OLIN EILEN SÄNGYSSÄ VARATUN MIEHEN KANSSA

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:57 Eve kirjoitti:
Tiedän, ettei hänellä ole muita naisia. Ja tiesin myös sen, minkälainen ryöpytys täältä tulee -harmi vaan kun te ette tiedä totuutta, te luulette mitä luulette. Siitä vaan! =) Mies siis pelkää, että nainen "vie" häneltä isyyden, jos lähtee suhteesta. Ja meillä on ollut miehen kanssa suhde kolme vuotta, joten eipä tuo taida enää vaan sepitellä päästäkseen sänkyyn -vaikkakin tämä oli ensimmäinen kertamme, mutta muistakaa, että MYÖS MINÄ HALUSIN SITÄ, ei minua ole käytetty hyväksi ;)
oletpas sinisilmäinen tai nuori jompa kumpa :) ei se mies sinusta välitä vaan halusi vaan illan viihdykettä,mutta harmi että otit noin vakavasti asian :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:55 vieras kirjoitti:
[ ja kumpi on säälittävämpää; se toinen nainen joka uskoo miehen liiruttelut vai se kotona odottava vaimo joka ei tiedä mistään mitään vaan elää kuplassa?
Se toinen nainen. Ihan siksi, että tämä vaimo on naimisissa, toinen nainen on toinen nainen. Ja mikäs sen takaa, etteikö se vaimo tietäisi, ja noinkohan tuo välttämättä vain kotona odottelee ;)
 
eve
Ja lisään vielä, että jos joku ei vielä ymmärtänyt, joudun muuttamaan vuoden päästä kauas täältä, jolloin mies muuttaa kanssani. Jolloin alamme järjestellä hänellekin lapsen tapaamisoikeuksia yms., eli kyllä ongelmat todellakin ovat hoidettavissa. Ei meillä tässä vielä ole mihinkään kiire. Hän on mulle hyvin tärkeä ystävä ennen kaikkea, mutta ei rakkautta ja intohimoakaan puutu.

Ja edelleen, minäkin haluan häntä. Hän haluaa minua. Molemmat tiedämme, millaista on olla salasuhteessa -jossa nyksät menevät molemmilla etusijalle, tietysti. Ja olemme tämän tienneet ryhtyessämme suhteeseen, ei MEILLÄ ole mitään ongelmaa, harmi jos teillä on :whistle:
 
o o
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:00 Eve kirjoitti:
Ja lisään vielä, että jos joku ei vielä ymmärtänyt, joudun muuttamaan vuoden päästä kauas täältä, jolloin mies muuttaa kanssani. Jolloin alamme järjestellä hänellekin lapsen tapaamisoikeuksia yms., eli kyllä ongelmat todellakin ovat hoidettavissa. Ei meillä tässä vielä ole mihinkään kiire. Hän on mulle hyvin tärkeä ystävä ennen kaikkea, mutta ei rakkautta ja intohimoakaan puutu.

Ja edelleen, minäkin haluan häntä. Hän haluaa minua. Molemmat tiedämme, millaista on olla salasuhteessa -jossa nyksät menevät molemmilla etusijalle, tietysti. Ja olemme tämän tienneet ryhtyessämme suhteeseen, ei MEILLÄ ole mitään ongelmaa, harmi jos teillä on :whistle:
ei mulla ongelmia,luulen sä et oikein tunne miehiä.
 
eve
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:00 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:57 Eve kirjoitti:
Tiedän, ettei hänellä ole muita naisia. Ja tiesin myös sen, minkälainen ryöpytys täältä tulee -harmi vaan kun te ette tiedä totuutta, te luulette mitä luulette. Siitä vaan! =) Mies siis pelkää, että nainen "vie" häneltä isyyden, jos lähtee suhteesta. Ja meillä on ollut miehen kanssa suhde kolme vuotta, joten eipä tuo taida enää vaan sepitellä päästäkseen sänkyyn -vaikkakin tämä oli ensimmäinen kertamme, mutta muistakaa, että MYÖS MINÄ HALUSIN SITÄ, ei minua ole käytetty hyväksi ;)
oletpas sinisilmäinen tai nuori jompa kumpa :) ei se mies sinusta välitä vaan halusi vaan illan viihdykettä,mutta harmi että otit noin vakavasti asian :)
Harmi, että et ymmärrä pitää päätäsi kiinni asiasta, josta itse et mitään todellakaan tiedä ;) Meillä on YHÄ EDELLEEN ollut kolmen vuoden ajan suhde, jolloin milloin minäkin iltana olemme olleet viihdykettä toisillemme.
 
