olipas exä tänään outo....

toi pojan kotiin viikonlopun jäljiltä ja seiso kauan eteisessä ja näin et yritti väen vängällä tikusta asiaa.. kysyin sit et juotko kahvit, niin aika innokkaasti tuo heitti kengät eteiseen et JOO!! juon!! :whistle:

sen verran sitä ihmistä vuosien jälkeen tunnen et tajusin et sil on nyt jotain asiaa jota se ei saa kakistettua ulos, mut en alkanu painostaan..

se leikki ja touhus pojan kaa jonku puol tuntia, joi kahvit ja jutteli kaikkee tosi hyväntuulisena ja mä sit tokasin et meidän tarttis varmaa kauppaan lähtee..

sit se alko pyörittelee peukaloitaan ja meni jotenki oudoti lukkoon.. no mun kaveri sattu sit extempore pamahtaan paikalle ja siin sit juteltii kolmistaa hetki ja exältä sit lipsahti et kun hän ei tahtois mennä kotiin..... :whistle: :eek:

katoin sitä niin et se huomas et olin tajunnu sen kommentin ja se veti ihan vaikeeks ja lähti... :eek:

exällä siis kotona raskaana oleva tuleva vaimo odottamassa...

oli kyl tosi outoa käytöstä, yleensä se tuo pojan, sanoo heippa ja lähtee samantein..

tuli jotenki surku sitä kohtaan kun se oli jotenki niin reppana :ashamed:
 
ihmeellisiä nuo eksät kun niille tulee ikävä entisen luo siinä vaiheessa kun nykyinen on paksuna...ei se nykyinen kai paksuna oo ihan omin avuin? et kyllä sitä rakkautta on jossain vaiheessa koasti riittänyt...onko kyseessä sellainen mies jolla into parisuhteeseen lopahtaa siinä vaiheessa kun tulee aika ottaa vastuuta????
 
Anne
Tuli mieleen, että entinen miehesi on huomannut, että tuli tehtyä elämän suurin virhe kun jätti sinut ja lapsen toisen naisen takia.
Harmi vain, että huomasi tavallaan liian myöhään kun on jo tulossa toinen lapsi.

Toisaalta ihmisellä on vain yksi elämä ja oikeus olla onnellinen. Pytyisitkö ajattelemaan, että antaisit hänelle anteeksi ja yrittäisitte uudestaan vai oliko teidän liitossa niin pahoja ongelmia, että niitä ei voi korjata.
Ajattelin vain kun tunnutte olevan hyvissä väleissä. Kaikkien eksien kanssa ei pysty eron jälkeen edes olemaan naamatusten.
 
tää on hirvittävän pitkä ja monimutkanen juttu, mut aika harva pitää tästä tulevasta rouvasta..
kuulin juttua et ex olis puhunu et ei halua naimisiin sen kanssa kun sen vapaus on riistetty, se ei oo kahteen vuoteen nähny kavereitaan ilman sitä avokkia... oli sanonut kuulema et ahdistaa niin et tuntuu et tukehtuis..

uskon et asia vois ollakin näin, mut sit taas lähde josta kuulin ei oo ihan luotettavin...

hankalaa :/

mut ei kuulu mulle B)


ja muoks. olen 100% varma että ex ei halua mua takas, meidän suhde ei toimi ja sen kumpikin tietää, mut luulen et sil on joku ihme paniikki päällä ja hakee tavallaan turvaa tutusta ihmisestä jonka kanssa on ollu samassa tilanteessa..? en tiedä..

ja mä olen tahollani onnellisessa parisuhteessa :heart:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
tää on hirvittävän pitkä ja monimutkanen juttu, mut aika harva pitää tästä tulevasta rouvasta..
kuulin juttua et ex olis puhunu et ei halua naimisiin sen kanssa kun sen vapaus on riistetty, se ei oo kahteen vuoteen nähny kavereitaan ilman sitä avokkia... oli sanonut kuulema et ahdistaa niin et tuntuu et tukehtuis..

uskon et asia vois ollakin näin, mut sit taas lähde josta kuulin ei oo ihan luotettavin...

hankalaa :/

mut ei kuulu mulle B)
niinhän se on. ja sen oon oppinu että kukaan muu ei voi tietää millanen parisuhde oikeesti on..kuin ne 2 (tai joskus useampi) jotka siinä parisuhteessa on. kaikki muu on vaan spekulointia. =)
 
tuo turvan hakeminen on varmastikkin tosijuttu..tai siis että näin on.
jos ei oo kavereitaan nähny sillee kunnolla (ukkojen kesken) pitkiin aikoihin niin sä oot varmaan sitten ainoo lähin ihminen joka siinä on kuvioissa.
soitappa sille huomenna ja pyydä kahville :D
 
mä en sitä soita kahville ihan senkään takia et tuleva rouvansa ei siitä tykkäis ja mä en halua puuttua/ärsyttää.
ex on meille tervetullut koska tahansa (ihan mun miehenkin puolesta, ovat kuitenkin kavereita :D) mut me ei sitä pyydetä ihan vaan ettei sille tuu kotona hankaluuksia :ashamed:
 
^no sitten ku se suraavan kerran tulee teille niin kysy siltä onko kaikki ihan hyvin ku viimeks vaikutti ...oudolta :whistle:
jospa avautuis.ainakin kuulosti siltä et olis halunnu puhua asiasta kun tolleen tokas siitä kotiin lähtemisestä
 
kyllä kysynkin jos viel käyttäytyy oudosti :)
oikeestaan oon aika otettu et kaiken sen paskan jälkeen mitä on ollu, se tulee meille ja viihtyy :)
mä oon aikanaan pyytäny sitä emäntänsä kanssa meille katsoo leffaa ja syömään, mut emäntä tokas et over my dead body, joten se siitäkin sitten :xmas: :xmas: :xmas:
 

Yhteistyössä