Olipas isot hampaat yhdellä sinkkuäidillä!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
ai, nytkös sen näkee jo hampaista et kuka on sinkku ja kuka varattu... ei menny hukkaan tämän aamuinen herääminen, joka päivä oppii jotain uutta...
No jos mamma on osallisena tv-ohjelmassa jonka nimi on Sinkkuäidille sulhanen, eikö silloin ole ihan ymmärrettävää käsittää kyseinen nainen sinkuksi? Oli sitten ulkonevat hampaat tai ei...
 
Voi jee, en nähny ohjelmaa.. Mutta jos tuo oli uusinta toissa sunnuntailta, ni sit nou hätä.

En ymmärrä minäkään ainaista ulkonäön arvostelua! Nättejä ne oli kaikki miun mielestä. Jos sitä ompelijaa tarkotat, että sillä ulkonevat hampaat olis ollu, ni ihan normaalit oli! Laitatko oman kuvan tänne, niin katotaan olisko siussa mitä vikaa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppis:
Voi jee, en nähny ohjelmaa.. Mutta jos tuo oli uusinta toissa sunnuntailta, ni sit nou hätä.

En ymmärrä minäkään ainaista ulkonäön arvostelua! Nättejä ne oli kaikki miun mielestä. Jos sitä ompelijaa tarkotat, että sillä ulkonevat hampaat olis ollu, ni ihan normaalit oli! Laitatko oman kuvan tänne, niin katotaan olisko siussa mitä vikaa?
No ulkonevat oli ehkä väärä sanavalinta, mutta ISOT ne joka tapauksessa oli. Ja ei, en laita omaa lärvärsaloani tänne koska a) en omista digikameraa 2) ja vaikka omistaisinkin, en osaisi laittaa kuvaani nettiin ja c) olen ihan perkeleen susiruma. Mutta mä en olekaan säälittävä "sinkkuäiti" hakemassa munaa telkkarissa, joten mulla on oikeus arvostella toisia. Aamen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joku:
Alkuperäinen kirjoittaja fjdslö:
Taitaa kateuden vihreä ukkeli kuiskia siellä korviisi höpöjä!
Jaa sille äidille joku kade, hah, hah. En ainakaan minä. Se nainen oli kyllä ihan tavis mamman näkönen, sen hampaat oli ihan katastroofit
Mun mielestä ne naiset oli keskivertoa nätimpiä, ja ennen kaikkea hoikempia.. Eikä kukaan ollu pukeutunu yh:n univormuun, eli tuulipukuun, se pisti eniten silmään

:D
 
Joku
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Joku:
Alkuperäinen kirjoittaja fjdslö:
Taitaa kateuden vihreä ukkeli kuiskia siellä korviisi höpöjä!
Jaa sille äidille joku kade, hah, hah. En ainakaan minä. Se nainen oli kyllä ihan tavis mamman näkönen, sen hampaat oli ihan katastroofit
Mun mielestä ne naiset oli keskivertoa nätimpiä, ja ennen kaikkea hoikempia.. Eikä kukaan ollu pukeutunu yh:n univormuun, eli tuulipukuun, se pisti eniten silmään

:D
Kuka nyt teeveessä olis tuulipuku päällä, se teijakin on ollut 40 kg lihavempi ennen, että kyllä niistäkin mammoista jtn vikoja on löytyny, löytyy
 
Minusta on mukavaa kun ihmisissä on ,vaikka sitten korostuneenkin, persoonallisia piirteitä :D Vaikka sitten isommat hampaat. Isot hampaat ei ole pahat, ultravinot niinkuin mulla jo voikin olla ihmettelyn arvoset :whistle:
 
Taare
tuskin se siellä ihan vain oli itseään missinä esittelemässä vaan koittamassa löytyykö elämään miestä tällä tavalla. olethan sinäkin löytänyt ukon? vaikka olet perkeleen susiruma
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppis:
Voi jee, en nähny ohjelmaa.. Mutta jos tuo oli uusinta toissa sunnuntailta, ni sit nou hätä.

En ymmärrä minäkään ainaista ulkonäön arvostelua! Nättejä ne oli kaikki miun mielestä. Jos sitä ompelijaa tarkotat, että sillä ulkonevat hampaat olis ollu, ni ihan normaalit oli! Laitatko oman kuvan tänne, niin katotaan olisko siussa mitä vikaa?
No ulkonevat oli ehkä väärä sanavalinta, mutta ISOT ne joka tapauksessa oli. Ja ei, en laita omaa lärvärsaloani tänne koska a) en omista digikameraa 2) ja vaikka omistaisinkin, en osaisi laittaa kuvaani nettiin ja c) olen ihan perkeleen susiruma. Mutta mä en olekaan säälittävä "sinkkuäiti" hakemassa munaa telkkarissa, joten mulla on oikeus arvostella toisia. Aamen.
:LOL: Sori nyt, mutta tämä nauratti. Hyvin sanottu. Mä taidan olla "olen pahansuopa"-tuulella. Mun mielestä ne naiset oli ihan tavallisen näköisiä mitä netistä katoin, ohjelmaa en ole katsonut.
 

Yhteistyössä