otan osaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:57 Eve kirjoitti:
Tiedän, ettei hänellä ole muita naisia. Ja tiesin myös sen, minkälainen ryöpytys täältä tulee -harmi vaan kun te ette tiedä totuutta, te luulette mitä luulette. Siitä vaan! =)

Mies siis pelkää, että nainen "vie" häneltä isyyden, jos lähtee suhteesta. Ja meillä on ollut miehen kanssa suhde kolme vuotta, joten eipä tuo taida enää vaan sepitellä päästäkseen sänkyyn -vaikkakin tämä oli ensimmäinen kertamme, mutta muistakaa, että MYÖS MINÄ HALUSIN SITÄ, ei minua ole käytetty hyväksi ;)
Ja kuka tässä KÄRSII???? LAPSI. Haloo ootkos ihan järkevä!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:57 Eve kirjoitti:
Mies siis pelkää, että nainen "vie" häneltä isyyden, jos lähtee suhteesta. Ja meillä on ollut miehen kanssa suhde kolme vuotta, joten eipä tuo taida enää vaan sepitellä päästäkseen sänkyyn -vaikkakin tämä oli ensimmäinen kertamme, mutta muistakaa, että MYÖS MINÄ HALUSIN SITÄ, ei minua ole käytetty hyväksi ;)
Vai pelkää... eli täys tohvelisankari, siis. Ja todellakin, kolme vuotta, eikä koko aikana ole päässyt vaimostaan irti, vaikka sua rakastaa? Joopa joo.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:02 Eve kirjoitti:
milloin minäkin iltana olemme olleet viihdykettä toisillemme.
Oih, kuulostaapa upealta, vakaalta suhteelta -kolme vuotta viihdykkeenä! Vähänkö oon kade! :whistle:

Arki on muutakin kuin viihdykkeenä oloa -kestääkö suhteenne sitä, sitten?
 
Vieras69
Äh tää alotus on niin provo ettei jaksa edes kommentoida itse aihetta. Mites se Eve just tänne sattu eksymään outoine kertomuksineen =3 vuotta yhdessä, ei seksiä aikaisemmin jne?

Tule Eve kertomaan/satuilemaan tänne vuoden päästä miten muutto meni!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:02 otan osaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:57 Eve kirjoitti:
Tiedän, ettei hänellä ole muita naisia. Ja tiesin myös sen, minkälainen ryöpytys täältä tulee -harmi vaan kun te ette tiedä totuutta, te luulette mitä luulette. Siitä vaan! =)

Mies siis pelkää, että nainen "vie" häneltä isyyden, jos lähtee suhteesta. Ja meillä on ollut miehen kanssa suhde kolme vuotta, joten eipä tuo taida enää vaan sepitellä päästäkseen sänkyyn -vaikkakin tämä oli ensimmäinen kertamme, mutta muistakaa, että MYÖS MINÄ HALUSIN SITÄ, ei minua ole käytetty hyväksi ;)
Ja kuka tässä KÄRSII???? LAPSI. Haloo ootkos ihan järkevä!!!
millähän tavalla lapsi kärsii tästä? nämä asiat ei kuulu lapselle ollenkaan! ja ko. tapauksessa isäkin ihan halukas tapaamaan lastaan jatkossakin ja olemaan isä. joten turha mussuttaa lapsen kärsivän :xmas:
 
o o
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:16 vieras kirjoitti:
ja mitähän teitte suhteen ekoina vuosina? eikö silloin panettanut? harva mies jaksaa kolmea vuotta odottaa että saa p.i.l.l.u.a :LOL: :LOL:
jaksaa jos ei seura ole oikea ja haluaa vaan puhua ja saada sääliä :whistle: ehkä sitten eilen oli jotain eri kun tahto jo muuta,vaimolla migreeni :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:20 onego kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:16 vieras kirjoitti:
ja mitähän teitte suhteen ekoina vuosina? eikö silloin panettanut? harva mies jaksaa kolmea vuotta odottaa että saa p.i.l.l.u.a :LOL: :LOL:
jaksaa jos ei seura ole oikea ja haluaa vaan puhua ja saada sääliä :whistle: ehkä sitten eilen oli jotain eri kun tahto jo muuta,vaimolla migreeni :xmas:
:D
 
eve
Naurettavinta teissä on se, että syyllistätte MINUA, ettekä miestä ollenkaan! :D Tyypillisiä kulahtaneita mutseja, onkohan minunkin salarakkaan vaimoke yksi teistä.

