Olipas oma-aloitteinen virpoja

Karuski
mun oli kerran pakko antaa jo kolikoita,kun täällä maalla ei ikinä käy virpojia..nytkin meil on 10 pääsiäismunaa kaapissa, mutta ketän ei tullut..sit yks vuosi niitä tuli..ja tuli..ja mul ei ollut kuin muutama muna odottelemassa..sit tyhjensin virpojille kaikkia herkkuja joita olin saanut messuilta hommista mukaani..mul oli kassi täynä sipsipusseja..sellasia pieniä..sit oli suklaapatukoita..kaikki män..joten sit annoin jo kolikoita..
 
vieras
meille tuli pari teini-ikäistä tyttöä pussit väärällään epämääräsiä lyhyitä oksia joihin pari sulkaa liimattu. Ihan oli lantiomalliset farkut ym. perusvaatteet päällä, mutta huivit oli päässä. Kysyivät saako virpoa ja repeilivät nauruun virpoessaan :D Annoin suklaamunat molempien ojennettuihin palkkapusseihin ja yhen nysän oksan sain. Ei siinä mitään, ne oli päivän ainoot virpojat ja mun 3-vuotias sai siitä inspiraation ja mallia ja uskalsi lähteä virpomaan meidän sukulaisten luo.
 
Me käytiin eilen virpomassa isovanhemmat, sukulaisia ja mun työpaikalla.
Tuli munia, patukoita ja aikamoinen summa rahaa.

Minä ja mies kyllä koristeltiin vitsat, mieskin tykkäs askarrella :D
Meillä kävi tänään 3 isoa tyttöjä, vitsassa oli vain pari sulkaa mut tyttöjen asut olivat hienot ja kasvot maalattu. Kohteliaasti kysyivät saako virpoa ja lorukin meni hienosti.
Munat ja patukat saivat jokainen.
 
mein lapset kävi kans virpomas. oppisivat hienosti lorun. sitten sovittiin ettei palkkaa välttämättä tule jos ihmiset ei ole varautunu. kiittivät ja toivottivat hyvät pääsiäiset. rahaa saivat 11e yhteensä mutta raha ei ollu mieleinen. pääasiassa tutuille virvottiin.
 

Yhteistyössä