Oliko synnyttäminen "kivaa"?

Ekan synnytys oli "kiva". Selvisin pelkällä ilokaasulla ja oli jotenki helpompi homma kun mitä olin pelänny. Sen jälkeen oli sellanen fiilis, et tänhän vois tehä uudestaanki. =)
Toka synnytys ei ollukkaan kiva. Supparit oli paljo kipeempiä ja ilokaasusta ei ollu apua. Enkä kerenny saada spinaalia, pelkän kohdunkaulanpuudutteen, minkä laittaminen oli tuskaa eikä siitä ollu mitään apua. :x Sen jälkeen tuli fiilis ettei enää ikinä!! :$
 
Oli =) Oli aika mahtava olo, semmonen vahva ja kaikkivoipa. Ei se oikeastaan paljoa sattunut silloin ku sai ja jaksoi keskittyä siihen touhuun. Ponnistusvaihe oli helpotus, aloin avautumisessa jo vähän väsyä; ponnistaminen ei sattunu yhtään, mutta kyllä se aika kovaa työtä oli, hiki tuli ja kunnolla. Ja kun sen lapsen sai sieltä syliin.... :heart:
 
Oli kivaa, vaikka kipeetä tekikin :)
Se jännitys ja kaikki odottelu sekä se kuinka ajantaju lähti ja keskitty vaan niin siihen mitä oli tapahtumassa/tekemässä. Ponnistusvaihe oli helpottava kun ponnistaminen vei kipua pois.
Loppujenlopuks yksi hienoimmista kokemuksista!
 
Joo oli se sillai ihanaa että ehdottomasti tahon synnyttää tämän kolmannenki :D Hyvät muistot on ja jotenkin sitä miettii haikein mielin aina jälkeen päin....se on niin ihana hetki elämässä vaikka ei niin mukavalta tunnukkaan :heart:
 
Tavallaan tykkäsin =)
Siinä vaan oli sellanen ihan ihmeellinen fiilis. Vaikka sattui ja yhdessä vaiheessa vähän pelottikin, hämmensi. Hämmästyin myös oman kehoni voimaa ja suorituskykyä sen kaiken keskellä. Kipu ei ollut kivaa, mutta se kipu olikin vain välttämätön sivuseikka koko hommassa :D

Ehdottomasti haluan kokea synnytyksen vielä uudelleen!
 
No en mä sitä ihan huvikseni menis tekeen, ei se niin kivaa ollu. mutta ei mitään aivan kamalaakaan. keksisin kyllä parempia tapoja viettää päiväni ellei se nyt sattuis olemaan ainoa keino (synnytys kun synnytys) saada biologisia lapsia.
 
Tietyllä tavalla oli =)
Vaikka se sattuikin, mutta jotenkin siinä oli sellanen jännitys että nyt se tapahtuu eikä paluuta ole :D

Monesti olen miettinyt että haluaisin päästä synnyttämään vaikken raskaana ollutkaan - noh, nyt olen alkumetreillä joten toiv. pääsen sitten ensi heinäkuussa saliin ;)
 
oli molemmilla kerroilla vaikka sattuihan se kovaa.
toisen jälkeen haaveilin uudesta synnytyksestä jo varmaan siellä sairaalan osastolla maatessa. ja edelleen menisin milloin vain synnyttään uudelleen, kuopus 7kk joten ihan heti ei vielä pääse...
 
olihan se kivaa, 2 kertaa kokeneena, ensimmäinen synnytys varsinkin oli mukava kun kesti noin 9-10 tuntia, kerkesi mukaan supistuksiin ja poika oli pieni, 3310g...

Siskonsa tuli 4.5 tunnissa ja supistuksiin ei meinannut päästä mukaan ja isompi oli, 4030g, mutta se tunne ja se tieto että sen kivun kun kestää niin saa mitä parhaimman palkinnon...haluaisin kokea sen vielä monen monta kertaa, mutta mies ei taida olla suostuvainen, pitää varmaan vaihtaa miestä :LOL: jotta saa lisää lapsia :LOL:
 

Yhteistyössä