OLIPA se tälli :o rv 38+3

  • Viestiketjun aloittaja mönkijä
  • Ensimmäinen viesti
mönkijä
Nousin autosta ottaakseni postin. Ja ajattelin,et taitaa olla liukasta et pitääpä nousta varovasti. Tai meidän autosta paremminkin sanoa laskeutua varovasti.
No senku sain toisen jalan maahan niin lähti jalat alta. Ja lensin takapuolelleen ja siittä ruoraan selälleen,et löin pään auton astinlautaan. Ja sitä vaille,ettei rannekkin murtunu siinä samassa.
Nyt tässä seurannu et pitääkö lähtä näytille vai ei. Nukahdinkin, et varmaan sen verran tälliä sain.Kauhee kuhmu päässä.
Ei onneksi mitään vuotoa,eikä kummempia kipuja ainakaan vielä,et synnärin lääkäri ei ollut huolissaan. Käski vaan heti tulla jos vähäänkään siltä tuntuu...
 
:( Itekki kaaduin kuopusta odottaessa rv 36 jotain. kyljelleni vielä. mutta ei alkanut vuotamaan onneksi ja liikkui hyvin, joten ei tarvinnut lähteä näytille. soitin kyllä nlaan mutta sanoivat että ei hätää.

kannattaa kuulostella vauvan liikkeitä.
 
mönkijä
Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:
:( Itekki kaaduin kuopusta odottaessa rv 36 jotain. kyljelleni vielä. mutta ei alkanut vuotamaan onneksi ja liikkui hyvin, joten ei tarvinnut lähteä näytille. soitin kyllä nlaan mutta sanoivat että ei hätää.

kannattaa kuulostella vauvan liikkeitä.
Joo niin sano synnärin lääkärikin.Ja vauva on kyllä liikkunu. Tai lähinnä ollu tosi levoton sen jälkeen.
Päätä särkee kyllä...
 
mönkijä
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Pitäisitte kunnollisia kenkiä niin ette liukastelisi
Minulla oli ihan kunnolliset kengät. Pitäisivät tiet siinä kunnossa,ettei liukastuis... Tuuppa varsin vaikka kattoon miten täällä on tiet hoidettu.
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja mönkijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Pitäisitte kunnollisia kenkiä niin ette liukastelisi
Minulla oli ihan kunnolliset kengät. Pitäisivät tiet siinä kunnossa,ettei liukastuis... Tuuppa varsin vaikka kattoon miten täällä on tiet hoidettu.
Olikos kengissä nastat? Tuskinpa, joten oma syysi.
 
mönkijä
Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Menisin näytille. Itsekin kaaduin jotain muksua odottaessani joskus 33+ viikolla ja kävin sit näytillä kaiken varalta, vaikkei kipuja tai vuotoja ollutkaan.
Mä odottelen vielä. Meiltä on matkaa sinne näytille 60km.
 
Rebsu
Siskoni myös kaatui viikolla 38 tai 39 pyykkikorin kanssa kun könysi pesutuvasta kotiin... ja ei käyny kuinkaan! Kompastui rappurallissa töröttävään kenkienputsaussysteemiin :(

Aika paljon ne massut kestää!
 
mönkijä
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja mönkijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Pitäisitte kunnollisia kenkiä niin ette liukastelisi
Minulla oli ihan kunnolliset kengät. Pitäisivät tiet siinä kunnossa,ettei liukastuis... Tuuppa varsin vaikka kattoon miten täällä on tiet hoidettu.
Olikos kengissä nastat? Tuskinpa, joten oma syysi.
No ei ollu. Miten mä olisin autolla ajanu nastojen kans? Mut muuten oli kyllä ihan kunnolliset kengät.
Mut voithan sä vaikka tästä tehdä syyllisen asiaan ;)
oliko vielä jotain muuta?
 
Rebsu
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja mönkijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Pitäisitte kunnollisia kenkiä niin ette liukastelisi
Minulla oli ihan kunnolliset kengät. Pitäisivät tiet siinä kunnossa,ettei liukastuis... Tuuppa varsin vaikka kattoon miten täällä on tiet hoidettu.
Olikos kengissä nastat? Tuskinpa, joten oma syysi.
HAISTA!!!
 
haipsu
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja mönkijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Pitäisitte kunnollisia kenkiä niin ette liukastelisi
Minulla oli ihan kunnolliset kengät. Pitäisivät tiet siinä kunnossa,ettei liukastuis... Tuuppa varsin vaikka kattoon miten täällä on tiet hoidettu.
Olikos kengissä nastat? Tuskinpa, joten oma syysi.
Harva sitä autoa ajaessa nasta kenkiä käyttää, tai ei ainakaan mulle mieleen tulisi. Hankalaahan sellainen olisi.
Turha sillä on syyttelemään lähetä.

 
mönkijä
Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:
Mulla meni lähes vuorokausi kaatumisesta vedet kun ekaa ootin 32 viikolla ja muutama päivä sen jälkeen syntyi.
:(
aivan,et tulos voi näkyä vasta muutaman päivän päästäkin. Pitääpä olla skarppina.
 
marjaana
Itse lensin portaissa selälleni rv. 24, lähdin suoraan sairaalaan tarkastukseen. Mut otettiin vuorokaudeksi synnytysosastolle tarkkailuun. Kaatumiseen liittyy istukan irtoamisen riski, joka on suurimmillaan 1-2vrk kaatumisesta. Tästä vielä viikon kuluttua oli uusintatarkastus. Onneksi oli onni matkassa ja raskaus jatkui hyvin.
 

Yhteistyössä