Olinko mä vähän tyhmä....? (kilahdin miehelle)

  • Viestiketjun aloittaja mauku
  • Ensimmäinen viesti
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja mauku:
Lyhyesti... mä tein päättötyötäni korvatulpat korvilla. Mies alkoi tekemään pizzaa. Tiesi että mulla on hirveä nälkäkin. No, oottelin koko ajan että milloin tulee hihkasemaan että saa tulla syömään. Eihän se tullu vaan istui lasten kanssa syömään uunituoretta pizzaa, ei sanaakaan mulle et sais tul syömään.
Sit ku ne oli tyytyväisinä vatat täynnä ni itkuhan multa pääs ku ei mua pyydetty perheen kans syömää, ja sit ei enää antanu luonto periks men syömään...

Tais olla miehes nyt vähän lapsellinen, ehkä sitä ärsyttää jotenkin kun sä oot siellä omissa oloissasi vaikkakin teet tärkeää työtä. Ihan aiheesta kilahdit. Mut ei nyt niin vakavaakaan.


Kyllä mäkin suuttuisin jos ei syömään kutsuta... onhan se nyt ihan tavallista että yhdessä syödään ja keskeytetään hommat siksi aikaa.

 
tuo tyhmää kilahtaa tollaselle.. mä kilahdin mun ukolle, joskus kun pistin itse vauvaa nukkumaan, imetin jne.. se haki itelleen puut ja lämmitti saunan, eikä tullu kysyy et haluanko mä saunaan.. se sauno sil aikaa ku mä nukutin muksuu.. kun mä menin saunaan oli pesä tyhjä.. ja ei puita.. hain itelleni puutki :/. et toi on jo aihe kilahtaa..ja koko rahan edestä pelaaminen.
 
äips
kyllä mun mielestä ap on lapsellinen eikä mies.

ja ap sanoi ettei voi mennä pyytään anteeks kun ei luonto anna periks!!!! ompas teil ihanat välit...taidat olla aika känkkis kaikessa ja nipottaja etkä sovi mitään? sulta pitää pyytää varmaan aina anteeks, mut sä et voi olla ite se joka pyytää?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja äips:
kyllä mun mielestä ap on lapsellinen eikä mies.

ja ap sanoi ettei voi mennä pyytään anteeks kun ei luonto anna periks!!!! ompas teil ihanat välit...taidat olla aika känkkis kaikessa ja nipottaja etkä sovi mitään? sulta pitää pyytää varmaan aina anteeks, mut sä et voi olla ite se joka pyytää?
No niinhän mä oonki lapsellinen... ja känkkis ja nipottaja!!! Oikeesti, oon.
Mut kyl mä anteeks osaan pyytää.
 
paradies
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Alkuperäinen kirjoittaja Neiko:
Nooh, eikö jokainen nainen ole hieman tuon tapainen..... :saint: Tai sitten meitä on vain kaksi :D :wave:
Kolme... :ashamed: Mutta vain tiettyyn aikaan kuukaudesta!....... Tai raskaana!..... Tai raskauden jälkeen!.... Tai tosi nälkäisenä!....... :whistle:
Neljä... ;)
 

Yhteistyössä