Olin Meandi-kutsuilla. Mitä mieltä te olette firman vaatteista?

Olin kutsuilla ensimmäistä kertaa. Tilaisin esikoiselle paidan ja kuopukselle mekon. Vaatteet olivat mielestäni aika tyyriitä, mutta myyjä vakuutteli että vaatteet ovat laadukkaita, pitävät värinsä eivätkä nukkaannu.

Millaisia kokemuksia teillä on ollut kyseisen firman vaatteista? Heitinkö rahani hukaan vai teinkö elämäni kaupat?
 
huoh
Jotkut hyviä ja jotkut kulahtaa heti. Kalliita ovat kasvuiässä olevalle lapselle. Vähän niinkun jollain pitää olla aina REIMAA ja TECCIÄ ni jollain pitää olla MeandI
 
hihhih
mutta pakko oli kommentoida tätä edellistä, kun en ymmärrä miksi on pakko kirjoittaa tänne mitään, jos ei ole mitään JÄRKEVÄÄ kirjoitettavaa. Eli Sinulle hih, voi mennä kirjoittelemaan vaikka chatpalstoille tms... Moi,moi!
 
Kun peset ne niinkuin kutsuesittelijä on sinua neuvonut niin ainakin kyllä meillä on kestäneet tosi hyvin =)
paidat on pitäneet kuosinsa ja housut saumansa.. eikä ne plyyssiset housut esim kulu niin helposti polvista kuin esim kapphallin vaatteissa.
 
hih hii
Alkuperäinen kirjoittaja hihhih:
mutta pakko oli kommentoida tätä edellistä, kun en ymmärrä miksi on pakko kirjoittaa tänne mitään, jos ei ole mitään JÄRKEVÄÄ kirjoitettavaa. Eli Sinulle hih, voi mennä kirjoittelemaan vaikka chatpalstoille tms... Moi,moi!
Kirjoitukseni oli kyllä järkevämpi kuin ketjun aloittaneen, näin on.
 
Meillä tykätään, niin äiti kuin lapsetkin (nuo alle kouluikäiset). Osa printeistä kulahtaa, nykyään kuulemma tehdään eri tekniikalla joten niin e pitäisi käydä.

Plyysivaatteet (ja myös froteet, varsinkin muutamat printtifroteet) ihania, meidän suosikkeja.
 
vieras
trikoo paidat haalistuvat tosi nopsaan. nuo velour vaatteet näyttävät kestäviltä, tosin en ikinä maksaisi niistä uutena tuota hintaa mitä ovat.. osa bodyista parempaa matskua joka ei lähde haalistumaan, täm äohuempi joustava trikoo taas menee muutamassa pesussa huonoksi. ihania mutta ylihintaisia vaatteita..
 
Olen ostanut paljon niitten vaatteita, samoin kai jokainen tällä kylällä. Vaatteet pitävät kuosinsa ja eivät nukkaannu juurikaan. Plyyshi ja "frotee"vaatteissa pysyy värit. Valitetavasti perus puuvilla/trikoo vaatteista haalistuu värit jo ekassa tai tokassa pesussa. On niissä jotain eroja. Ulkovaatteista ja joistakin sisävaatteista on nepparit ja napit irronneet. Toppapukujen toppa lässähtää nopeasti, eikä ole mitenkään erityisen lämpöinen. Eli osa vaatteista on tosi jees ja osa ihan skeidaa hintaansa nähden. Tottakai ne sanoo että on huippulaatua. Saman hintaisia kuin POPin vaatteet, joissa värit pysyvät. Täällä ei taida enää juuri kukaan ostaa noita puuvilla vaatteita, kun värit kulahtavat... Farkut niillä on tosi kivoja.
 
vieras
Meillä on muutamat Me&I:n vaatteet ja periaatteessa olen niihin ollut ihan tyytyväinen. Ovat olleet kestäviä, vaikka maksavatkin turhan paljon. Sen takia en niitä kuitenkaan enää osta, kun tuntuu että niitä on joka toisella lapsella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
No voi kun olet jännässä elämänvaiheessa
Samaa minäkin ajattelin :D Olisipa sitä itselläkin noin pienet huolet...
siis onko tämä muka joku "huoli" palsta...
Avaa oma ketju omille huolillesi, tässä kaivataan kokemuksia
meandi-vaatteista, jos et tajunnut... ?!?
 
Meillä on kaikki kyseisen firman vaatteet osottautuneet laadukkaiksi, hyvin on saumat pysyneet suorina, värit paikoillaan eikä nyppyjä tullut. Eli mielestäni on laadukkaita, mutta silti hinta/laatusuhde on kova.
 
m
Ihan törkeen kalliita ovat, eikä mun mielestä edes niin nättejäkään. Meillä on käytössä HM:n vatteita; eivät maksa kuin murto-osan noiden hinnasta ja kestävät yhtä hyvin sen pienen hetken mitä mahtuu päälle. Ihan rahan haaskausta mun mielestä ostaa noin kalliita vaatteita kasvavalle lapselle...
 
