Olipa erikoinen emäntä työterveyden ajanvarauksessa

Soitin kun olen oksentanut koko päivän. Ei suostunut huomiselle aamulle varaamaan aikaa kun nuo oksennustaudit menee niin äkkiä kuulemma ohi :eek: Eli tänään en ole syönyt ja kaiken mitä suuhun pistänyt, oksentanut ulos mutta aamulla olen luultavasti työkuntoinen?
 
Just!
Ite ku 12 tuntia oksensin, joka ikisen asian mitä suuhun laitoin,
ja yöllä sain 12 tuntia nukkua hyvin, en silti ollu seuraavana aamuna kunnossa. Tosiaan kun
elimistö tyhjiin menny, niin pikkasen juu heikotti.
Viel 3 päivän päästäkin oli hontelo olo. Ja suolaa teki miel paljon!
Aamulla vaan soitat uudelleen et tarvii ajan.

Tk:een soitin heti kun ekan kerran oksensin, saatiin aika heti 10 minutin päähän (sanoin että
kyllä kerkeen 10 minutissa paikalle) ja saikkulappua kouraan.
 
"KääKKä"
Luuli kai että sulla on Dagen efter.

Tammikuussa sain elämäni pahimman ripulitaudin, meni uloste vedeksi, ensimmäiseksi mulle ruvetaan tk:n päivystyksessä paasaamaan käsihygeniasta, kuinka siinä on lipsuttu, kun kerran tauti on käynyt läpi kaikki perheestä.
 
"hoitaja"
Et todellakaan ole huomenna työkunnossa vaikka et enää tänään oksentaisikaan!
Meillä sääntönä on, että pitää olla kaksi puhdasta päivää, ennenkuin voi töihin mennä. Mä tosin oon töissä tk-ssa.
 
juuh
Jaa, meillä saa kolme päivää omalla ilmoituksella. Mun mielestä on älytöntä, että pitäisi mennä vatsataudissa lääkäriin vaan sairaslomalapun vuoksi. Ei kai se lääkäri pysty yhtään sen paremmin siellä vastaanotolla toteamaan, onko oksentanut edellisen päivän kuin puhelimessakaan.
 
Donatella
Jaa, meillä saa kolme päivää omalla ilmoituksella. Mun mielestä on älytöntä, että pitäisi mennä vatsataudissa lääkäriin vaan sairaslomalapun vuoksi. Ei kai se lääkäri pysty yhtään sen paremmin siellä vastaanotolla toteamaan, onko oksentanut edellisen päivän kuin puhelimessakaan.
Mustaki on todella typerää! Kadehdin sua, ei oo ollenkaa kivaa kuumeisena lähtee päivystykseen hakee saikkulappua! Mutta meillä on vissii niin nuorta porukkaa töissä, ja ei niin motivoitunutta. Käyttäs muuten hyväkseen tota ettei lääkäriin tarvis mennä. Kun ohjeistuksena oli ettei terkkarin saikkulappu kelpaa vaan piti olla lääkärintodistus!
 

Yhteistyössä