain tyttöjä, eikä koskaan poikaa..Tsiisus!!!
 
Juu, tyttöä toivoin ja sain :heart:

Tytöt koetaan jotenkin helpommiksi ku pojat. Itse toivon seuraavastakin tyttöä. En ole ihan varma miksi. Jotenkin koen sopivani paremmin tyttöjen äidiksi. Hirveän vaikea selittää. Ottaisin tietenkin pojankin vastaan rakkaudella ja varmasti tottuisin pojan äitinä oloon myös :LOL:
 
M
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Juu, tyttöä toivoin ja sain :heart:

Tytöt koetaan jotenkin helpommiksi ku pojat. Itse toivon seuraavastakin tyttöä. En ole ihan varma miksi. Jotenkin koen sopivani paremmin tyttöjen äidiksi. Hirveän vaikea selittää. Ottaisin tietenkin pojankin vastaan rakkaudella ja varmasti tottuisin pojan äitinä oloon myös :LOL:
samoin, koen itseni paremmin tyttöjen äidiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
Noita Odotuspuolen-ketjuja selaillessa tämä ilmiö tulee myös vastaan. Eräässäkin ketjussa tänään joku kirjoitti että ultrassa luvattiin heille kolmatta poikaa, kirjoitti että oli todella pettynyt, sillä oli aina toivonut vain tyttöjä, eikä koskaan poikaa..Tsiisus!!!
Mun ystävä itki pettymyksestä kun ultrassa kerrottiin että tulee kolmas poika...Hänen miehensä oli myös hyvin pettynyt. Pettymystä lisäsi se, että suht samaan aikaan mä olin saanut tietää odottavani tyttöä.

Ei tunteilleen mitään oikein voi. Ja moni sitten pitää nämä tunteet salaisuutena sisällään, koska kanssaihmisten reaktio on nimenomaan "Tsiisus!!!".

Kovasti tuokin pariskunta kolmatta poikaansa rakastaa, eikä se pettymys kestänyt kauaa.

Ja heillä on nyt myös se tyttö :)
 

Yhteistyössä