Olin yön pois kotoa. Kortsut kateessa, seksilelut "käytettyinä"!!!

  • Viestiketjun aloittaja Mielipiteitä, onko totta?
  • Ensimmäinen viesti
AP...
Ei todellakaan jatku.En mene edes viereen nukkumaan.Mutta mies oikeasti on niin tyhmä että voisi olla pilakin mutta niin kuin minäkään -niin ei kukaan mukaan mitään järkeä tolle "pilalle" löytänyt ja toisekseen kun ei mulla ole todisteita että täällä kukaan olisi käynnyt muuta kuin miehen oudot toimenpiteet ja sen oudot puheet niin mitä mä voin tehdä? Ja haluan olla varma asiasta. Jotenkin tuo miehen oma kiva ( vaikkei yhtään miehen tyyliin sovikkaan)tuntuu ainoalta realistiselta vaihtoehdolta. Luotan siihen että jos jatkaa puuhiaan mitä ikinä puuhaakaan niin hän tule kerta kerran jälkeen huolimattomammaksi ja paljastaa itse itsensä. Ja todellakin käytän jokaisen tilaisuuden hyväksi tarkistaa miehen kertomukset mutta ei ole kivaa jatkuvasti epäillä. Suhteen kun kuuluisi luottamukselle perustua.
 
AP...
Mies on ollut monta vuotta juomatta tipan tippaa eli ei onnistu :D Viestiä en ole vielä laittanut, kamala härdelli ollut koko päivän. Ilmoitan kyllä kun laitan :D Mistä niitä pystyi netistä laittamaan, muistaako kukaan? :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22919888]No mitä luultavimmin mies on masturboinut, nuo selitykset toisesta naisesta ovat ihan hömppää. Ei kukaan toisen dildoa haluaisi käyttää... Erotako siis pitäisi? :O[/QUOTE]

En miekään eroaisi jos mies tykkäisi dildoo käyttää,en tosin haluisi olla kahtomas tai mukana kun mies käyttelee dildoa peppuunsa.
 
AP...
No herran jestas en minäkään sitä nähdä haluaisi!!!!!!! Ja siis en jotenkin voi uskoa että sitäkään tekisi mutta vaihtoehtoja ei montaa ole. Ja joo tosiaan taitaa ukko saada onnittelu lahjaksi uudesta työpaikastaan ihan oman dildon :D
 
"vieras"
[QUOTE="piitu";22920076]Mikäs siinä on kauheeta. mä oon monesti käyttäny ukkoon dildoa. Se orkku on räjähtävä ja molemmat tykkää. :)[/QUOTE]

No ei kai mitään kauheeta,jos molemmat tykkää ja haluaa katella sellaista :) minua ei miehenpeppuleikit kiinosta eikä kiihota yhtään,joten onneksi mieskään ei ole kiinostunut työntelemään peppunsa mitään.
 
"ullis"
No mut jos sä lähetät netistä niin eikö siihen tule sit sellanen outo numero lähettäjäks (tai mainoksia viestiin) että mieheski näkee että netistä lähetetty? Ei hyvä, meinaan eikö sit ihmettele miten ni se eukko (jos sellanen on ollu) netistä laittas viestin... eihän kukaan enää tee niin.
 
"ullis"
Pyydä jotain kaverias laittaa se viesti ja sithän se kertoo mitä miehes sille vastas.. Ja jos ei ole pettänyt, uskosin että arvaa että on sun tekosias ja alkaa nalkuttaa sulle kun viesti tulee..
 