Juu JA AJATELKAA KUINKA KÄTEVÄÄ MINULLE, MINÄKIN SAAN RAKASTELLA KOTONA OMAN MIEHEN KANSSA JA PANNA TÄTÄ TOISTA SALAA JOSSAKIN! Aivan yhtälailla minä saan tässä suhteessa, kuten mieskin. ;)
 
eve
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:18 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:16 vieras kirjoitti:
ja mitähän teitte suhteen ekoina vuosina? eikö silloin panettanut? harva mies jaksaa kolmea vuotta odottaa että saa p.i.l.l.u.a :LOL: :LOL:
Jospa se ukko on p.aneskellut vielä jotain kolmatta muijaa sen aikaa? :D
Ei ole kuule paneskellut ketään kolmatta muijaa ;) Ja usko pois, minä TIEDÄN, en arvaile tai LUULE.
 
no juu
en jaksanut koko ketjuun perehtyä.. mutta että sait eilen sitä miehes ihanaa kullia vai.. sekö oli tää asian ydi. onnea vaan.. sitä on varmaan moni muukin saanut viimeisn 3v aikana.. :LOL:
 
Doomed
Go for it, jos sillä tulet onnelliseksi. Itsepähän tiedät.
Et sinä ole vastuussa muusta kuin omasta itsestäsi ja omasta suhteestasi. Samoin kuin se toinen mies. Sinä et ole vastuussa sen miehen pettämisestä ja lapsesta. teet niin kuin tykkäät, mutta ole kuitenkin rehellinen itsellesi ja nykyiselle miehellesi ja päätä ensin nykyinen suhde.
 
o o
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 15:24 Eve kirjoitti:
Naurettavinta teissä on se, että syyllistätte MINUA, ettekä miestä ollenkaan! :D Tyypillisiä kulahtaneita mutseja, onkohan minunkin salarakkaan vaimoke yksi teistä.

Juu JA AJATELKAA KUINKA KÄTEVÄÄ MINULLE, MINÄKIN SAAN RAKASTELLA KOTONA OMAN MIEHEN KANSSA JA PANNA TÄTÄ TOISTA SALAA JOSSAKIN! Aivan yhtälailla minä saan tässä suhteessa, kuten mieskin. ;)
ja sen vaimo voi rakastella jossain ja kohta kaikki rakastelee mailma on parempi paikka.
make love not war.
ja ehkä sun mies rakastelee salaa myös ;) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:55 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:49 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:45 buahahahah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:43 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:41 vuieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:38 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 14:34 Eve kirjoitti:
Mies on vain lapsen vuoksi itselleen huonossa suhteessa.
No ei kai kukaan enää usko tuota skeidaa? :LOL: Jos OIKEASTI on noin, niin aika nössykkä äijä. No, joihinki vissiin vielä uppoaa nuokin lässyn lässyn jutut :D
:LOL: Noinhan ne selittää kaikille panoilleen :LOL: oot vaan niin helppo
Mitäs muita niitä oli..? "Oon vaimoni kanssa vaan, koska se romahtaisi jos jättäisin" ja "ero on jo vireillä, olen etsimässä jo uutta asuntoa" mutta toi "lapsen takia vain" on kyllä ihan klassikko :D
Ja sit on taloudelliset syyt :LOL:
Ai niin joo, ne unohtu :LOL: Ja nää ryyditettynä niillä "oot elämäni nainen" ja muilla liirumlaarum-mielistelyillä -siis SUURI SÄÄLI jos nää tosiaan menee vielä jollekin naiselle läpi. Hei kamoon naiset, älkää nyt olko niin kanoja ja täysin miesten vietävissä! Arvostakaa nyt itteenne vähän enemmän, älkääkä levitelkö haarojanne heti, jos joku varattu mies vähän heittelee kliseisiä lirkutuksia, jooko? Tai no, ei kai tuo multa henk.koht. ole pois, jos jotkut naiset menee edelleen tuohon helppoon...


apua.mun mies kyllä liirum laarutteli mulle juuri tuollaisia ja yhdessä ollaan yhä , nyt 8. vuosi menossa. ja mies oli vielä naimisissa kun tavattiin, mutta liitto oli todellakin huono. sellaisiakin ihan oikeasti on. ja niistä monet eroaa. ja kumpi on säälittävämpää; se toinen nainen joka uskoo miehen liiruttelut vai se kotona odottava vaimo joka ei tiedä mistään mitään vaan elää kuplassa?
Jopas on kysymys! Vaimolla on hyvä syy olettaa, että miehensä rakastaa ja on uskollinen, kun ovat naimisiin yhteisestä halusta menneet! Siinä ei ole mitään säälittävää. Sen sijaan nainen, joka TIETÄÄ olevansa varatun miehen kanssa -mikä hänen selityksensä on? Kyllähän se ehdoin tahdoin toisena oleva on se säälittävämpi. Hän tietää, vaimo ei. Ja se, ettei tiedä, siinä ei sinänsä ole säälittävää. Mies on selkärangaton vätys, jos tuollaista tekee. Ihan turha sinun on vaimoa syyttää.
 

Yhteistyössä