Onhan ne kivan näkösiä. Mutta valitettavaan turhan kalliita mun kukkarolle. Vastaavaa löytää edullisemminkin. Joten en ole yhtään kappaletta ostanut, enkä viitsi niillä kutsuillakaan käydä kun en kuitenkaan voi ostaa.
 
etiikka
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Ihan törkeen kalliita ovat, eikä mun mielestä edes niin nättejäkään. Meillä on käytössä HM:n vatteita; eivät maksa kuin murto-osan noiden hinnasta ja kestävät yhtä hyvin sen pienen hetken mitä mahtuu päälle. Ihan rahan haaskausta mun mielestä ostaa noin kalliita vaatteita kasvavalle lapselle...
Ai sinä tykkäät pitää lapsesi päällä pienten kiinalaislapsien tekemiä vaatteita.

Osalla meistä on etiikka. Tosin meandi on tainnut siirtää valmistuksen pois Portugalista.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja etiikka:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Ihan törkeen kalliita ovat, eikä mun mielestä edes niin nättejäkään. Meillä on käytössä HM:n vatteita; eivät maksa kuin murto-osan noiden hinnasta ja kestävät yhtä hyvin sen pienen hetken mitä mahtuu päälle. Ihan rahan haaskausta mun mielestä ostaa noin kalliita vaatteita kasvavalle lapselle...
Ai sinä tykkäät pitää lapsesi päällä pienten kiinalaislapsien tekemiä vaatteita.

Osalla meistä on etiikka. Tosin meandi on tainnut siirtää valmistuksen pois Portugalista.
Höpö höpö, noi on taas noita himokiihkoilijoitten juttuja.... ;-)
 
voi voi...
Alkuperäinen kirjoittaja etiikka:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Ihan törkeen kalliita ovat, eikä mun mielestä edes niin nättejäkään. Meillä on käytössä HM:n vatteita; eivät maksa kuin murto-osan noiden hinnasta ja kestävät yhtä hyvin sen pienen hetken mitä mahtuu päälle. Ihan rahan haaskausta mun mielestä ostaa noin kalliita vaatteita kasvavalle lapselle...
Ai sinä tykkäät pitää lapsesi päällä pienten kiinalaislapsien tekemiä vaatteita.

Osalla meistä on etiikka. Tosin meandi on tainnut siirtää valmistuksen pois Portugalista.
Varmaan auttaa paljon kiinalaislasten tilannetta jos täällä suomessa joku vihreä jättää ostamatta HM:n vaatteita, niitä myydään niiiiin paljon ympäri maailmaa että mulle on ainakin yks paskahailee ostanko vai enkö. Hinta ratkaisee meidän perheessä.
 
Ammattilainen
Kyl suurin osa meandista tehdään edelleen Portugalissa, osa Turkissa. Vaatteista näkee "heti" mitkä tulee haalistumaan. Jos on vaalealle kankaalle (vaatteen nurja puoli on vaalea) printattu jotain tummaa tai punaista niin haalistuu aika varmasti. Jos on taas esim läpeensä punainen tai musta vaate ja siihen on "syövytetty" se kuvio, niin ei haalistu "ikinä". Mä osaan ainakin ostaa jo ne mitkä tulee pitämään värinsä. Ikinä ei oo osunut meille sellaista meandi-vaatetta joka olisi nyppyyntynyt tai saumat kiertäisivät. Lisäksi jälleenmyyntiarvo on hyvä, huutiksessa saa melkein omansa pois hyvin pidetystä vaatteesta.

Voihan ne toki pestä pilalle jos ei osaa/halua huolehtia pesusta ohjeen mukaan.
 
Suurkuluttaja
Meillä käytössä useamman kauden Me&I-vaatteita ollut, hyvin ovat kestäneet eikä mitään vikaa ole ollut. Olen tosi tarkka vaatteiden pesuista,silityksistä jne,ettei mee oman mokan takia pilalle. Eikä ne musta nyt niin tolkuttoman kalliitakaan ole, onhan ne tehty hyvistä kankaista ja laadukkaista väreistä ja ompelijat saa asianmukaista palkkaa.
 
:-O
Alkuperäinen kirjoittaja Suurkuluttaja:
Meillä käytössä useamman kauden Me&I-vaatteita ollut, hyvin ovat kestäneet eikä mitään vikaa ole ollut. Olen tosi tarkka vaatteiden pesuista,silityksistä jne,ettei mee oman mokan takia pilalle. Eikä ne musta nyt niin tolkuttoman kalliitakaan ole, onhan ne tehty hyvistä kankaista ja laadukkaista väreistä ja ompelijat saa asianmukaista palkkaa.
Pakko kommentoida että 25e tarjous-t-paidasta oli mun mielestä tolkuttoman kallis... Lähtöhintaa en edes tiedä. Ei tarvii enää mennä ko. kutsuille.
 
vieras
Ihan törkeän kalliita eikä ees mitenkään kivan näköisiä, siis ei noi nyt rumiakaan minusta ole, mutta jotenkin tylsiä ja valjuja, useimmat markettivaatteetkin on kivempia. Heidän sivuillaan käytyäni olenkin kovasti ihmetellyt, miksi noita hehkutetaan niin paljon ja miksi kaikki ostaa noita. Kai muitakin suht. eettisiä vaatemerkkejä on samasta hintaluokasta (kun se ei joillekin tunnu olevan ongelma)?
 

Yhteistyössä