Osta kiskalta joku halpa prepaid-liittymä, lykkäät sen puhelimeen ja alat tekstailee pehmosia... Mainitset vaikka viel alus varmuudenvuoks, että sun (siis sen kuvitellun naisen) oma liittymä on suljettu ja sulla on väliaikasesti se prepaid käytössä. Ja mielellään silleen, että oot "menny jo nukkumaan" ja ukkos valvoo itekseen, näät sit vastaako se mitään siihen. Jos ei aiheuta mitään reaktioo, niin seuraavan viestin laitat sit seuraavana päivänä, ku oot itekin siinä läsnä ja vaadit saada nähdä sen viestin.
Jos taas kallistut siihen suuntaan, että ukkos on kokeillut sitä lelua omaan peppuunsa, niin joku kerta kun otat suihin, tyrkkää joku dildo sen peppuun. Jos se vastustaa sitä, niin ei oo varmastikaan kokeillut sitä dildoo ite, jos taas on ihan fiiliksissä mukana, niin onpi se sun lelus saattanut käydä ruskeassa reiässä vierailulla aiemminkin :x
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="piitu";22920076]Mikäs siinä on kauheeta. mä oon monesti käyttäny ukkoon dildoa. Se orkku on räjähtävä ja molemmat tykkää. :)[/QUOTE]

Näinpä juuri, moni mies tykkää, kun hiukan sormeilee heidän peppua kesken panon. Sehän tuntuu naisestakin taivaalliselta! Dildoa en mieheni peppuun ole kokeillut, mutta ties vaikka sitä toivoisi.
 
"vieras"
Kysyin kyllä että omaan pyllyysikö sitä tarvit :D Ei kuulemma. Ja tarina oli jotenkin epälooginen järjestykseltään (mieskin kyllä on). Mutta kuullostaa niin uskomattomalta itestäkin että huh, huh :D Sanoin moneen otteeseen että kerro vaan, päästään vähemmällä mutta vakuutti ja vannoi ettei ketään ole ollut. Ja tosiaan mies suuttui paljon koska loukkasin häntä ja hänen mukaansa tämä oli mulle "pahin kosto" koska tiesi minun kiinnittävän huomiota näihin. Mutta miten mies keksi patteritkin laittaa siihen vehkeeseen ja vielä oikein päin? Kun vielä näin epäloogisen tarinan sepitti :D
Ja miksi kukaan tekis pilaa tällasella asialla, saaden sitten toisen oikeasti epäilemään.
Ikävä kyllä uskon myös että on pettänyt tai sitten viattomasti kokeillut dildoa itse, mutta ei kehtaa myöntää että on leikkiny peppuleikkejä.
 
"vieras"
En usko, että on mikään pila ollut kyseessä, se tuntuu olevan vain hätävalhe mieheltäsi, nainen siellä on ollut ja mies yrittää keksiä niin hyvän tarinan että uskoisit sen täysin etkä epäilis yhtäään että toinen nainen siellä on ollut.
 
IhaNainen
No niin asiasta yritetty keskustella ja mies pitäytyy kertomuksessaan mutta miehen ilmeet ja eleet olivat jotenkin häveliäitä ja ei kyllä myöntäisi jos omaan leikkiinsä mun leluja olisi tarvinnut. Enemmin myöntäisi toisen naisen. Eli luulempa että asia jää mysteeriksi ja selviää aikanaan. Toiseen naiseen en jotenkin usko, mutta varmahan en voi olla. Eli luulempa että mies tosiaan on itseensä tätä lelua tarvinnut :D Vaikka hilpeyttä ajatus kovasti herättää ja seuraavaa seksi kertaa saa tuo mies kyllä odottaa. -Käyttäkööt minun dildoani, himothan ne on hiirelläkin :D
Onko jollain vielä jotakin mitä ei olisi jo huomioitu?
Ootko oikeesti tosissas? Ihme tossukoita täällä on naiset. "Joo, mä en nyt saanu selville et onks se pettäny mua ku se ei kerro nii mä nyt oletan et ei oo, kylhän se varmaan kertos jos se olis." :O Jos mun mies ei suostuis kertomaan mulle mitään loogista selitystä tollasen jälkeen niin se olis monon kuva persiissä alta aikayksikön. En mä ainakaan antas pitää itteäni noin tyhmänä, mutta ihan miten vaan.
 
