Olipa asuntoesittely tos seinän takana...

Ja miehen ollessa vessassa meidän poika kolkutteli ovea, ukko tälle sit huhuili kovaan ääneen kaikkea "Iskä on täällä kakalla" ja ähisi ja puhisi ja höpötti kaikkee hölmöö. Sit lähti ulos niin huomas että on just asunnonnäyttö tos naapurissa ja kylppäreiden äänet kantautuu meillä tosi hyvin molemmin puolin :whistle: :LOL: Mitähän mahto ostajaehdokkaat ajatella oudoista naapureista... :snotty:
 
Edellinen asukas siirtyi ajasta iäisyyteen ennen joulua ja hänen radion- ja tv;n kuuntelunsa kantautui ainakin meille joten oletan myös toiseen suuntaan kulkevan ton äänen :) Kun on noi kylppärit vastakkain ja noita ilmastointikanavia hyvin kulkee äänet.
 
jepjep
pakko kertoo tähän väliin mun juttu...
Edellisessä asunnossani naapurini vessaäänet kuuluivat mun makkariin. Siis jos oli muuten hiljaista esim. käymässä itse nukkumaan saattoi seinän läpi kantautua pierun pöräys tai pissan löräys...ihanaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
pakko kertoo tähän väliin mun juttu...
Edellisessä asunnossani naapurini vessaäänet kuuluivat mun makkariin. Siis jos oli muuten hiljaista esim. käymässä itse nukkumaan saattoi seinän läpi kantautua pierun pöräys tai pissan löräys...ihanaa!
joo tää on niiiiiin ihanaa!
varsinkin kun illalla sängyssä makailee,ei nuku vielä..niin avot,onpahan ajanvietettä!
 
vieras
Kun lapseni on ollut tuhma ja mun olis tarkoitus pitää puhuttelu tai laittaa jäähylle niin hän juoksee suoraan vessaan, ovi lukkoon ja huutaa siellä täysillä ÄITI ÄLÄ TAPA :( :(
 

Yhteistyössä