olipa mieletön kokemus

Mies keksi, että kiivetään kotimme vieressä olevalle korkealle kalliolle, josta näkyy mm.Turkuun. Näin tehtiin, pöhkittiin pimeässä taskulamppujen valossa kallion korkeimmalle kohdalle.

Sieltä sitten katseltiin koko perheen voimin ilotulitusta. Kaikkialla jylisi, paukkui ja raketit räiskyi. Ympärillä täysi hiljaisuus, mutta kauempana jylisi. Taivas välkkyi ja meillä samanaikaisesti täydellinen pimeys ja rauha.

Tästä taitaa tulla traditio <3.

Mites muilla sujui uuden vuoden juhlat?

P.S. viimeiset lihat ja karkit syöty. Seuraavan kerran taas heinäkuussa ;)
 
turku laine
On tietysti ymmärrettävää, ettei Tampereella ole varaa järjestää ilotulitusta, mutta aikamoinen kiikari saa olla että näkee meidän ilotulitteet, vaikka komeita ja kalliita ovatkin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Turkilmas
On tietysti ymmärrettävää, ettei Tampereella ole varaa järjestää ilotulitusta, mutta aikamoinen kiikari saa olla että näkee meidän ilotulitteet, vaikka komeita ja kalliita ovatkin.
Hihhulihengessä meillä oli kynttilä valonlähteenä ja tyhjistä vessapaperihylsyistä tehdyt kiikarit. Hyvin näkyi jos oikein keskittyi kuvittelemaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: metsänpeitto
No mut johan se on jo aikakin teidän vanhemman lapsen tehtävä katsoa vanhempien perään. Ja siinä sivussa samalla tietty pienemmänkin. ;) Kalliokonttauskännäystraditio. :D
Nuorempaa pitää vielä kouluttaa, mutta aika hyvin jaksaa jo mua kannatella jos en ole ihan räkäkännissä. Isompi on jo valmis kännitaluttaja. Jaksaa kannatella jopa isäänsä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Turkilmas
Tuohan on muksuillekin kuin seikkailu ja pimeydestä todellakin näkyy aivan toisin kuin kaupungin valoissa.
Oli kyllä vahva elämys meille kaikille. Mies harmitteli, että jos idea olisi syntynyt vähän aiemmin, olisi hän voinut viedä meidät vieläkin korkeammalle paikalle. Nyt puiden latvat oli pikkuisen edessä, vaikkakaan ei pahasti.

Eli ens vuonna käydään ennakkoon katsomassa sopiva paikka, merkataan se jotenkin ja pöhkitään sinne hyvissä ajoin :).

Mä olen aiempina vuosina fiilistellyt ihan yksin meisän pihalla. Sinne ei ole näkynyt raketteja, mutta jylinä on kuulunut kaukaisuudessa. Samalla oma piha aivan pimeä ja hiljainen. Sekin on ollut hienoa, mutta kyllä eilinen kokemus oli vielä miljoona kertaa hienompi.
 

Yhteistyössä