IhaNainen
[QUOTE="vieras";22919888]No mitä luultavimmin mies on masturboinut, nuo selitykset toisesta naisesta ovat ihan hömppää. Ei kukaan toisen dildoa haluaisi käyttää... Erotako siis pitäisi? :O[/QUOTE]

Mistä voit tietää ettei kukaan halua, jos siellä on nainen ollut niin halusihan se sun miehen kikkeliäkin vaikka se varmaan on viimeks ollu sun sisällä. Ja kyllä me ainakin mun miehen kanssa käytetään välillä dildoa samalla kun pannaan, eli ei se dildon käyttäminen sulje pois sitä oikeeta nussimista. Ja onhan sillä naisellakin voinut olla niitä kumeja mukana jos kerran ainoa syy miksi sitä naista ei oo voinu olla, on et vaan yks kumi puuttuu. Mutta ei siinä mitään, kukaan ei kai kiellä olemasta sinisilmäinen, mutta kyllä mun mielestä sun pitäs joku tunnustus saada suuntaan tai toiseen että voit päättää haluutko jatkaa vai et.
 
"vieras"
Ootko oikeesti tosissas? Ihme tossukoita täällä on naiset. "Joo, mä en nyt saanu selville et onks se pettäny mua ku se ei kerro nii mä nyt oletan et ei oo, kylhän se varmaan kertos jos se olis." :O Jos mun mies ei suostuis kertomaan mulle mitään loogista selitystä tollasen jälkeen niin se olis monon kuva persiissä alta aikayksikön. En mä ainakaan antas pitää itteäni noin tyhmänä, mutta ihan miten vaan.
Peesi, mä ottaisin kans todellakin selville, että onko mies pettänyt, jos miehellä ei mitään järkevää selitettävää ollut niin sillon se luultavammin on pettänyt...
 
"vieras"
Mistä voit tietää ettei kukaan halua, jos siellä on nainen ollut niin halusihan se sun miehen kikkeliäkin vaikka se varmaan on viimeks ollu sun sisällä. Ja kyllä me ainakin mun miehen kanssa käytetään välillä dildoa samalla kun pannaan, eli ei se dildon käyttäminen sulje pois sitä oikeeta nussimista. Ja onhan sillä naisellakin voinut olla niitä kumeja mukana jos kerran ainoa syy miksi sitä naista ei oo voinu olla, on et vaan yks kumi puuttuu. Mutta ei siinä mitään, kukaan ei kai kiellä olemasta sinisilmäinen, mutta kyllä mun mielestä sun pitäs joku tunnustus saada suuntaan tai toiseen että voit päättää haluutko jatkaa vai et.
Jos sinä löytäisit merkkejä siitä, että sinun dildoasi on käytetty, kuvittelisitko heti, että miehesi on raahannut kotiinne, teidän sänkyynne naisen, ja halunnut sitten tuikata sinun dildoasi tähän vieraaseen naiseen?

Eikö se nyt ole paljon loogisempaa, että mies on sitä itse käyttänyt. Tai ehkä ei, jos luottamusta parisuhteessa ei ole, ja epäilystä pettämiseen on annettu jo aiemmin. Pelkkä käytetty dildo ei kerro toisesta naisesta, etenkään kun mitään muita merkkejä siitä, että joku vieras nainen olisi talossa käynyt, ei ole.
 
dild* detective
[QUOTE="vieras";22928071]Jos sinä löytäisit merkkejä siitä, että sinun dildoasi on käytetty, kuvittelisitko heti, että miehesi on raahannut kotiinne, teidän sänkyynne naisen, ja halunnut sitten tuikata sinun dildoasi tähän vieraaseen naiseen?

Eikö se nyt ole paljon loogisempaa, että mies on sitä itse käyttänyt. Tai ehkä ei, jos luottamusta parisuhteessa ei ole, ja epäilystä pettämiseen on annettu jo aiemmin. Pelkkä käytetty dildo ei kerro toisesta naisesta, etenkään kun mitään muita merkkejä siitä, että joku vieras nainen olisi talossa käynyt, ei ole.[/QUOTE]

Niin, paitsi se puuttuva kortsu. En nyt oikein jaksa uskoa, että mies innostui kokeilemaan dildoa ja käytti omissa touhuissaan vapaaehtoisesti kortsua :D
 

Yhteistyössä