Oliko tuoretta OLOHUONE ketjua? Laittakaa kuvia, itse mietin mitä muutan...*Muutoksia sis kuvia*

jadal
Pakko muuten tähän väliin sanoa, että tuo mun laittama kuva on tarkoituksella epäedullisesta kulmasta otettu ;)
Otin sen aluperin "sotkusin kämppä" ketjua varten :D

Mutta joo, ei näytä kivalta tällä hetkellä, tuo matto vaikuttaa niin paljon koko yleisilmeeseen, eikä ole mun mieleinen yhtään. parempaa odotellessa :)
 
sss
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Hello kitty kassissa huutikseen laitettua tavaraa, ja käsinojalla huutikseen menossa olevaa tavaraa...


http://www.aijaa.com/v.php?i=5501902.jpg

muoks kuvat on juuri otettuja :)
Mua häiritsee kun nuo verhot ovat liian lyhyet. Muuten ok.
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja ei :
Ap.:llä eikä parilla muullakaan ole värisilmää. Beige + harmaa, lämmin+ kylmä ---> järkyttävä.

Yhdessä kodissa sohva, jonka päälle läntätty vaalea rätti.

Yhdessä kodissa lakanaan kiedotut tuolit rappujen alla.

jadal asuu kirpparilla.
Olenpas samaa mieltä ja varsinkin Jadalin huoneesta.
 
Mä tykkäisin laittaa tauluja ja muita juttuja seinille, mut täällä sellaset seinät , ettei tästä saa kodin näköistä lainkaan, mutta ollaan muuttamassa 19 päivän päästä uuteen ja isompaan kotiin, jossa seinät sellaiset että saan sen näyttämään kodilta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Hello kitty kassissa huutikseen laitettua tavaraa, ja käsinojalla huutikseen menossa olevaa tavaraa...


http://www.aijaa.com/v.php?i=5501902.jpg

muoks kuvat on juuri otettuja :)
Mua häiritsee kun nuo verhot ovat liian lyhyet. Muuten ok.
Kauniin näköinen koti :) Mutta muakin häiritsi verhojen pituus, kapatkin vois sopia tai paneelit vois olla kapeemmat. Tykkään kun ikkunaa ei oo liikaa peitetty verhoilla. Sohvan yläpuolella olevat taulut ei ehkä parhaimmillaan siellä missä ovat. Yksi isompi taulu kenties sopis paremmin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Hello kitty kassissa huutikseen laitettua tavaraa, ja käsinojalla huutikseen menossa olevaa tavaraa...


http://www.aijaa.com/v.php?i=5501902.jpg

muoks kuvat on juuri otettuja :)
Mua häiritsee kun nuo verhot ovat liian lyhyet. Muuten ok.
Kauniin näköinen koti :) Mutta muakin häiritsi verhojen pituus, kapatkin vois sopia tai paneelit vois olla kapeemmat. Tykkään kun ikkunaa ei oo liikaa peitetty verhoilla. Sohvan yläpuolella olevat taulut ei ehkä parhaimmillaan siellä missä ovat. Yksi isompi taulu kenties sopis paremmin?
Taulut on munki mielestä huonosti, meillä oli aiemmin sohva pari metriä eempänä ja sohvan paikalla työpöytä, jonka mukaan taulut mallattu, en oo vielä ehtiny keksiä uutta suunnitelmaa, ehkä laitan ison hääkuvan siihen kohtaan, että palstalaiset saa kauhistella :D

Niin ja jouluverhot nyt kaapissa, ja tilalla pitkät verhot, kuvat tuossa ylempänä :D

Jatkanpa vieläkin et tv:n päällä oleva vitriinihylly myös liian korkealla, mut oottaa uuttaa hieman korkeempaa tv-tasoa, kunhan raskin ostaa.
 

Yhteistyössä